2024-01-02, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Fan så sjukt jag ser nu att den är borta. Men jag har videon kvar, om jag uppdaterar youtube fliken så försvinner den

Jag tyckte han hade lite skit i mungipan? Han borde ha lärt sig vid det här laget att torka sig noga om munnen när han varit i kontakt med Jocke
Citera
2024-01-02, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
"I prop. 1993/94:123 konstateras att en person som har dömts till ansvar för brott inte automatiskt ska vara förhindrad att erhålla skuldsanering. Det förhållandet att en gäldenär gjort sig skyldig till brott bör dock vara något som vägs in i den totalbedömning som görs i ett skuldsaneringsärende.6 juli 2023"

Ja och i det beaktandet görs också gällande hur mycket gäldenären försökt betala på egen hand.

Den här tråden handlar om Chrippa, och tilldöms han skadestånd, så kan kommer han inte lyfta ett finger för att lösa detta. Det har han ej heller gjort nu.

Det verkar finnas många inavlade autister från olika byhålor 7 denna tråd. Allting är inte svart eller vitt.

Blir mitt sista inlägg i denna tråd.
Citera
2024-01-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag är helt med på din bana ...och tänker man dessutom på den detaljen folk här har drivit kring tidigare när man kallat henne för ett barn/lilla flickan och då ser det faktumet att Chrippa är en 11år äldre och dubbelt så stor "man" (tolkningsfråga om man utgår från beteendet) blir det ju faktiskt väldigt absurt.
Håller med. Har alltid äcklat mig hur han pratat till henne, samma bebis språk som till Chloe. Och gjort en massa sjuka ”skämt” på gränsen till anspelningar på pedofili.
Inte friskt någonstans, ingen frisk människa går in o drar skämt på det området

I hans ögon ja är hon en liten liten flicka, och han själv en stor stark man som älskar att fota sig själv på gymmet! Så ur den aspekten blir det ännu sjukare att han pucklat på henne. Han behandlade henne som ett litet barn redan innan misshandeln! Det säger en del om vad han är kapabel till
Senast redigerad av Jackdaniels77 2024-01-02 kl. 23:44.
Citera
2024-01-02, 23:41
Medlem
KungPungPats avatar
slår man nån med knytnävar utan att linda band runt som boxare gör så krashar händerna och skapar bevis för misshandeln.
Fanns det inge skador på Crilles händer hade han släppts fri, och hon hade gripits.
Citera
2024-01-02, 23:45
Medlem
Hört rykten att det är flera inte bara den snubben på YT som är ute och söker Linnea... för det ska vara någon som sett henne som påstår att hon har inte en skråma och då gick djungeltelegrafen. Så vi får se Linnea... du är rätt körd om du inte har en skråma. Hennes morsa som har instagrammen Lindhalundstrom har också lagt sig i debatten har jag sett på vissa håll. Dock har morsan låst så där kommer ingen in.
Citera
2024-01-02, 23:46
Medlem
Dopys avatar
Dem försöker ju nu sprida ryktet att Linnea haft tillgång till Chrippas sociala medier och mobil, och att Linnea skrivit meddelanden där hon låtsas vara chrippa.

Känns som detta är ett försök att skydda Chrippa, så alla konstiga meddelanden dem kommer hitta på Chrippas sociala medier och mobil kommer dem försöka påstå att Linnea skrivit.

Undra vad Chrippa skrivit som hans familj och anhöriga så desperat vill skylla på någon annan?
Citera
2024-01-02, 23:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Hört rykten att det är flera inte bara den snubben på YT som är ute och söker Linnea... för det ska vara någon som sett henne som påstår att hon har inte en skråma och då gick djungeltelegrafen. Så vi får se Linnea... du är rätt körd om du inte har en skråma. Hennes morsa som har instagrammen Lindhalundstrom har också lagt sig i debatten har jag sett på vissa håll. Dock har morsan låst så där kommer ingen in.
Gick hon naken eller? Såg dem hennes armar? Ben? Rygg? Hals? Mage? Osv

Finns ju ganska många fler ställen att slå och skada folk på, inte bara ansiktet...
Citera
2024-01-02, 23:51
Avstängd
Citat:

Detta spårar. Låt rättsväsendet sköta detta!
Citera
2024-01-02, 23:51
Medlem
Citat:
Finns en jävla massa copycats nu när adressen är ute, snuskisar som vill sätta på linnea när hon e på alla 4 och sen de som e nyfikna m.m, förresten polisstationen/häktet är väl rätt nära bostaden?
Citera
2024-01-02, 23:55
Medlem
Chrippa sa ju själv nåt ang våldtäkt, konstigt att de inte är misstanken om hon nu vill sätta dit han ordentligt så att säga, linnea lever lite farligt hon me, hon är säkert hos niggern som tiktokar eller hos mamsi i malmö
Citera
2024-01-02, 23:56
Avstängd
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Han kan ha bytt mejl till Linnéas vilket han uppenbarligen har gjort då hon hade tillgång till den, och hennes mobilnummer var kopplat till den.

Varför är ganska uppenbart men är osäker på att du skulle begripa det även om jag förklarade det för dig, då du verkar lite smått efterbliven.
Du vet inte ett dugg om IT-säkerhet, det märks
Citera
2024-01-02, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Du får rota lite djupare än ett pissigt inlägg på lawline, du har nämligen fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
"I prop. 1993/94:123 konstateras att en person som har dömts till ansvar för brott inte automatiskt ska vara förhindrad att erhålla skuldsanering. Det förhållandet att en gäldenär gjort sig skyldig till brott bör dock vara något som vägs in i den totalbedömning som görs i ett skuldsaneringsärende.6 juli 2023"

Då har vi klarlagt det hela. Ergo så kan du får skuldsanering trots skadeståndsskulder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in