2024-01-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Svaga människa

Ska jag ta åt mig nu?
Citera
2024-01-03, 17:01
Avstängd
KungPungPats avatar
Om jag förstår det rätt så finns det lagar som gör det möjligt att döma brottlingar i deras frånvaro.. om det gäller tex organiserad brottslighet där många olika människor tex säljer knark eller förtalar ett brottsoffer.
Då förblir domsluten hemliga tills alla grips på samma gång.

Det kan säkert användas här vilket såklart Jockiboi aldrig har räknat med då det alltid har fungerat förut att inte stoppa folk man känner från att begå grovt förtal som helst ska bli så många att rättsväsendet "inte kan" gripa alla förtalare eller ledaren jockiboi som alltid drar igång förtalsbollen genom sina videos istället för att värna om att hans "vänner"/rövslickare inte begår brott som grovt förtal.. genom att avråda folk från att "klandervärd-förklara" ett offer som förstör jockes (eller Chrilles) liv.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-03 kl. 17:04.
Citera
2024-01-03, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Amen.

Vissa, båda män som kvinnor behöver få stryk, för att lära sig att bete sig. Är tacksam att jag växte upp i asien där uppväxten är betydligt mycket tuffare. Borderline tjejer är något ingen vill hålla sig nära.

Har själv varit utsatt tog mig över 1 år att ta mig därifrån och det genom en lavett. Fick dåligt samvete över den..Men med åren som gått och vad jag har för minnesbilder förtjänade skithögen det. Kvinnor är duktiga på att spela på det där med att en man inte ska lägga en hand på de. Blir man slagen 100ggr så får de skylla sig själva!
Citera
2024-01-03, 17:06
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vilka vändningar en del i tråden gjort. I November var det hatstorm mot Chrippa. Linnea sågs som nått löjligt starstruckt bihang och Julia som en psyk som inte brydde sig om sitt barn. Nu hatar alla Linnea fast typ ingen känner henne eller känner till hennes historik. Man höjer Jocke till skyarna och gråter över Chrippa som nu kanske skall straffas för att han dängt till en kvinna som definitivt hade gjort sig förtjänt av det.
Ni är fan lost

Jag tror det handlar om att dom är av samma skrot och smuts som chrippa, så länge man ge sig på och trycka ner en tjej/kvinna så hoppar dom på tåget.
Och att dom försöker hitta anledningar till att det är hennes fel bevisar bara att dom är lost in dah head.
Citera
2024-01-03, 17:06
Medlem
Citat:
Vilka vändningar en del i tråden gjort. I November var det hatstorm mot Chrippa. Linnea sågs som nått löjligt starstruckt bihang och Julia som en psyk som inte brydde sig om sitt barn. Nu hatar alla Linnea fast typ ingen känner henne eller känner till hennes historik. Man höjer Jocke till skyarna och gråter över Chrippa som nu kanske skall straffas för att han dängt till en kvinna som definitivt hade gjort sig förtjänt av det.
Ni är fan lost

Är det negativt då att man i princip hatat på vartenda lilla sak som handlade om Chrille till att säga ”jag tycker inte om vissa saker, men jag respekterar honom nu”?

Själv är jag helt neutral när det gäller detta.
Citera
2024-01-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ni är fan lost

Jag kan bara hålla med och instämma i detta då jag själv reagerat över samma sak.
Och att åtminstone två av dessa nu på något sätt fått kontakt med "någon"/Jocke och helt plötsligt även enligt dem sitter på intern information direkt från dem. 🙄🙄
Citera
2024-01-03, 17:07
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Ska jag ta åt mig nu?

Varför skulle du? Tycker bara det är lustigt att du jämför dig med en tjej på 30kg
Citera
2024-01-03, 17:08
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej han har filmat en tidigare händelse. Chrippa har varit utsatt för våld av henne mer än en gång.

Lustigt hur många här refererar till sig själva, men en brud av detta psykotiska slag är en mästare att manipulera sin omgivning.

Hon förtjänade säkerligen varenda smäll om hon nu inte tillfogat dessa skador själv, för så sjuka kan dessa psyko brudar vara. Och som vanligt får mannen sitta av tid.

Jag är inget direkt fan av Chrippa, men sanningen lär segra i vilket fall. Vi har Julia som sagt att under 7 år har han aldrig varit våldsam mot henne. Vi har videoklipp på Linnea helt jävla galen! Även ex som kommit fram och vittnat åt Chrippas fördel.

Tror hon ångrar sig att hon satt igång detta.

Dopa han sig lika hårt när han var med Julia?

Steroider gör vissa väldigt våldsamma, jag har sett det själv på nära håll..
Citera
2024-01-03, 17:08
Avslutad
Citat:
Jag ogillar fortfarande honom, men försök att se på det utan hat i blicken på ett nyanserat sätt. Bara för jag ogillar honom behöver det inte betyda att jag tycker han ska bli orättvist dömd. Det verkar du vilja!

Jag har tagit del av en hel del, då personer nått ut till mig. Men vill du fortsatt se ut som en skithög så gör det. Jag kommer köra en Anjo med belåtet leende " vad var det jag sa".

Jag har inte inte sagt att han skall bli orätt dömd men jag frågar mig varför alla köper allt BS som trådas ut på olika sätt. Fundera lite på vart alla uppgifter kommer ifrån. Det kommer en fup och prime crime lär väl sända rättegången
Citera
2024-01-03, 17:09
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Har själv varit utsatt tog mig över 1 år att ta mig därifrån och det genom en lavett. Fick dåligt samvete över den..Men med åren som gått och vad jag har för minnesbilder förtjänade skithögen det. Kvinnor är duktiga på att spela på det där med att en man inte ska lägga en hand på de. Blir man slagen 100ggr så får de skylla sig själva!

Nej ditt jävla pucko.. står du kvar där och blir slagen 100ggr så får du erkänna att ditt iQ är obefintligt och att du kunde lämnat stället om du inte VILLE lägga dina klåparhänder på en kvinna och skylle ditt låga iQ på kvinnan.
Citera
2024-01-03, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Dopa han sig lika hårt när han var med Julia?

Steroider gör vissa väldigt våldsamma, jag har sett det själv på nära håll..

Ingen aning, men han må vara en skithög. Men att se honom oprovocerat slå en kvinna är inte troligt, särskilt inte när exet gått i hans försvar. Och av olika information som läckt ut. Så kan hon likväl fabricerat ihop allt eller så förtjänade hon att veta sin plats.
Citera
2024-01-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nej ditt jävla pucko.. står du kvar där och blir slagen 100ggr så får du erkänna att ditt iQ är obefintligt och att du kunde lämnat stället om du inte VILLE lägga dina klåparhänder på en kvinna och skylle ditt låga iQ på kvinnan.
Exakt såhär är det

Om chrille nu var så utsatt dom du vill påstå jacke så kunde han lämnat henne när hon var iväg eller på jobbet eller vad som helst. Speciellt om han har bevis mot henne. Nej era bevis är så otrovärdiga efter all skit ni hittat på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in