Citat:
Ursprungligen postat av
Klaspen.
Det kan vara staten som tagit på sig uppdragen. Det där gangstalking-nätverket som kvinnan ingår i du nämner kan ju vara underhuggare/agenter anställda av Säpo. Vem annars isåfall, kronofogden, polisen etc högst osannolikt eftersom de brukar inte lära känna målpersonen de besöker innan de slår till eller gör oss till offer?
Man kanske inte längre kan lita på Svenska flaggan om demokratin är i fara?
Man kanske ska vara på sin vakt om man är singel och levt på bidrag under en längre tid typ sjukskrivning/sjukpenning etc som utnyttjat staten/samhället.
Samma sak med hjärninplantat (mind control) de opererar in på psykvård/sömnbortförande som ger diverse sjukliga symtom samt elektroder som är ca 0,00001mm i Hjärnan styr ju nervsystemet till bla matsmältningen, sköldkörteln, musklerna, vilket jag nämnt i tidigare inlägg. Dessa överklassläkar svin med ofta över en miljon i årslön kan lika gärna vara psykopater/lögnare likaväl fått i uppdrag av staten till sömnbortförande i smyg, utan medgivande. Ett stort fel i en demokrati, dessutom när det bara görs med en okänd stor bråkdel av alla psykpatienter.
Jo kan hända att det är som du säger 🤔
Men jag förstår fortfarande inte vad som var syftet jag menar hon förföljer mig i 3 års tid utan någon som helst vettig orsak?
Jag menar stalkers som stalkar folk av motsatta könet gör det ofta i syfte att få någon typ av sexuell kontakt med personen ifråga 🤔
Jag menar hon vet mina rutiner går till samma platser som jag går på samma tidpunkt tillsammans med sin pojkvän.
En gång förföljda dom mig in till stan och när jag kom fram till affären dit jag brukar gå så stod dom där och hångla och hon rörde vid hans könsorgan jag förstår inte syftet?
Ville hon göra mig svartsjuk men jag förstår inte syftet liksom eftersom hon aldrig gjorde ett enda kontaktförsök?
Jag menar om jag nobbat henne så hade jag förstått syftet 🤔
Jag ser henne fortfarande ibland men då går hon med en barnvagn och det konstiga med det är att man aldrig hör något ljud från barnet. Och barnet är inlindad i filtar så man ser aldrig om det verkligen finns något barn där och barnet verkar aldrig bli äldre.
Så jag misstänker att hon går runt med en barnvagn med en docka hon verkar inte vara riktigt mentalt frisk 🤔