Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jag tolkade detta som att du tyckte att chrippa och Julia var lyckliga tillsammans
"Men jag har aldrig uppfattat chrippa som lycklig ihop med Linnea, även om det har varit en bild som han har försökt att förmedla utåt. Titta bara på hans vloggar ihop med Julia kontra tiden med Linnea. Stor skillnad!"
Sry om jag missuppfattade dig
"Dock verkar Julia inte ha några problem med det då hon verkar vilja stötta Chrippa i det som nu har hänt."
Hon har blivit psykiskt misshandlad i 7 års tid, det är många offer som vill gå tillbaka till förövaren. Det är endel av kontrollen som förövaren har över offret, som är otroligt svår att bryta.
Kan hålla med dig om att i vissa vloggar och speciellt de som var i våren 2023 så sa Chrippa vissa saker åt Julia som en annan reagerade på, detta var när de bodde i Spanien. Sånt jag aldrig skulle ha sagt till min fru.
Men o andra sidan så om nu Chrippa skulle ha ADHD så är det också inget jag blir förvånad över för många av dessa låter käften tala innan dom har tänkt klart!
Men att hon också blivit fysiskt misshandlad i 7 års tid är något nytt för mig. Vart har det framkommit någonstans?