2024-01-02, 02:03
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
Restore youtube account. Resultaten som kommer upp först:

https://support.google.com/youtube/answer/7001996?hl=en&co=GENIE.Platform%3DAndroid#zippy=%2 Crestore-an-account

I den här videon från 5 april 2023 tas samma metod upp. Ingen i kommentarerna intygar att det fungerat för dem, vad jag ser. De som följt instruktionen frågar hur lång tid det tar. I princip alla andra sökträffar från 2023 säger att det inte går. https://youtu.be/j88Cq6PNrBo?si=kNahDYoQjG2Yb9Yo

Vi får avvakta och se om han lyckas återställa kontot. Om Linnea bara dolt det är det inga problem alls, och Jockes manager Stefan känner anställda på Youtube så eventuellt kan han fixa det, om datan finns sparad. Lagarna som ger användaren/kunden rätt att själv radera personlig information permanent som företag sparat om dem är starka. De hade exempelvis uppgifter som vilket konto han fick utbetalningar till.
Citera
2024-01-02, 02:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Inga bevis, hur vet du det? Ni millenials är ju helt rökta att klara er själva.
Så du har bevis på att Linnea anmält Chrippa för våldtäkt? varför delar du i sånt fall inte med dig av dessa bevis?
Om du inte visar bevisen så är det = spekulationer. Det är väldigt enkelt.
Citera
2024-01-02, 02:09
Avslutad
Det var en retorisk fråga ditt pucko. Nu ska jag jobba, tack för din underhållning.😁
Citera
2024-01-02, 02:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det var en retorisk fråga ditt pucko. Nu ska jag jobba, tack för din underhållning.😁
Vad då retorisk fråga?
Du frågade hur jag visste att det inte fanns bevis att hon hotat att anmäla honom för våldtäkt och anmält honom för våldtäkt.

Så länge inge bevis delas offentligt från en pålitlig källa att hon hotat att anmäla honom för våldtäkt, och att hon nu anmält honom för våldtäkt. Så är alla såna påståenden spekulationer utan bevis.
Så vad var det retoriska i din fråga?
Citera
2024-01-02, 02:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad då retorisk fråga?
Du frågade hur jag visste att det inte fanns bevis att hon hotat att anmäla honom för våldtäkt och anmält honom för våldtäkt.

Så länge inge bevis delas offentligt från en pålitlig källa att hon hotat att anmäla honom för våldtäkt, och att hon nu anmält honom för våldtäkt. Så är alla såna påståenden spekulationer utan bevis.
Så vad var det retoriska i din fråga?

Om du inte begriper det tycker jag direkt synd om fröken. Ska som sagt jobba nu. Hej!
Citera
2024-01-02, 02:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Om du inte begriper det tycker jag direkt synd om fröken. Ska som sagt jobba nu. Hej!
Och jag tycker synd om dig som inte verkar förstå vad en retoriskt fråga är...

Min generation har i alla fall lärt sig källkritik. Att påståenden ska backas upp med bevis.
Att bara för att någon D-kändis påstår något betyder det inte att det är sant...

Din generation verkar inte ha fattat det ännu...
Senast redigerad av Dopy 2024-01-02 kl. 02:30.
Citera
2024-01-02, 02:31
Medlem
Att L inte gjort ett enda provocerat eller ”galet” inlägg ger inga tendenser på att vara ”psyksjuk” osv….snarare tvärtom. Väldigt samlad och de andra som lagt ut verkar vara väldigt labila och impulsiva.
Citera
2024-01-02, 02:36
Avstängd
Gör man en återställning på Chrippas mejl och Linneas telefonnummer från nätet så stämmer det att det telefonnummer har kontroll över eposten.
Citera
2024-01-02, 02:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och jag tycker synd om dig som inte verkar förstå vad en retoriskt fråga är...

Min generation har i alla fall lärt sig källkritik. Att påståenden ska backas upp med bevis.
Att bara för att någon D-kändis påstår något betyder det inte att det är sant...

Din generation verkar inte ha fattat det ännu...

Du kan bara inte tolka det jag skriver, utan tar det ur sin kontext.

Vidare sa du att Chrippa är åtalad, när han möjligen är häktad. Källkritik och kunskap…saknar du. Gå nu å sov.
Citera
2024-01-02, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Gör man en återställning på Chrippas mejl och Linneas telefonnummer från nätet så stämmer det att det telefonnummer har kontroll över eposten.
Det kan lika väl ha varit chrippa själv som bytt till hennes nummer av flera olika skäl
Citera
2024-01-02, 02:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Det kan lika väl ha varit chrippa själv som bytt till hennes nummer av flera olika skäl

Ja det går inte att utesluta. Men eposten till Chrippas YT styrs av Linneas telefonnummer nu.
Citera
2024-01-02, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja det går inte att utesluta. Men eposten till Chrippas YT styrs av Linneas telefonnummer nu.

Bra snokat. Undra vad fan som sker nu närmaste dagarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in