2024-01-03, 09:32
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Han kanske vet något vi andra inte vet? Är väl bättre hålla tyst och vänta isånafall?

Eller flytta fokus, vi vet ju inte. Men jag övertygas inte.

Jocke har sagt ditten och dattan, han har drevat och offentligt lynchat på sociala medier oräkneliga gånger.
Citera
2024-01-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://www.youtube.com/watch?v=Br_Sv921BTk
Tror denna postats förr men behövs igen. Ett psykfall som i en tidigare video hotat Linnea springer runt hennes bostad. Om någon känner Linnea så varna henne. Böbeln är ute! Är det någons död det enda som räddar Chrippa?

Ska inte den där snubben låsas in, vad är det för jävla psykstört beteende!
Citera
2024-01-03, 09:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Han kanske vet något vi andra inte vet? Är väl bättre hålla tyst och vänta isånafall?

Nån har fattat 🙂

Rikets lagar gäller även här.
Citera
2024-01-03, 09:38
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ska inte den där snubben låsas in, vad är det för jävla psykstört beteende!

https://www.youtube.com/watch?v=fkXLOkEi8po&
"LINNEA LUNDSTRÖM HAR SATT DIT CHRIPPA PÅ FELAKTIGA GRUNDER"

samma psykfall. hoppas Linnea vet hur han ser ut så hon vet att hon ska springa som om scream var ute efter henne.
Citera
2024-01-03, 09:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=fkXLOkEi8po&
"LINNEA LUNDSTRÖM HAR SATT DIT CHRIPPA PÅ FELAKTIGA GRUNDER"

samma psykfall. hoppas Linnea vet hur han ser ut så hon vet att hon ska springa som om scream var ute efter henne.
Dessa idioter som tar allt chrippas familj och anhöriga säger som sanning. Dem saknar totalt källkritik.
Chrippas familj och anhöriga har en agenda, dem är ingen pålitlig källa. När ska folk fatta det?

Hoppas han i videon åker dit på olaga hot och förtal, vilken jävla idiot.
Citera
2024-01-03, 09:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dessa idioter som tar allt chrippas familj och anhöriga säger som sanning. Dem saknar totalt källkritik.
Chrippas familj och anhöriga har en agenda, dem är ingen pålitlig källa. När ska folk fatta det?

Hoppas han i videon åker dit på olaga hot och förtal, vilken jävla idiot.

Jag håller helt med dig att sådana här personer är farliga och kan överreagera eller vad man ska säga.
Citera
2024-01-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Finns en jävla massa copycats nu när adressen är ute, snuskisar som vill sätta på linnea när hon e på alla 4 och sen de som e nyfikna m.m, förresten polisstationen/häktet är väl rätt nära bostaden?

Är inte så bra på Södermalm men den är om man kollar på en karta hyfsat nära.
Citera
2024-01-03, 10:10
Medlem
att chrippa fortfarande gnäller på invandrare, killen e ju bortom all hopp. "arab älskare" då kan man inget än hoppas att chrippa får skaka galler o kanske blir ödmjuk den vägen.

de meddelande som L visa mellan henne o chrippa säger ju allt. sånt jäkla självmål av chrippa. chrippa e dum o den som väljer att ta tbx chrippa efter det meddelandet e dummare. "då skulle ja aldrig lämnat min familj". sicken skojare.

en sak är säker, hade han varit min brorsa hade ja kapat bandet.
Citera
2024-01-03, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
att chrippa fortfarande gnäller på invandrare, killen e ju bortom all hopp. "arab älskare" då kan man inget än hoppas att chrippa får skaka galler o kanske blir ödmjuk den vägen.

de meddelande som L visa mellan henne o chrippa säger ju allt. sånt jäkla självmål av chrippa. chrippa e dum o den som väljer att ta tbx chrippa efter det meddelandet e dummare. "då skulle ja aldrig lämnat min familj". sicken skojare.

Vilket meddelande?
Citera
2024-01-03, 10:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik

Även om man inte kommer vara bästisar så tror jag de flesta kommer ha lite kontakt med sina syskon även om dem begått grova brott.
Man vet ju aldrig när man behöver syskonens ena njure, en del av hans lever eller liknande
Citera
2024-01-03, 10:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ROB
Vilket meddelande?
I Cluee news video.
Citera
2024-01-03, 10:22
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=Br_Sv921BTk
Tror denna postats förr men behövs igen. Ett psykfall som i en tidigare video hotat Linnea springer runt hennes bostad. Om någon känner Linnea så varna henne. Böbeln är ute! Är det någons död det enda som räddar Chrippa?

Nästan lite som Övergrepp i rättssak de han gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in