2024-01-02, 00:16
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoZonezigzag
Man får inte glömma att han är oskyldig tills motsatsen är bevisad.

Lätt att kasta sten.
Exakt.
Citera
2024-01-02, 00:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
En sista gång, har hon hackat och raderat kanalen, så är det olaga dataintrång.
Väldigt svagt om man enbart kan dömas för olaga dataintrång när man förstör en människas hela inkomst.

PS: jag har aldrig sagt att radera youtube kanalen inte är olaga dataintrång. i mitt långa inlägg med all lagtext står det t.o.m att ändra är olaga dataintrång. Men om man totalt förstör en människas inkomst så borde man dömas hårdare, inte för olaga dataintrång.
Citera
2024-01-02, 00:17
Medlem
Triphes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Eller att han själv gjort det för att sätta dit henne för just det här

Kontot är ju kopplat till hennes mobilnr
Citera
2024-01-02, 00:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag tycker att det är intressant hur iskall och tyst linnea är. Hon vet säkert att hon har rätten på sin sida.
Eller så sitter hon hemma i mammas soffa och gråter eftersom hon nyss blivit utsatt för grov misshandel. Sociala medier kanske är det sista hon tänker på just nu, hon kanske bara vill vara i trygghet hemma hos familjen
Citera
2024-01-02, 00:20
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Läste fupen om hans ex där hon yttrar sig om Kräftan....jisses. man kan ju lugnt säga att han är duktig på att kränka sin respektive. Vidrig människa är han och det verkar ju som att L har ett beteende som inte är helt hundra. Ett svartsjukt beteende menar jag då.

Det ser ju inte bra ut att ha kvinnoboxare på sitt cv. Och det ser inte bra att att köra en Gone Girl för att få synas i rampljuset.
Vi får väl se vad som egentligen har hänt, men precis som du skriver så blir man inte häktad bara sådär.

Kan du länka fupen?
Citera
2024-01-02, 00:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
Kan du länka fupen?
Du hittar FUPen här
(FB) 26 årig åtalas för grova brott mot sambos - Örebro
Citera
2024-01-02, 00:22
Medlem
nullbytes avatar
Om Linnea har tagit bort Chrippas kanal, som är hans liv och inkomst så har han nog blivit rasande. Tänk er själva att hela ert liv och inkomst blir borttaget med ett klick från en uppretad flickvän. Om det är knytnävsslag i ansiktet eller ett tag om hennes handleder för att försöka tala vett i henne det vet jag inte. Tänk på att om man skriker/höjer rösten till någon så kan det klassas som våld.

Kan Chrippa få tillbaka sin kanal om det är så att den blivit borttagen mot hans vilja av en "hacker"?
Citera
2024-01-02, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Triphe
Kontot är ju kopplat till hennes mobilnr
Graverande bevis.
Citera
2024-01-02, 00:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Om Linnea har tagit bort Chrippas kanal, som är hans liv och inkomst så har han nog blivit rasande. Tänk er själva att hela ert liv och inkomst blir borttaget med ett klick från en uppretad flickvän. Om det är knytnävsslag i ansiktet eller ett tag om hennes handleder för att försöka tala vett i henne det vet jag inte. Tänk på att om man skriker/höjer rösten till någon så kan det klassas som våld.

Kan Chrippa få tillbaka sin kanal om det är så att den blivit borttagen mot hans vilja av en "hacker"?
Nej, är kanalen väl raderad, då är den borta för alltid.
Citera
2024-01-02, 00:27
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Då får vi hopps att hon hade hans lösenord haha
Sitter du och hejar på henne? Är du sjuk i huvudet?
Citera
2024-01-02, 00:27
Medlem
Undra va som hände me resan över nyår😂😂
Citera
2024-01-02, 00:28
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du har en poäng.
även om det är flickvännens ip kan hon ju säga att en vän hade hennes telefon eller liknande, omöjligt att bevisa vem som faktiskt gjorde det.

dom brukar inte vara så smarta om dom blir förhörda och det läggs fram som ett bevis.. då tror hon säkert att det är kört och att hon lika bra kan erkänna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in