2023-12-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
... vem vill inte tjäna kyrkan/Gud/sällskap?

Min gissning är att typ 90% av Sveriges befolkning är ointresserade att "tjäna kyrkan".
Och av de återstående 10% så är det nog inte ens en promille som vill tjäna kyrkan på det vis du antyder.

Så en grov gissning är en på miljonen? 10 till 15 personer som är tillräckligt knäppa för att vilja "tjäna kyrkan" genom syssla med gang stalking.

Citat:
I mitt fall verkar det vara en religiös grupp som försöker simulera Gud genom "Gang Stalkers" ...

Aldrig funderat på att bli sekulariserad? Att försöka komma bort från dina religiösa grubblerier?
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-12-06 kl. 17:45.
Citera
2023-12-07, 14:31
Avslutad
Som närmast diskuterats ovan; jag tror inte så många sekulariserade människor i Europa
bryr sig särskilt att "tjäna gud" genom att deltaga i personlig förföljelse, däremot
är det nog många 'i anden fattiga' som lätt kan påverkas till att deltaga i vad som
kanske verkar vara ett slags roligt rollspel de får delta i,vare sig de tror den de markerar
är med på det eller inte så blir det lite som att leka hemlig agent eller något ditåt.

On topic: Film är bäst på Bio som det heter men de flesta av oss vill ju inte att ens eget liv ska
förvandlas till en psykologisk thriller; här är lite filmtips till er bröder&systrar:

The game(med Michael Douglas/Sean Penn)

Eyes wide shut(med Tom Cruise)

The Truman show(med Jim Carrey)

Fight club(med Edward Norton/Brad Pitt)

Ondskans spår(med Denzel Washington)

Body Snatchers *

Dessa filmer relaterar i varierande grad till Gang Stalking enligt min mening
och de är dessutom jävligt bra underhållning, något att förena nytta med nöje i kanske.

* Och kom ihåg" they get you when you sleep".

[i]Detta blev mitt sista inlägg i GS-tråden[i]

Tack för mig!
Citera
2023-12-08, 13:00
Medlem
Citat:
I mitt fall verkar det vara en religiös grupp som försöker simulera Gud genom "Gang Stalkers" - som att det är Gud själv som orkestrerar det hela. Åtminstone är det de vill att flesta ska tro och det är så de rekryterar deltagare - vem vill inte tjäna kyrkan/Gud/sällskap?

Jo det har jag också märkt 🤔

Men vilken sekt skulle ha sådant enormt kontrollbehov att dom skulle känna behovet av att simulera Gud genom gang stalking?

Det skulle kanske vara en förklaring om man varit sekt medlem sedan födseln och försökt bryta sig fri från sekten och då börjar gang stalking som en av sektens försvarsmekanismer för att hålla alla medlemmar in line 🤔

Men grejen är den att jag aldrig varit medlem i någon religiös sekt så jag förstår inte varför den här gruppen känner sådant stark behov av att kontrollera mig?

Kanske dom anser att jag är medlem på grund av att jag kommer från ett visst släkt?

Precis som vissa eliter brukar tänka vissa blodslinjer är mer mäktiga än andra och måste med alla medel kontrolleras 🤔
Citera
2023-12-13, 22:46
Medlem
Alla i samhället som har något i grunden som avgränsar de ifrån det normala och således sticker ut för någon unik egenskap som person. Samtliga dessa löper omfattande risk för en beteendeoptimerande insats för att tvinga fram självoptimerande personlighetsdrag. Precis som den som utsätts tvingas arbeta fram en väsentligt mer effektiv version av sig själv så kommer inte de som tvingar oss be om ursäkt när vi i slutändan bara når längre än vart vi skulle dess utan!
Citera
2023-12-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Alla i samhället som har något i grunden som avgränsar de ifrån det normala och således sticker ut för någon unik egenskap som person. Samtliga dessa löper omfattande risk för en beteendeoptimerande insats för att tvinga fram självoptimerande personlighetsdrag. Precis som den som utsätts tvingas arbeta fram en väsentligt mer effektiv version av sig själv så kommer inte de som tvingar oss be om ursäkt när vi i slutändan bara når längre än vart vi skulle dess utan!

Jo det påminner väldigt mycket om gamla stasi men det som skiljer gang stalking ifrån östtyska stasi är det här ständiga ockulta inslagen i gang stalking vilket jag har haft svårt att förstå syftet med?

Ta till exempel det här med att du plötsligt bli omringad av folk som går klädda i vita och röda kläder eller vita och röda bilar som kör runt dig hela tiden.

Som jag förstår så är vit färg väldigt viktigt om du ska göra en besvärjelse mot någon.

Och datum som dom väljer för att utföra sin gang stalking är oftast en viktigt datum för folk som utövar olika former av ockulta eller hedniska religioner🤔
Citera
2023-12-16, 02:09
Medlem
Svensk olaga förföljelse eller en amerikan från tex Jehova?

En nära vän blev utfrågad av en amerikansk missionär på bussen. Blev "fast" i ett par minuter.
Sa sig, i alla fall, vara missionär och amerikan. Pratade hyffsat bra svenska. För att vara amerikan.
Men efter ett kort samtal om Gud blev det mer personligt.
Frågor om arbetsplats, resans destination, vem han mer exakt ska träffa osv...
Presenterade sig med att ta i hand och säga sitt namn. Vilket vännen också gjorde, men inte sitt eget.
Raggar Jehovas vittnen medlemmar på stadsbussar? Verkar vara rätt så avancerat.
Citera
2023-12-23, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Väldigt intressant det du skriver påminner väldigt mycket om situationer jag har varit med om tidigare när jag har bott i olika lägenheter genom åren.

.
Dock kom jag fram till att största orsaken till att jag blev sjuk var på grund av 2 släktingar som alltid hade nått biologiskt vapen med sig när dom kom som orsakade hjärtproblem eller brännande huvudvärk detta slutade då dessa slutade komma på besök.

Men det det verkar vara som du säger att dom även sätter in något i lägenheten som gör så att man får ihållande influensa symptomer 🤔

Precis som du beskriver så blir man svag och orkeslös av de biologiska kemiska ämnen som dom sprutar in i lägenheten.

Och precis så som du säger så vill dom alltid styra en till psykvården.

I mitt fall så har det gått så långt att jag överhuvudtaget inte får besöka någon läkare eller kompitent sjukvårdspersonal utan dom styr över mig till totalt okompitenta sjukvårdare som ibland även låtsas vara läkare fast man klart och tydligt ser att dom inte har någon läkar utbildning.

Dessa sjukvårdare gör inte några tester överhuvudtaget utan dom försöker nästan omedelbart hänvisa mig till psykvården 🙄

År 2010- Okt-Nov fick jag mail av dessa två för mig helt okända kvinnor via mail som stod skrivna i Göteborg vid den tidpunkten en dag under den perioden:
M*ria Johans*on 85- bild på hon+någon okänd man. Länk på det.
https://file.io/uRgqHhaHJg2a
Li*da Ander*son 25år vid slutet av år 2010.

Jag är glad att jag inte tog kontakt med dem. Jag har kommit på i efterhand att dom eventuellt ville ha kontakt med mig och kanske att få mig att flytta till Göteborg som sambo och börjat diskutera framtidsdrömmar typ. Där hade de kanske tänkt lurat mig i någon slags fälla, via med uppsåt förgiftad mat eller liknande som jag läst att flera läsare på FB kan ha råkat ut för, sant eller ej är ju svårt veta.

Om ni får med dessa kvinnor och göra via mail eller liknande så knippsa dem innan de avrättar er. Dessa kvinnor kan mycket väl vara anlitade av Säpo, därför högst osannolikt att de var privat personer flera 10tals mil bort som vill angripa någon de inte känner utan lön för uppdraget och riskerna.

Trevligt att avrätta Säpo-underhuggare på bar gärning.
Kvinnor, ja inte helt osannolikt?
Citera
2023-12-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
År 2010- Okt-Nov fick jag mail av dessa två för mig helt okända kvinnor via mail som stod skrivna i Göteborg vid den tidpunkten en dag under den perioden:
M*ria Johans*on 85- bild på hon+någon okänd man. Länk på det.
https://file.io/uRgqHhaHJg2a
Li*da Ander*son 25år vid slutet av år 2010.

Jag är glad att jag inte tog kontakt med dem. Jag har kommit på i efterhand att dom eventuellt ville ha kontakt med mig och kanske att få mig att flytta till Göteborg som sambo och börjat diskutera framtidsdrömmar typ. Där hade de kanske tänkt lurat mig i någon slags fälla, via med uppsåt förgiftad mat eller liknande som jag läst att flera läsare på FB kan ha råkat ut för, sant eller ej är ju svårt veta.

Om ni får med dessa kvinnor och göra via mail eller liknande så knippsa dem innan de avrättar er. Dessa kvinnor kan mycket väl vara anlitade av Säpo, därför högst osannolikt att de var privat personer flera 10tals mil bort som vill angripa någon de inte känner utan lön för uppdraget och riskerna.

Trevligt att avrätta Säpo-underhuggare på bar gärning.
Kvinnor, ja inte helt osannolikt?

Jo intressant att du nämnde detta har varit med om liknande incidenter där kvinnor har börjat förfölja mig trots att dom redan har en man som dom är ihop med.

Det var i samband med ett tidigare arbete som jag såg en korthårig tjej som verkade intressant men jag valde att inte ta kontakt för man vet inte om hon är med i gang stalking nätverket.

Efter jag jobbat 2 månader på samma ställe så började denna tjej dyka upp på platser som jag brukar besöka ofta och hon gick ofta runt lägenheten där jag bodde, först trodde jag att hon var intresserad av något typ av förhållande.

Men så sa hon att hon hade en pojkvän så då trodde jag att hon skulle sluta att förfölja mig men där trodde jag fel för hon fortsatte att dyka upp på platser som jag besökte fortsatte att gå runt min lägenhet men då tillsammans med sin pojkvän så jag förstår än idag inte vad hon var ute efter!? 🤔
Citera
2023-12-24, 17:19
Medlem
Det kan vara staten som tagit på sig uppdragen. Det där gangstalking-nätverket som kvinnan ingår i du nämner kan ju vara underhuggare/agenter anställda av Säpo. Vem annars isåfall, kronofogden, polisen etc högst osannolikt eftersom de brukar inte lära känna målpersonen de besöker innan de slår till eller gör oss till offer?
Man kanske inte längre kan lita på Svenska flaggan om demokratin är i fara?
Man kanske ska vara på sin vakt om man är singel och levt på bidrag under en längre tid typ sjukskrivning/sjukpenning etc som utnyttjat staten/samhället.

Samma sak med hjärninplantat (mind control) de opererar in på psykvård/sömnbortförande som ger diverse sjukliga symtom samt elektroder som är ca 0,00001mm i Hjärnan styr ju nervsystemet till bla matsmältningen, sköldkörteln, musklerna, vilket jag nämnt i tidigare inlägg. Dessa överklassläkar svin med ofta över en miljon i årslön kan lika gärna vara psykopater/lögnare likaväl fått i uppdrag av staten till sömnbortförande i smyg, utan medgivande. Ett stort fel i en demokrati, dessutom när det bara görs med en okänd stor bråkdel av alla psykpatienter.
Senast redigerad av Klaspen. 2023-12-24 kl. 17:21.
Citera
2023-12-25, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Det kan vara staten som tagit på sig uppdragen. Det där gangstalking-nätverket som kvinnan ingår i du nämner kan ju vara underhuggare/agenter anställda av Säpo. Vem annars isåfall, kronofogden, polisen etc högst osannolikt eftersom de brukar inte lära känna målpersonen de besöker innan de slår till eller gör oss till offer?
Man kanske inte längre kan lita på Svenska flaggan om demokratin är i fara?
Man kanske ska vara på sin vakt om man är singel och levt på bidrag under en längre tid typ sjukskrivning/sjukpenning etc som utnyttjat staten/samhället.

Samma sak med hjärninplantat (mind control) de opererar in på psykvård/sömnbortförande som ger diverse sjukliga symtom samt elektroder som är ca 0,00001mm i Hjärnan styr ju nervsystemet till bla matsmältningen, sköldkörteln, musklerna, vilket jag nämnt i tidigare inlägg. Dessa överklassläkar svin med ofta över en miljon i årslön kan lika gärna vara psykopater/lögnare likaväl fått i uppdrag av staten till sömnbortförande i smyg, utan medgivande. Ett stort fel i en demokrati, dessutom när det bara görs med en okänd stor bråkdel av alla psykpatienter.

Jo kan hända att det är som du säger 🤔

Men jag förstår fortfarande inte vad som var syftet jag menar hon förföljer mig i 3 års tid utan någon som helst vettig orsak?

Jag menar stalkers som stalkar folk av motsatta könet gör det ofta i syfte att få någon typ av sexuell kontakt med personen ifråga 🤔

Jag menar hon vet mina rutiner går till samma platser som jag går på samma tidpunkt tillsammans med sin pojkvän.

En gång förföljda dom mig in till stan och när jag kom fram till affären dit jag brukar gå så stod dom där och hångla och hon rörde vid hans könsorgan jag förstår inte syftet?

Ville hon göra mig svartsjuk men jag förstår inte syftet liksom eftersom hon aldrig gjorde ett enda kontaktförsök?

Jag menar om jag nobbat henne så hade jag förstått syftet 🤔

Jag ser henne fortfarande ibland men då går hon med en barnvagn och det konstiga med det är att man aldrig hör något ljud från barnet. Och barnet är inlindad i filtar så man ser aldrig om det verkligen finns något barn där och barnet verkar aldrig bli äldre.

Så jag misstänker att hon går runt med en barnvagn med en docka hon verkar inte vara riktigt mentalt frisk 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2023-12-25 kl. 13:37.
Citera
2023-12-26, 12:57
Medlem
Jag tror att stalking är väldigt vanligt
Folk lever tråkiga liv och måste ha något att göra
Det blir lite som en sjuk hobby

Kvinnor verkar vara värst på just det området
Varför förstår jag inte, kanske fixering

Men jag är väldigt säker på att staten inte alls har något med det att göra
Varför skulle de lägga pengar på så fullständigt meningslösa saker?
Det handlar om enskilda sjuka personer
Citera
2023-12-26, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo kan hända att det är som du säger 🤔

Men jag förstår fortfarande inte vad som var syftet jag menar hon förföljer mig i 3 års tid utan någon som helst vettig orsak?

Jag menar stalkers som stalkar folk av motsatta könet gör det ofta i syfte att få någon typ av sexuell kontakt med personen ifråga 🤔

Jag menar hon vet mina rutiner går till samma platser som jag går på samma tidpunkt tillsammans med sin pojkvän.

En gång förföljda dom mig in till stan och när jag kom fram till affären dit jag brukar gå så stod dom där och hångla och hon rörde vid hans könsorgan jag förstår inte syftet?

Ville hon göra mig svartsjuk men jag förstår inte syftet liksom eftersom hon aldrig gjorde ett enda kontaktförsök?

Jag menar om jag nobbat henne så hade jag förstått syftet 🤔

Jag ser henne fortfarande ibland men då går hon med en barnvagn och det konstiga med det är att man aldrig hör något ljud från barnet. Och barnet är inlindad i filtar så man ser aldrig om det verkligen finns något barn där och barnet verkar aldrig bli äldre.

Så jag misstänker att hon går runt med en barnvagn med en docka hon verkar inte vara riktigt mentalt frisk 🤔

Tjejen du stött på ville dig inte illa! Tro mig hon var en Honey Trap som du hade kunnat ha sex med om du velat!
De kan dyka upp och det är ofta väldigt snygga tjejer som beter sig "som kom och ta mig". Men! Det gäller att inte tveka alls. Gå fram och snacka och säg ngt om att ta en fika och ta initiativ.
Tvekar du förlorar du din chans och det är kul att ta den. Är ju stressigt detta och ibland måste man ha kul!
Och du kan även få skit om du bangar! Första chansen får du ta för dig men sabbar du den så kan du få problem med dem. Tjejerna måste tas som villiga brudar men också labila svin. En sabbad chans sätter de förmodligen i någon typ av trubbel där de inte får ut vissa förmåner. Och nästa gång är risken större de rånar dig med 3 killar.
Its a almost a game brother!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in