2023-12-31, 22:51
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Jag har hört att det finns några filmer, men har inte kunnat hitta dem. Datorn har varit lite out of order det sista.
Ganska remarkabelt då stadjäveln har över 100k invånare. Minst 100 tusen människor vill posta videos från sitt paradis och du hittar inte en enda av dessa videos.

Sorry dude, men ditt svar fungerar inte som något annat än ett bevis på att invånarna i Mariupol har NOLL frihet.
Citera
2023-12-31, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ganska remarkabelt då stadjäveln har över 100k invånare. Minst 100 tusen människor vill posta videos från sitt paradis och du hittar inte en enda av dessa videos.

Sorry dude, men ditt svar fungerar inte som något annat än ett bevis på att invånarna i Mariupol har NOLL frihet.
Menar du att det bor 100 000 personer i staden? Jag är inte förvånad, med tanke på att ryssvänner som du bussar in folk på löpande band. Dina värderingar är genomruttna.
Citera
2023-12-31, 23:00
Medlem
Jofs avatar
Tror att väst kommer att ha förståelse för att Ukraina slår tillbaka på lika villkor. Dvs bomba Ryssland som Ryssland bombar dom.

Att dom inte gjort det förut beror på detta:
”En orsak till det är att många vapensystem från länder i väst donerats till Ukraina med restriktionen att projektiler inte får avfyras mot Ryssland.”
Senast redigerad av Jof 2023-12-31 kl. 23:22.
Citera
2023-12-31, 23:01
Medlem
Citat:
Du skrev att NATO står bakom Rysslands aggression emot Ukraina.
Hur menar du att detta gått till om Putin inte är kontrollerad av NATO?
Det vet jag inte, men jag skulle inte bli förvånad. Att Ryssland är korrupt är en sak. Det hade man ju räknat med. Men att motståndet var ännu mer korrupt...fy fan. Det är det ultimata sveket mot det ukrainska folket.
Citera
2023-12-31, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Precis. Om en vatnik ser två hot så ignorerar hen genast det minsta av dem

Det säger väl egentligen allt.

Vi får väl se hur det blir snart, när nästan garanterat USA drar bort (betydande) stöd till Ukraina?
Det finns ju ett ordspråk som heter "hålla god min i elakt spel", och just detta sysslar Biden med.
Han låtsas brinna för Ukrainas sak, för att inte göra allierade länder i EU besvikna.
Men egentligen så skiter han i vilket, vad det blir med Ukraina!
Senast redigerad av Hultabultan 2023-12-31 kl. 23:13.
Citera
2023-12-31, 23:05
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Tror att väst kommer att ha förståelse för att Ukraina slår tillbaka på lika villkor. Dvs bomba Ryssland som Ryssland bombar dom.

I viss utsträckning. Om man håller sig till militära objekt samt viss infrastruktur så som järnväg, broar, hamnar som kan användas till rysk logistik, och minerar civila så är det inga större problem. Men inte om en missil slår fel och landar i ett bostadskomplex med många civila döda.
Citera
2023-12-31, 23:09
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Menar du att det bor 100 000 personer i staden?
Det bor betydligt fler än så där, men jag gav dig lite slack för att du inte skulle se ut som en total retard när du fallerar ditt sök efter "Happy People Videos" från staden.

Det finns inga sådana videos, eftersom folket som bor där inte är fritt.
Citera
2023-12-31, 23:18
Medlem
Citat:
De som befriats är dessutom så befriade att inte en enda mobilfilm kommer ut från deras paradis numera.
Det känns verkligen fritt.
har du letat?
eller väntar du på att aftonbladet, de kända sanningssägarna, skall dyka upp och skedmata dig?
Citera
2023-12-31, 23:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Vi får väl se hur det blir snart, när nästan garanterat USA drar bort (betydande) stöd till Ukraina?
Det finns ju ett ordspråk som heter "hålla god min i elakt spel", och just detta sysslar Biden med.
Han låtsas brinna för Ukrainas sak, för att inte göra allierade länder i EU besvikna.
Men egentligen så skiter han i vilket, vad det blir med Ukraina!

Stora ord du kommer med "Hultan".., stora ord.

-Kan du ge ett exempel på när Usa har dragit bort sitt stöd på ett liknande sätt ?

-Tror du att Biden vill ha detta som sitt "arv" som prezz för Usa ? (eller det republikanska partiet för den delen ?)

+ att ett sådant tilltag bara skulle sporra Kina !
Citera
2023-12-31, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
har du letat?
eller väntar du på att aftonbladet, de kända sanningssägarna, skall dyka upp och skedmata dig?
Så naiv är nog ingen längre. Att tro att Aftonbladet skulle ifrågasätta makten. Det bästa man kan hoppas på är väl att lydjanne skriver en kritisk kolumn om förhållandena efter invasionen. Eller att antiSDAnders skyller kriget på Jimmie Åkesson.
Citera
2023-12-31, 23:25
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
I viss utsträckning. Om man håller sig till militära objekt samt viss infrastruktur så som järnväg, broar, hamnar som kan användas till rysk logistik, och minerar civila så är det inga större problem. Men inte om en missil slår fel och landar i ett bostadskomplex med många civila döda.

Så kan det vara. Men gränserna kan man töja på, sakta men säkert 😎.
Citera
2023-12-31, 23:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Jag är inte förvånad, med tanke på att ryssvänner som du bussar in folk på löpande band. Dina värderingar är genomruttna.
Du har varit med i tråden sedan starten. How can you possibly have missed where I stand in this?
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
har du letat?
Jag har letat överallt. Från Clearnet till Darknet.
There's nothing.

"Once the Tripods start to move, no more news comes out of that area", för att citera War of The Worlds. Vilket oturligt nog gäller även för ryssarnas befrielsearmé.
Senast redigerad av Trolltestet 2023-12-31 kl. 23:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in