2023-12-26, 15:54
Medlem
Jag hade en kvinna som var en Honey Trap. Jag tog mina chanser vid flera tillfällen men hon betedde ju sig som "kommer du inte och tar mig bussar jag hunden på dig", vilket kanske inte är så tändande direkt. Sen bjöd hon över mig och bad mig fixa vissa saker som narkotika. Detta tog hon direkt utan att dela med sig för att sedan ringa polisen och falsk anmäla mig för inbrott och hot! Med följande anmälningar samt rättegång! Jag gjorde henne knappast illa. Men när en snygg tjej spelar skådis inför rätten ja då ligger en man i lä. Så jag blev dömd att böta henne pengar för garanterade skit fula påhitt! Hon träffade jag ändå flera ggr och vet en del där. Och hon jobbar såhär. Läskigt värre! Tar killar med lite kass självförtroende som går igenom diverse för det är lättast i regel... Märkte detta på resten hon sprang runt med mera.
Citera
2023-12-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
I mitt fall verkar det vara en religiös grupp som försöker simulera Gud genom "Gang Stalkers" - som att det är Gud själv som orkestrerar det hela. Åtminstone är det de vill att flesta ska tro och det är så de rekryterar deltagare - vem vill inte tjäna kyrkan/Gud/sällskap?

Diggar dig genom våra tider utav turbulens på bådas sidor.

Det du påstår är nu befängt ur en ordinär persons tolkning idag. Folk skiter i extremt hög mening i kyrkan. Vi lever snarare i religiöst väsentligt obunden tid ur religiös mening.

Undantaget skulle då vara om du som individ möjligt särskiljer dig såpass att du innehar en oerhört påtaglig position med högre mening att tillföra än andra? Känner inte dig så sätt!
Citera
2023-12-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
I mitt fall verkar det vara en religiös grupp som försöker simulera Gud genom "Gang Stalkers" - som att det är Gud själv som orkestrerar det hela. Åtminstone är det de vill att flesta ska tro och det är så de rekryterar deltagare - vem vill inte tjäna kyrkan/Gud/sällskap?

På pricken! Så ser det ut. Det är helt vanlig gang stalking under förutsättningen att det inte finns något ekonomiskt intresse bakom och man äger skiten på ett hemligt myndighetskontor i USA.

Jag har förklarat för dig att det är kristus som står i centrum för denna verksamhet. Det du också behöver veta är att kontoret är stängt nästa år (d v s nästa vecka) och att bokstavligen ingen i hela världen mer än ytterst få kan lyckas med kristus.

Jag har berättat att kristus är rött/brunt/vitt o s v Det jag inte visste då var att kristus är svart. Jo, det är sant! Helt sjukt...

Och det är det nästan ingen någonsin som har lyckats med!

Det som oroar mig nästa år är om man typ liksom kommer tro att de fortfarande håller på och vad det är man lägger märke till egentligen.

Inte mycket i mitt fall, med min kristus. Vad säger du själv?
Citera
2023-12-28, 06:33
Medlem
YolotheistDelusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Jag hade en kvinna som var en Honey Trap. Jag tog mina chanser vid flera tillfällen men hon betedde ju sig som "kommer du inte och tar mig bussar jag hunden på dig", vilket kanske inte är så tändande direkt. Sen bjöd hon över mig och bad mig fixa vissa saker som narkotika. Detta tog hon direkt utan att dela med sig för att sedan ringa polisen och falsk anmäla mig för inbrott och hot! Med följande anmälningar samt rättegång! Jag gjorde henne knappast illa. Men när en snygg tjej spelar skådis inför rätten ja då ligger en man i lä. Så jag blev dömd att böta henne pengar för garanterade skit fula påhitt! Hon träffade jag ändå flera ggr och vet en del där. Och hon jobbar såhär. Läskigt värre! Tar killar med lite kass självförtroende som går igenom diverse för det är lättast i regel... Märkte detta på resten hon sprang runt med mera.

Du hade henne i ett rum i flera timmar. Du hade bara kunnat bjuda på en lina dödligt gift och säga att du har en död knarkarhora i ditt rum. Lagligt också med tanke på vad hon gjorde.

Vad tuffa ni kristna är förresten. Wow. Ni har världens minsta mind på riktigt. Må den onde mörda er snabbt!
Citera
2023-12-28, 16:36
Medlem
OperatorVicPegasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YolotheistDelusion
Du hade henne i ett rum i flera timmar. Du hade bara kunnat bjuda på en lina dödligt gift och säga att du har en död knarkarhora i ditt rum. Lagligt också med tanke på vad hon gjorde.

Vad tuffa ni kristna är förresten. Wow. Ni har världens minsta mind på riktigt. Må den onde mörda er snabbt!

Haha ja och säkerligen så att han har förberett en femma ladd dränkt med c10-c13 paraffin med n-alk torkad och pressad till sten JUST ifall ”idag” är den dagen nästa fula orm orre dyker upp i livet
- - - - - - - -
Igår besökte jag akuten och misstänkte snabbt att något inte stämde, de felstavade namnet på mitt armband, avdelning saknades och 40% av personalen saknade namnskylt vilket ja har för mig tom ska vara mot lagen. Skitsamma det är en massa hokuspokus och ja förstår mer och mer att akuten är en cirkus till en viss del , för jag är ju trots allt på Danderyds akut i Sveriges huvudstad. Jag blir hemskickad med antibiotika för 3 dagar för infektion i blodet vilket är allvarligt så självklart fick jag antibiotika på recept att hämta ut också. Idag ska jag hämta receptet så kuren inte knasar för ja missat en dag, men såklart finns inget recept och har aldrig funnits. Det noteras också att jag är ”utvandrad” ur landet och Reserv personnr måste skapas , vilket gör allting mycket svårare , näst intill omöjligt. Jag kan numera inte ens gå till en vårdcentral eller få vård över huvudtaget om det inte är livshotande för ja ”finns inte” i Sverige längre, hur det nu gått till.
Senast redigerad av OperatorVicPegasus 2023-12-28 kl. 16:43.
Citera
2023-12-29, 00:34
Medlem
Kan det vara så simpelt att allting handlar om medicinsk forskning? Och för att ha sådana resurser som det har så har det med sig näst intill samtliga myndigheter? Polismyndigheten står för skydd och trygghet? MSB hakar på med en mängd resurser för de är perfekt träning? Försvarsmakten sponsrar med utrustning som uas (drönare) som kan gå på sådan höjd att svenssons kallar dig knäpp eftersom de är solklart att de som lyser i himmelen är en satellit. Civilförsvarsförbundet o andra horunge föreningar , organisationer och andra parasitmyndigheter hakar på och öser med resurser för träningens skull och ja det är ju trots allt ”ett gott syfte” skatteverket bidrar med falska identiteter för att vilseleda de utsatta när de slår på bilar eller Gus vet vad. För det är ju trots allt ”för något gott” , horungarna fattar inte att de tar ens liv otroligt sakta men otroligt säkert, eller så förstår dom gott och väl vem vet... Jag är så jävla intagas att sitta 10-livstid bara för att de blir för mycket tillslut och nån av dessa stackare får en skruvmejsel, kniv eller några 7,65 i sig, vore tragiskt slut för samtliga.
Senast redigerad av OperatorVicPegasus 2023-12-29 kl. 00:37.
Citera
2023-12-29, 22:03
Medlem
Nazi-Nato ligger bakom detta. I alla länder i världen som har samröre med/medlemsskap i Nato, sker gangstalking och Zersetzung som en del i att införa New World Order. Vår egen Nazihöger som numera styr landet, som undertecknade värdlandsavtalet med Nato 2014 och som i dagarna undertecknade DCA-avtalet är mycket medvetna om vad som sker. Liksom det militära, förstås. Putin vet också - han talade sanning när han sade att anledningen till att gå in i Ukraina, var att "avnazifiera" landet.

I och med värdlandsavtalet gavs Nato/USA möjlighet att styra vårt försvar, vår infrastruktur etc. I och med DCA-avtalet har USA/Nato rätt att "agera självständigt" i Sverige. Tullen kontrollerar dem inte. Ingen kontrollerar vad för typ av vapen de för in i landet (eller droger).

Om de inte kan få folk att ta livet av sig på grund av gangstalking-terrorn som offren utsätts för 24/7 så tar de till biovapen och elektroniska vapen för att eliminera folk (skapar cancer, hjärtattack, stroke etc). Eller "olyckor" med fordon, på arbetsplatser etc och förgiftning (familjen i Sandhamn?). De verkar också vilja få in offren på psyk (i syfte att tvångsmedicinera dem?). De hotar och/eller attackerar alla personer i offrens nätverk för att isolera offren samt för att hindra att de får stöd och hjälp av nära och kära.

Religion har med detta att göra eftersom KD ingår i Nazi-högern - det finns såklart kristna människor som är nazister och/eller är rädda för vad Åkesson kallar "islamiseringen" av Sverige. Det var för övrigt kristna som hjälpte nazisterna att fly från Nazi-Tyskland när massmorden och terrorn uppdagades via den så kallade Ratline, Råttlinjen.

Syftet är att eliminera invandrare och politiska meningsmotståndare precis på samma sätt som Hitler gjorde. Därefter tar de en efter en som inte passar Nazi-herrskapet. Tar makten genom att eliminiera konkurrensen och motståndet med, minst sagt (!) odemokratiska metoder. Samtidigt köper Nazihögern väljarröster, som bekant. Via gangstalking-verksamheten, via SD-lobbyn där de avlönar folk för att trolla på internet med mera. SD:s mål är att göra Sverige till en nazistisk enpartistat (diktatur) och det går aldrig att göra med demokratiska metoder eller genom att följa lagar och regler.

Välkomna till helvetet på jorden.
Senast redigerad av FiF 2023-12-29 kl. 22:23.
Citera
2023-12-29, 22:45
Medlem
Nazister är satanister, har en förkärlek för ockultism, satanistiska ritualer, övergrepp mot barn, droger etc. De ville droga ned befolkningen i Nazi-Tyskland och vi ser samma sak hända i USA såväl som t.ex i Kanada där drogerna flödar och folk dör som flugor. I USA har de sänkt medellivslängden på grund av drogpandemin, då särskilt användandet av Fentanyl som till en början skrevs ut av läkare i USA till patienter.

Jag vet inte om någon redan har postat denna länk men här finns en del intressant info i ämnet (obs - allt är förmodligen inte sant):
https://911nwo.com/2018/01/16/gang-stalking-is-satanic-insider-tells-all-targeted-individuals-video-2018/

"Gang Stalk, and target and terrorize any individual perceived to have integrity, as righteous individuals are considered impossible to predict, control, or corrupt; they also have a special destiny."

Targeted Individuals of the Bible were targeted by the same Gang Stalking Program that you as an Elect Saint of the End Time are today. In recent times, secret societies have engineered “intelligence agencies” in order that the ancient persecutory system can masquerade under the names of various covert operations carried out in the modern age, interfacing the existing ancient components of infiltration, discrediting campaigns, noise campaigns, street theater, directed conversations, frame-ups, set-ups, poisoning, and witchcraft with technology (electronic surveillance and harassment such as V2K [Voice to Skull] and “slow kill” weapons such as microwave weapons and electromagnetic weapons, and quantum computer controlled nanotechnology and trauma-based mind control), thereby streamlining their Satanic methods.

This is not a game. It is war. But since these psychopaths know that they’ve already lost this war, until it plays out it is for them merely a sadistic game.

They want you to believe that your country hates you and that you are in great danger all the time. So you can start to see how, psychologically, this is going to have an effect on someone very, very quickly. If they are under the impression that the military, their own government, and a bunch of thugs are following them around the country all the time.

There is a precedent for hiring people that displayed a certain moral ambiguity. Certain private security companies in the Seattle area, where I’m from, have hired many ex-LA police personnel. A lot of police who were forced out of the LAPD after the Rodney King riots and scandals were hired by these private security companies. So you can imagine the kinds of characters that wound up in private security companies when the LAPD didn’t want them anymore. These same companies have also hired people with what could be called a criminal mentality and others with actual criminal backgrounds. These kinds of people are coveted for gang stalking assignments. Obviously, they don’t mind mistreating other people.

This program will be rolled out nationwide.
Citera
2023-12-29, 23:24
Medlem
Via grova förtalskampanjer engagerar de offrens grannar, vänner, familj, arbetsgivare, kollegor etc till att "hålla ögonen" på offren. De lyckas få folk att ställa upp på detta - inte sällan genom hot (oftast gentemot familj och riktiga vänner som inte vill göra offret illa).

De övervakar offrens bostad 24/7 så att de alltid vet när offret lämnar bostaden eller kommer hem igen samt vilka personer som kommer på besök.

När offret åker iväg med bilen går "larmet". Gangstalkarna jobbar i ett slags "bil-nätverk" och står utplacerade på t.ex parkeringsplatser eller vid hyreshuslängor. De bevakar och övervakar alla in- och utfarter till både småvägar och större motorvägar, via något slags gps-nätverk där de kan följa offren på kartan. Så fort offret lämnar bostaden påbörjas förföljelsen. Gangstalkarna står utplacerade så att de alltid kan följa vart offret tar vägen, vilken av- eller påfart offret väljer. Om offret t.ex stannar vid en mack så dyker alltid en eller flera gangstalkare upp för att kolla hur mycket offret tankar för, vilken slags korv med bröd offret köper på macken, vilken dricka osv. Ofta försöker de smygfotografera offret med mobiltelefonen eller med en spionkamera i form av armbandsklocka. Inte sällan ägnar de sig åt så kallad "crowding" överallt där offret befinner sig. Det är sannolikt att man även har satt gps-tracker på offrens bilar men med detta system är det inte absolut nödvändigt.

Jag gissar att de övervakar även via trafikkameror och/eller mobilmaster som alarmerar t.ex när offrets reg.nr dyker upp på kameran. Länstrafiken och kommunerna är inblandade i denna kriminella verksamhet i de delar av landet där gangstalking förekommer (troligen över hela landet nu?). Även privata företag har anlitats för detta, t.ex åkerier, taxibolag, fastighetsägare, hotell osv. Polisen och/eller enskilda korrupta poliser i samarbete med Grannsamverkan. Minns att Nato/USA fick fri tillgång till vår infrastruktur i samband med undertecknandet av Värdlandsavtalet 2014.

Infrastruktur innefattar anläggningar och strukturer som säkrar essentiella funktioner i samhället. Framför allt avses system för transport av varor, personer och tjänster samt för energi och information. Till infrastruktur räknas även bebyggelse och fastighetsstruktur. En viktig del av infrastrukturen är även mer abstrakta strukturer som samhällsinstitutioner, utbildningsväsen,[1] sjukvård, lagar och förordningar, vilka fungerar som sammanhållande medium, som ett "lim", i övrig mer konkret infrastruktur i samhället. Alla människors offentliga och enskilda kontaktnät, även den egna familjen, är andra exempel på abstrakta infrastrukturer (infra-, under-). Dessa strukturer hålls ihop av gemensam kunskap, kultur, historia, traditioner och det gemensamma ägandet av olika infrastrukturer.

Till infrastruktur brukar man först och främst räkna system som omfattar vägar och järnvägar, elnät och andra energisystem, telenät och Internet, samt vatten- och avloppsnät.

Jag behöver väl inte nämna att gangstalkar-offrens mobiler, datorer, mail och internet också övervakas 24/7? This is a Nazi-Party.
Senast redigerad av FiF 2023-12-29 kl. 23:37.
Citera
2023-12-30, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Via grova förtalskampanjer engagerar de offrens grannar, vänner, familj, arbetsgivare, kollegor etc till att "hålla ögonen" på offren. De lyckas få folk att ställa upp på detta - inte sällan genom hot (oftast gentemot familj och riktiga vänner som inte vill göra offret illa).

De övervakar offrens bostad 24/7 så att de alltid vet när offret lämnar bostaden eller kommer hem igen samt vilka personer som kommer på besök.

När offret åker iväg med bilen går "larmet". Gangstalkarna jobbar i ett slags "bil-nätverk" och står utplacerade på t.ex parkeringsplatser eller vid hyreshuslängor. De bevakar och övervakar alla in- och utfarter till både småvägar och större motorvägar, via något slags gps-nätverk där de kan följa offren på kartan. Så fort offret lämnar bostaden påbörjas förföljelsen. Gangstalkarna står utplacerade så att de alltid kan följa vart offret tar vägen, vilken av- eller påfart offret väljer. Om offret t.ex stannar vid en mack så dyker alltid en eller flera gangstalkare upp för att kolla hur mycket offret tankar för, vilken slags korv med bröd offret köper på macken, vilken dricka osv. Ofta försöker de smygfotografera offret med mobiltelefonen eller med en spionkamera i form av armbandsklocka. Inte sällan ägnar de sig åt så kallad "crowding" överallt där offret befinner sig. Det är sannolikt att man även har satt gps-tracker på offrens bilar men med detta system är det inte absolut nödvändigt.

Jag gissar att de övervakar även via trafikkameror och/eller mobilmaster som alarmerar t.ex när offrets reg.nr dyker upp på kameran. Länstrafiken och kommunerna är inblandade i denna kriminella verksamhet i de delar av landet där gangstalking förekommer (troligen över hela landet nu?). Även privata företag har anlitats för detta, t.ex åkerier, taxibolag, fastighetsägare, hotell osv. Polisen och/eller enskilda korrupta poliser i samarbete med Grannsamverkan. Minns att Nato/USA fick fri tillgång till vår infrastruktur i samband med undertecknandet av Värdlandsavtalet 2014.

Infrastruktur innefattar anläggningar och strukturer som säkrar essentiella funktioner i samhället. Framför allt avses system för transport av varor, personer och tjänster samt för energi och information. Till infrastruktur räknas även bebyggelse och fastighetsstruktur. En viktig del av infrastrukturen är även mer abstrakta strukturer som samhällsinstitutioner, utbildningsväsen,[1] sjukvård, lagar och förordningar, vilka fungerar som sammanhållande medium, som ett "lim", i övrig mer konkret infrastruktur i samhället. Alla människors offentliga och enskilda kontaktnät, även den egna familjen, är andra exempel på abstrakta infrastrukturer (infra-, under-). Dessa strukturer hålls ihop av gemensam kunskap, kultur, historia, traditioner och det gemensamma ägandet av olika infrastrukturer.

Till infrastruktur brukar man först och främst räkna system som omfattar vägar och järnvägar, elnät och andra energisystem, telenät och Internet, samt vatten- och avloppsnät.

Jag behöver väl inte nämna att gangstalkar-offrens mobiler, datorer, mail och internet också övervakas 24/7? This is a Nazi-Party.

Kan ha varit det mest intressanta och sanna ja läst i tråden hittills.
Citera
2023-12-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Tjejen du stött på ville dig inte illa! Tro mig hon var en Honey Trap som du hade kunnat ha sex med om du velat!
De kan dyka upp och det är ofta väldigt snygga tjejer som beter sig "som kom och ta mig". Men! Det gäller att inte tveka alls. Gå fram och snacka och säg ngt om att ta en fika och ta initiativ.
Tvekar du förlorar du din chans och det är kul att ta den. Är ju stressigt detta och ibland måste man ha kul!
Och du kan även få skit om du bangar! Första chansen får du ta för dig men sabbar du den så kan du få problem med dem. Tjejerna måste tas som villiga brudar men också labila svin. En sabbad chans sätter de förmodligen i någon typ av trubbel där de inte får ut vissa förmåner. Och nästa gång är risken större de rånar dig med 3 killar.
Its a almost a game brother!

Jo men om man vill ha kontakt med någon så brukar man väl först försöka bjuda ut dem på en dejt eller skicka anonyma brev 🤔

Jag menar så hade jag själv gjort om jag velat ha kontakt med någon 🤔

Jag försökte kontakta henne faktiskt det var en grej på jobbet men då svarade hon väldigt aggressivt så jag kontakta henne aldrig igen.

Jag menar om man är intresserad så försöker man väl vara trevlig åt den som man är intresserad av!? 🤔

Men kanske alla inte tänker som jag!? 🤔

Och dessutom så börjar hon gå runt min lägenhet utan orsak verkar ju inte vara riktigt normalt beteende.!? 🤔
Citera
2024-01-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OperatorVicPegasus
Kan ha varit det mest intressanta och sanna ja läst i tråden hittills.

Tack. Jag har studerat gangstalkarna under ett antal år nu. Det är så här deras "biljakt" efter offren går till. Observera att det alltså inte är 1 stalkare som förföljer offren från resans början till resans slut. De står utplacerade och tar över jakten efter varandra så att säga. De tror förmodligen att detta gör deras "verksamhet" mer osynlig. I större städer med mycket biltrafik är det förstås svårt att se mönstret...

Grann-stalkare övervakar offrets bostad 24/7 och rapporterar när offret lämnar bostaden. En eller flera gangstalkare står utplacerade vid offrets närmsta avfart/påfart från hemmet sett, och rapporterar vilken väg offret tar, rapporterar av/påfart. De rapporterar till nästa grupp som bevakar nästa av/påfart till diverse småvägar eller motorvägar. Utöver detta har de grupper av gangstalkars i varje stad/by som förföljer offren, fotograferar/filmar offren från bilarna och förföljer dem in i affärer etc. Det råder inga som helst tvivel från min sida om att kommunerna och länstrafiken är inblandade i detta. Och de är långt ifrån de enda...

För övrigt följer de Gangstalking Manualen till punkt och pricka (jag har många verkliga exempel på detta):

https://gangstalkingmindcontrolcults.com/manual-for-organized-gang-stalking-operations-and-fbis-cointelpro-operation-gladio-nato-stay-behind- armies-and-ongoing-global-u-s-military-civil-military-psy-war-operations/
Senast redigerad av FiF 2024-01-01 kl. 11:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in