2024-01-03, 17:34
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Denna Linnea verkar vara en riktig keeper. Linnea i grått.

https://i.postimg.cc/0Q6xMrrK/3-C47-BCCB-C968-449-D-9-AE2-9669164-C7547.png

Hur såg konversationen innan ut då? Något har ju lett fram till detta. Sen är det nog inte C som kallas för h*obarn utan Chrille.
Citera
2024-01-03, 17:35
Medlem
knark-kungens avatar
Har inte gillat den där Linnea från första början, jag förstod direkt vilken typ av brud hon var.
Citera
2024-01-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vilka vändningar en del i tråden gjort. I November var det hatstorm mot Chrippa. Linnea sågs som nått löjligt starstruckt bihang och Julia som en psyk som inte brydde sig om sitt barn. Nu hatar alla Linnea fast typ ingen känner henne eller känner till hennes historik. Man höjer Jocke till skyarna och gråter över Chrippa som nu kanske skall straffas för att han dängt till en kvinna som definitivt hade gjort sig förtjänt av det.
Ni är fan lost

Jag tycker fortfarande att han är en nolla och är pinsam med sina skulder och han borde ta sig i kragen med sin dotter och brösta sina problem och ta åt sig av kritiken. Det vet Chrippa mycket väl om och det står jag fast vid och det vet han, däremot har jag sågat Linnea hårdare redan vid starten och verkade ha rätt som den Topp G jag är… skämt åsido. Såg tidigt att hon vart psykopat och har väntat på något skulle gå åt skogen. Är dock väldigt allergisk mot kvinnors makt när det kommer till falska anklagelser och där håller jag Chrippas rygg. Tror inte att han slagit henne och hon vart tillsammans med honom för att komma nära Jocke, lovar att jag har rätt där.

Men Chrippa är fortfarande en skithög.
Citera
2024-01-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har inte gillat den där Linnea från första början, jag förstod direkt vilken typ av brud hon var.

Visst?

Svårt att förklara men man kan se, höra och ”känna” vad det är för typ av brud… 🤮
Citera
2024-01-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Hur såg konversationen innan ut då? Något har ju lett fram till detta. Sen är det nog inte C som kallas för h*obarn utan Chrille.
Det undrar jag också. Spelar ingen roll. Typsik bråk konvo mellan ett toxic par. Man bråkar och säger all möjlig skit när man e arg. Kolla bara hur jacke skriver här i tråden när man provocerar honom

Dessa sms ger inte honom rätt att slå henne. Linnea har rätt i att de inte är lämpliga föräldrar. Linnea SLÄPP vad du har!!!
Citera
2024-01-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria

@CCkane och @Mumsmums ni båda kan bekräfta fler konversationer som läckt (som vi håller lite på). Där framkommer det ännu mer hur sjuk hon är från någon som inte har med Jocke och co att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Någon här skrev i tråden att Jocke hade hört av sig till någon användare här i tråden, någon som kan berätta mer om detta? Har Jocke börjat gå efter användare i den här tråden eller vad har hänt?

Ja... Jocke och Chrippa la ut en efterlysning på sina instagramkonton och efterlyste om någon visste vem som döljde sig först bakom kontot ben400 och fick sedan reda på det (om det verkligen var rätt person vet jag inte men utifrån den användarens vändning var det säkert det) och hängde ut h*n med bild och så...och efter det hade tydligen Jocke kontaktat den användaren och av någon anledning fått den att vända sida helt.

Efter att de lyckades med ben400 la de ut ytterligare en efterlysning efter tre stycken (som Chrippa dessutom kallade tattare).
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Visst?

Svårt att förklara men man kan se, höra och ”känna” vad det är för typ av brud… 🤮
Major red flags i början, Chrippa skulle tänkt med sitt andra huvud innan han bröt upp familjen, den ångesten är nog stark just nu.
Citera
2024-01-03, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Visst?

Låter som Jackeboi. Han träffade aldrig L men såg i hennes ögon att hon inte var bra. Ni vet väl hur det gick till på 1800talet när man kollade om människor var idioter? Varför stannar så många kvar där istället för att hänga med oss andra på 2000talet?
Citera
2024-01-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Låter som Jackeboi. Han träffade aldrig L men såg i hennes ögon att hon inte var bra. Ni vet väl hur det gick till på 1800talet när man kollade om människor var idioter? Varför stannar så många kvar där istället för att hänga med oss andra på 2000talet?

För att man inte alltid måste träffa och ”lära känna” personer först?

Vissa saker vet man bara…. Men som sagt, tycker både hon och Chrille helt rnkelt inte är bra för varandra.
Citera
2024-01-03, 17:43
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Denna Linnea verkar vara en riktig keeper. Linnea i grått.

https://i.postimg.cc/0Q6xMrrK/3-C47-BCCB-C968-449-D-9-AE2-9669164-C7547.png

posta sånt där efter rättegången, folk tror att det har med misshandeln att göra, som att det skulle hjälpa chrippa i ett misshandelsfall
Citera
2024-01-03, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Nu finns det läckta ”sms-konversationer” mellan Chrippa och Linnea, så om vi ska tolka detta så har linnea alltså bevis på att Chrippa och julia är olämpliga föräldrar och därför har han smällt till henne? Kanske till och me försökt döda henne?

”Älskar dig kommer alltid älska dig” varför skulle han då gå tillbaka till exet

Gissar du nu eller har du bevis på att det är därför han har slagit till henne?

Att älska någon behöver inte betyda att du vill vara i lag med personen i fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in