2024-01-03, 12:31
Medlem
HAHAH så jävla rolig avslutning. "Jag har jättemycket pengar kolla nu när jag vinner för jag har par i ess" så har dealern triss och hon har 6kr på saldot och kan inte spela mer 😂😂😂😂
2024-01-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
HAHAH så jävla rolig avslutning. "Jag har jättemycket pengar kolla nu när jag vinner för jag har par i ess" så har dealern triss och hon har 6kr på saldot och kan inte spela mer 😂😂😂😂
Jag hittar inte hennes twitch. Har följt den innan.
2024-01-03, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen

Den blir shadowbannad hela tiden.

Testa att googla "Emelibumbi1 twitch" så klickar du på länken
2024-01-03, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen

Samma här.
2024-01-03, 14:20
Medlem
Hahaha nu försöker skabbet visa upp på instastories att hon minsann har pengar som förvaltaren ska få. Vet att du läser här, Emelie. Du kommer spela upp dom pengarna också. För du är värdelös på poker. Spela fia med knuff, utvecklingstörda pillerpundare ska inte spela nätpoker.
2024-01-03, 14:28
Medlem
Nu har jag inte henne på instagram längre hon bara blockar! Hon brukar återanvända gamla videor visa pengar etc. Hon är fattigare än kyrkråttan! Hon har inget att spela för. Bumbi citat "man måste satsa pengar för att vinna pengar!"
2024-01-03, 14:41
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Hahaha nu försöker skabbet visa upp på instastories att hon minsann har pengar som förvaltaren ska få

Typiskt henne, hon vet att den stora spelliven blev ett totalfisko som vanligt och måste då posta lite stories, är det inte för att visa att hon visst har pengar så är det för att se oberörd ut.

Finns ju dock inte en människa som går på hennes försök att hålla skenet uppe längre, alla vet att hon kokar av ilska därborta i råttboet. 🤡🖕
2024-01-03, 15:03
Medlem
godofasgaards avatar
Hon bara måste visa upp hur mycke hon tjänar på ostronfabriken med bild och allt. Det är ju bra bilderna är nu mailade till skatteverket vet inte om det gör någon skillnad för förvaltaren ska väl ha koll på det.
2024-01-03, 15:06
Medlem
Citat:

Fascinerande att se.. Brände alla pengarna så snabbt. Helt galet...
2024-01-03, 15:08
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Hon bara måste visa upp hur mycke hon tjänar på ostronfabriken med bild och allt. Det är ju bra bilderna är nu mailade till skatteverket vet inte om det gör någon skillnad för förvaltaren ska väl ha koll på det.

Låter som en bra idé att hennes intäkter faktiskt visas upp i det öppna till skatteverket för jag har verkligen låga förväntningar på den där förvaltaren… Förvaltaren skulle lika gärna kunna föreslå skattefusk i mina ögon med tanke på hur dåligt detta uppdraget sköts i det stora hela
2024-01-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard

40000 usd i intäkter. Det blir dryga 200k i skatt det. Samt slut på bidragen från Försäkringskassan. Bumbi är transparent vilket Skatteverket/Försäkringskassan kommer tacka och bocka för.

Men vem vet? Hon kanske är smart och lägger undan cash varje gång hon tar utbetalningar från OnlyFans?
2024-01-03, 16:02
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
40000 usd i intäkter. Det blir dryga 200k i skatt det. Samt slut på bidragen från Försäkringskassan. Bumbi är transparent vilket Skatteverket/Försäkringskassan kommer tacka och bocka för.

Men vem vet? Hon kanske är smart och lägger undan cash varje gång hon tar utbetalningar från OnlyFans?

Tror du? Haha det som inte förvaltaren använder för att betala hyra/andra räkningar med spelas upp direkt förstås. Skatteskulden och FK-skulden kommer komma som en käftsmäll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in