Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Vilka vändningar en del i tråden gjort. I November var det hatstorm mot Chrippa. Linnea sågs som nått löjligt starstruckt bihang och Julia som en psyk som inte brydde sig om sitt barn. Nu hatar alla Linnea fast typ ingen känner henne eller känner till hennes historik. Man höjer Jocke till skyarna och gråter över Chrippa som nu kanske skall straffas för att han dängt till en kvinna som definitivt hade gjort sig förtjänt av det.
Ni är fan lost
Jag tycker fortfarande att han är en nolla och är pinsam med sina skulder och han borde ta sig i kragen med sin dotter och brösta sina problem och ta åt sig av kritiken. Det vet Chrippa mycket väl om och det står jag fast vid och det vet han, däremot har jag sågat Linnea hårdare redan vid starten och verkade ha rätt som den Topp G jag är… skämt åsido. Såg tidigt att hon vart psykopat och har väntat på något skulle gå åt skogen. Är dock väldigt allergisk mot kvinnors makt när det kommer till falska anklagelser och där håller jag Chrippas rygg. Tror inte att han slagit henne och hon vart tillsammans med honom för att komma nära Jocke, lovar att jag har rätt där.
Men Chrippa är fortfarande en skithög.