2024-01-02, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hur han behandlat sitt ex?
Notera att det är från fupen och inte alls är mina ord.

Behandlat henne illa psykiskt; nedvärderande kommentarer om hennes utseende, han har bett henne att hon ska gå och sminka sig för att hon ser ut som en man utan smink. Skriver inte på papper så att barnet kan börja förskola, bråkar om överlämningar.
I hans hem finns inga regler för barnet så det stökar till det när det är exets vecka.
L blir sur när J ringer till C, så samtal får göras när L inte är i närheten.

Nu handlar inte denna tråd om exet, men det var sorglig läsning och den jag lider mest med är barnet som får uppleva allt det här.
Jag önskar faktiskt hans ex allt gott och att hon fokuserar på barnet och sig själv och inte släpper in en ny snubbe i livet på ett bra tag.

Sen får vi se vad som har hänt med det här dramat och vad den utlösande faktorn var för att allegedly vara en kvinnoboxare.

Vart har du läst detta om att han behandlat Julia dåligt och nedvärderar utseende osv? Vilken fup? Kan väl inte finnas någon såhär tidigt ?
Citera
2024-01-02, 01:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är väl aldrig någon som påstått att han är misstänkt för våldtäkt?

Det verkar som han inte är häktad för våldtäkt men att Linnea anklagat honom för det.

Häktet kommer nog ha många häktesframställningar att skicka imorgon via mejl till folk som frågar. Lär publiceras här i tråden.
Citera
2024-01-02, 01:26
Medlem
Citat:
Det är väl aldrig någon som påstått att han är misstänkt för våldtäkt?
Hon har hotat me de väl? Ifall han skulle lämna enligt chrippa himself
Citera
2024-01-02, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nån sköning som kan fixa fram häktningsbeslutet imorn?
Står de grov våldtäkt då dör jag.
När kommer den ut
Citera
2024-01-02, 01:29
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Det har jag aldrig hört eller läst någonstans. När infördes den förändringen? Säg inte åt mig att söka upp det, länka bevis.

Här länkar jag bevis på vilken text och vilka villkor som kanalägaren Verz godkände när han permanent raderade sin kanal med allt innehåll samt "This data can't be restored".

Kolla från 13:54 in i videon (Cluee News, 26 maj 2021).
https://youtu.be/5DTCnrE3i5E?si=hAUA-oON_EbM5Emm
Restore youtube account. Resultaten som kommer upp först:

https://support.google.com/youtube/answer/7001996?hl=en&co=GENIE.Platform%3DAndroid#zippy=%2 Crestore-an-account

Citera
2024-01-02, 01:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det verkar som han inte är häktad för våldtäkt men att Linnea anklagat honom för det.

Häktet kommer nog ha många häktesframställningar att skicka imorgon via mejl till folk som frågar. Lär publiceras här i tråden.
Nej
Julia påstår att Linnea sagt att hon ska anmäla honom för våldtäkt ifall han gör slut.
Om man då lägger till att Julia är arg och ogillar Linnea och vill ha tillbaka Chrippa, så känns inte hon som en pålitlig källa.
Det finns ingen källa på att hon faktiskt anmält honom för våldtäkt i nuläget.
Citera
2024-01-02, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Då får vi se om han är anklagad för det samt om han är häktad för det. Eller vem det e som ljuger. Snyggt om Clue/Julia blir anmälda för förtal av Linnea på allt det här också
Citera
2024-01-02, 01:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon har hotat me de väl? Ifall han skulle lämna enligt chrippa himself
Julia påstår att Chrippa sagt att om han lämnar Linnea kommer hon anmäla honom för våldtäkt.
Men det finns inga bevis på att Linnea faktiskt sagt det, och att hon faktiskt anmält honom.
Det är bara spekulationer.
Citera
2024-01-02, 01:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Vart har du läst detta om att han behandlat Julia dåligt och nedvärderar utseende osv? Vilken fup? Kan väl inte finnas någon såhär tidigt ?
En FUP i ett annat fall där chrippas ex Julia var med.
Där kom det fram information om hur chrippa behandlat julia under deras relation.
Citera
2024-01-02, 01:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Då får vi se om han är anklagad för det samt om han är häktad för det. Eller vem det e som ljuger. Snyggt om Clue/Julia blir anmälda för förtal av Linnea på allt det här också
Cluee kan väl inte bli anmäld för förtal.
Det enda han säger är att Chrippa är häktad för förtal.
Sen säger han "Julia berättade för oss", "Enligt Julia"
Så han säger inte att det är så, utan enbart att det är vad Julia säger.
Om Julia kan bli anmäld för förtal är dock en annan fråga.
Citera
2024-01-02, 01:52
Medlem
Skyliner.s avatar
Jullan fick väl precis skadestånd för ett par veckor sedan, efter att hon blev våldtagen av sin senaste kille?

Vad jag förstått så har Linnea varit otroligt svartsjuk och speciellt gentemot Julia.
Julia får ut skadestånd.
Linnea vill också ha skadestånd.

Linnea svartis för att Chrippa skriver med jullan-och ser sin chans att fucka upp saker o ting ordentligt- och dessutom i hopp att fylla plånkan på kuppen.
Hon ville att han skulle lida med andra ord för att han inte älskade henne mest, typ?

Helt övertygad om att hon fimpade hans YT-kanal. Hans liv och levebröd.

Jag vet inte, jag hatar kvinnoboxare men jag har även erfarat ilsken instabil kvinna och vet hur de kan bli.
Satan framstår som tjuren Ferdinand i jämförelse.

Linneas ögon säger att allt inte är 100 rätt ställt innanför pannan, crazy eyes och det har jag tyckt från början.
Chrippa vettetusan vad jag tycker om ens, tycker han är ganska jobbig.
Mest glott på honom för att man haft tråkigt.

Gillar alltså ingen utav de egentligen med andra ord- men min magkänsla skriker Linnéa=psykfall för fulla muggar.
Citera
2024-01-02, 01:58
Avslutad
Citat:
Julia påstår att Chrippa sagt att om han lämnar Linnea kommer hon anmäla honom för våldtäkt.
Men det finns inga bevis på att Linnea faktiskt sagt det, och att hon faktiskt anmält honom.
Det är bara spekulationer.

Inga bevis, hur vet du det? Ni millenials är ju helt rökta att klara er själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in