2024-01-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Kan Chrippa få tillbaka sin kanal om det är så att den blivit borttagen mot hans vilja av en "hacker"?

Nej, det går inte att få tillbaka en raderad kanal.
Citera
2024-01-02, 00:30
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Nej, det går inte att få tillbaka en raderad kanal.
Jo... Du har två veckor på dig att få tillbaka den.
Citera
2024-01-02, 00:31
Medlem
Titta bilden på Ls instagram från 19 oktober och blåmärket på hennes handled. Detta är inte första gången.
Citera
2024-01-02, 00:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
En sista gång, har hon hackat och raderat kanalen, så är det olaga dataintrång.

Nu tror jag men jag tror inlogga olovligt är olaga dataintrång, sen radera kanalen är skadegörelse. Kan få betala förlorad arbetsinkomst. Kanske egenmäktigt förfarande som nån nämnde. Blir dock problematiskt att Chrippa inte skattat inkomsterna nu.

Hösten 2011 blev en polare och en annan polare lite sura på varandra, så den ena raderade den andras YT kanal då han inte hade loggat ut på hans dator. Var en kanal med typ 2 videos och 100 sub. Lång ifrån Chrippas kanal. Polaren visste inte vem som raderat så han polisanmälde, polis tog fram ip nummer och fick fram en dator/adress.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Undra va som hände me resan över nyår😂😂

Den ställdes nog in, och lillanorre sitter på Kungsholmen och ruvar på sin skatt. Kungsholmen anses ju vara lite finare än kniv-söder, så kanska har han gjort en liten klassresa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
Sitter du och hejar på henne? Är du sjuk i huvudet?
Jag hatar kvinnomisshandlare. Jag hatar män som hatar kvinnor. Jag är på hennes sida som alla borde vara om det är så.

Tills han visas oskyldig står jag för henne.

Litar hellre på en potentiell lögnare än en potentiell jävla kvinnomisshandlare. VAKNA era kotletter
Citera
2024-01-02, 00:35
Medlem
Citat:
Jobbigt, tiden tickar o linnea sitter på lösenorden
Citera
2024-01-02, 00:41
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Titta bilden på Ls instagram från 19 oktober och blåmärket på hennes handled. Detta är inte första gången.
Ja. Frågan är hur det uppstått. Om hon har blivit utåtagerande och vevat mot honom då är det naturligt att greppa tag i handleder för att få stopp på slag. Eller så kan det vara tvärtom att han gett sig på henne. Vi får veta som småningom...
Citera
2024-01-02, 00:41
Avstängd
Citat:
Jag hatar kvinnomisshandlare. Jag hatar män som hatar kvinnor. Jag är på hennes sida som alla borde vara om det är så.

Litar hellre på en potentiell lögnare än en potentiell jävla kvinnomisshandlare. VAKNA era kotletter

Amber vs Depp
Citera
2024-01-02, 00:42
Avslutad
Citat:

De allra flesta män hatar inte kvinnor, det kan vara bra att ta med dig när du lägger dig i bingen, själv, snart.
Citera
2024-01-02, 00:42
Medlem
Han är oskyldig tills motsatsen är bevisad. Men hajar ingenting, är detta en fyllegrej? För om han skulle blivit häktad så blev han gripen innan nyår. Som jag läst på en del ställen har hon fuckat upp och raderat hans sociala medier. Det gör att han sitter nu. Sitter han i Sollentuna? Kronan? Eller flempan? Någon som vet?
Citera
2024-01-02, 00:43
Medlem
Citat:

Nej. Vart får du det ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in