2023-12-30, 03:24
Medlem
Så fettot som är 3 barns farsa sitter och hänger ut oskyldiga barn? Hoppas han får smaka på karma snart det självgoda fettot.
Citera
2023-12-30, 09:22
Medlem
Om han nu gör det för sin familj är det ju väldigt kontraproduktivt att bete sig som ett rövhål och samla på sig så mycket hat vilket antagligen även kommer spilla över på hans familj...och då är ju han själv orsaken till att det kommer bli så och kan inte längre skylla på någon annan.
Och att Lisen skriker och gråter som han påstår kan ju även bero lite på att han beter sig som en vuxenbebis och lägger över jobb och ansvar på henne - att det är hon som får ta hand om barnen och hushållet (... hon som missade att betala räkningar och satte dem hos kronofogden enligt hans eget uttalande) medan han leker influencer.
Till exempel bara i Sälen videorna nu senast fick hon ta hand om barnen medans han fanboyade efter och satt och byggde lego med Jocke.
Sen tycker jag ju visserligen att Lisen inte direkt betett sig oskyldigt utan pratat väldigt mycket skit i deras sk podd.

Hade han velat stå upp för sin familj och då upprättelse hade han ju tjänat på att gå den tysta vägen genom instanser och använt kontakter att stänga ner Cluees kanaler om han nu gjort så mycket skit mot honom.
Men eftersom att han nu väljer den högljudda och barnsliga vägen tyder det snarare på att han inte har rättsligt material och istället kommer sänka sig själv.

Undra hur det känns för Jocke att oundvikligt bli indragen i vidrets drama?? Han bör kanske se över sitt umgänge också eller åtminstone säga ifrån om han inte vill kopplas till det.
Citera
2023-12-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så fettot som är 3 barns farsa sitter och hänger ut oskyldiga barn? Hoppas han får smaka på karma snart det självgoda fettot.

Varför är så folk känsliga och säger att Anjo hänger ut "rulla klippet"-snubbens barn? Det var ju för fan han som hängde ut sitt egna barn's smackade ansikte från början genom att lägga ut videon för likes och uppmärksamhet . Men att re-posta den är fel? Nej såklart inte. Allt är helt enligt regelboken för krigsföring på internet. Lite skit får denna självutnämnda nyhetskanal ta när man själv tjänar pengar på att hänga ut, printscreena, läcka konversationer med mera på andra personer som nog inte ens vill vara på hans kanal.. Vilket "rulla klippet"-snubben skiter i. Otroligt lättkränkt person som inte kan förstå att privatpersonerna han snackar om under flera års tid kommer slå tillbaka med olika mycket kraft en vacker dag. Bara att acceptera "JA MEN ANJO ÄR EN OFFENTLIG PERSON !!" ........ok?
Citera
2023-12-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Hahaha han är inte dåligt tuff iaf 😂
https://ibb.co/dL93Snt

Riktig man som vet hur man står upp för sin familj genom att hänga ut andras barn!

Erkände han sig precis som dum i huvudet??
"Ser man mig som dum i huvudet så TESTA MIG INTE" 😂😂
Citera
2023-12-30, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Erkände han sig precis som dum i huvudet??
"Ser man mig som dum i huvudet så TESTA MIG INTE" 😂😂
Noclue90, är du dum i huvudet? Det står ju SJUK i huvudet inte dum? Och han menar väl att "om du tycker jag är sjuk i skallen, så ge fan i att testa mig för du kommer bränna dig".
Citera
2023-12-30, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massooddon
Noclue90, är du dum i huvudet? Det står ju SJUK i huvudet inte dum? Och han menar väl att "om du tycker jag är sjuk i skallen, så ge fan i att testa mig för du kommer bränna dig".

Oj förlåt ordrättare, jag råkade använda fel uttryck men det kanske var för svårt att förstå. Så då rättar jag mig själv; erkände han just sig själv som SJUK i huvudet??
För om man ser honom som det och han varnar för att att testa honom för att han kommer agera utifrån det är ju bara det ett tecken på att han är väldigt labil och att något inte står rätt till.
Citera
2023-12-30, 12:16
Medlem
Citat:
Varför är så folk känsliga och säger att Anjo hänger ut "rulla klippet"-snubbens barn? Det var ju för fan han som hängde ut sitt egna barn's smackade ansikte från början genom att lägga ut videon för likes och uppmärksamhet . Men att re-posta den är fel? Nej såklart inte. Allt är helt enligt regelboken för krigsföring på internet. Lite skit får denna självutnämnda nyhetskanal ta när man själv tjänar pengar på att hänga ut, printscreena, läcka konversationer med mera på andra personer som nog inte ens vill vara på hans kanal.. Vilket "rulla klippet"-snubben skiter i. Otroligt lättkränkt person som inte kan förstå att privatpersonerna han snackar om under flera års tid kommer slå tillbaka med olika mycket kraft en vacker dag. Bara att acceptera "JA MEN ANJO ÄR EN OFFENTLIG PERSON !!" ........ok?

Jafan helt rätt, dags att publicera bilder på andras barn i syfte att göra narr av de. Men det är klart, skriver man som ett sär och även tycker det är ok att göra som Anjo gjorde så är man ju inte mer än 15 i skallen.
Citera
2023-12-30, 12:17
Avslutad
Citat:

Han har inte bara re-postat klippet i sin helhet, han använder det som profilbild och banner på sin Youtube-kanal. Han har försökt göra Cluees son till en meme, detta genom att göra en låt av klippet som finns på Anjos TikTok. Vad har hans son gjort Anjo? Visst, gå på hårt mot Cluee som säkert gjort massa fel genom åren, men hans son är helt oskyldig.
Citera
2023-12-30, 12:22
Avslutad
Kan inte folk mejla Stefan Hallgren som är Anjos Manager och säga att han ska lämna Cluees barn ifred? Det är en 9-åring vi pratar om som är en helt oskyldig.

stefan.hallgren@ninetone.com

Han får gärna göra en video om Cluee, men barnen behöver inte bli inblandade.
Citera
2023-12-30, 14:00
Medlem
Necropoliss avatar
Passande att stefan hallberg (anjos manger) lägger ut denna : https://ibb.co/mzwTNs3

Hoppas han pratar vett med banjo och förklarar att även vad den andra parten gjort så är det småbarn som säger ”men han börja”
Citera
2023-12-30, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Passande att stefan hallberg (anjos manger) lägger ut denna : https://ibb.co/mzwTNs3

Hoppas han pratar vett med banjo och förklarar att även vad den andra parten gjort så är det småbarn som säger ”men han börja”

Ser det bara som tomma ord så länge inte Anjo väljer att ändra sin banner, profilbild, tar bort TikTok-videon om Cluees barn etc. Kan på ett sätt förstå att Stefan inte vill blanda sig i vad Anjo gör för content, men ger man sig på oskyldiga barn så måste han som manager göra något åt situationen.
Citera
2023-12-30, 14:54
Avslutad
Jag har ändå följt Anjo i flera år, jag tyckte verkligen han var en av Sveriges bästa kreatörer om man gillar drama-content, men det här är något helt annat. Han har förlorat fotfästet fullständigt och inser inte att han är på väg att förstöra sin kanal likt Lokal, Chrippa och Rask har gjort tidigare om han fortsätter såhär. Att ge sig på oskyldiga barn borde alla inse är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in