2023-12-23, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne21
Jag hoppade av som patte för ett par år sedan och slutade lyssna. Jag läser här att det antyds att Geniet krockat med Filip och Fredrik. Vad handlar det om?
God jul

Vart antyds det om du inte lyssnar på podden?

----------------------------------------------------------------

Asså, kollade upp August på Gott snacks hemsida, han är 30 bast
Men han måste verkligen vara definitionen av lillgammal haha, 30 år men låter som en gubbe på rösten, älskar historia om Vasaskeppet och Äpplet, och gillar att lyssna på Frank Sinatra

Roligt bara
Citera
2023-12-24, 09:48
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Vart antyds det om du inte lyssnar på podden?

----------------------------------------------------------------

Asså, kollade upp August på Gott snacks hemsida, han är 30 bast
Men han måste verkligen vara definitionen av lillgammal haha, 30 år men låter som en gubbe på rösten, älskar historia om Vasaskeppet och Äpplet, och gillar att lyssna på Frank Sinatra

Roligt bara
Inte lätt att få ihop hans karaktär, tycker mer han låter som ett barn och som Micke sa i veckan så har han en hjärna som en 10-åring. Men det är kanske lillgammal han är ändå, 10 år i hjärnan men vill vara en södergubbe.

Men en sak jag inte får ihop är att redaktionen ofta skämtar om att han älskar det vita guldet och gärna dyker upp med en liten ziplock-påse på småtimmarna. Det hade jag aldrig kunnat gissa, trodde han nöjde sig med söderproducerad öl och vasaskepps-snaps. Men om Ploj betalar så kilar han kanske gärna iväg och plockar upp en påse.
Citera
2023-12-24, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Inte lätt att få ihop hans karaktär, tycker mer han låter som ett barn och som Micke sa i veckan så har han en hjärna som en 10-åring. Men det är kanske lillgammal han är ändå, 10 år i hjärnan men vill vara en södergubbe.

Men en sak jag inte får ihop är att redaktionen ofta skämtar om att han älskar det vita guldet och gärna dyker upp med en liten ziplock-påse på småtimmarna. Det hade jag aldrig kunnat gissa, trodde han nöjde sig med söderproducerad öl och vasaskepps-snaps. Men om Ploj betalar så kilar han kanske gärna iväg och plockar upp en påse.

Ja asså hans snabba inlägg i diskussionerna är ju ibland som en 10-åring, typ som en labrador som bara slänger ur sig något, men i övrigt när man hör hur han hela tiden försvarar historiska fakta som han anser att de andra har fel på, sättet han pratar om Vasa osv och sen att han föreslår att de ska sätta på den "underbara" jullåten med Sinatra får mig att tro att han är otroligt lillgammal, lite nyfiken på hur hans flickvän är som person är man ju

Jag har nog aldrig reagerat när de pratar om att han älskar det vita guldet, har de sagt det ofta eller?
De kanske driver?
Citera
2023-12-24, 13:36
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Ja asså hans snabba inlägg i diskussionerna är ju ibland som en 10-åring, typ som en labrador som bara slänger ur sig något, men i övrigt när man hör hur han hela tiden försvarar historiska fakta som han anser att de andra har fel på, sättet han pratar om Vasa osv och sen att han föreslår att de ska sätta på den "underbara" jullåten med Sinatra får mig att tro att han är otroligt lillgammal, lite nyfiken på hur hans flickvän är som person är man ju

Jag har nog aldrig reagerat när de pratar om att han älskar det vita guldet, har de sagt det ofta eller?
De kanske driver?
Ja eller när han gått på ännu en konspiration och berättar ivrigt för dom andra som att han sitter inne på nåt som bara några få vet. Håller med, hade varit intressant att bjuda in flickvännen till GS!

Senaste veckan har det nog skämtats och pikats om det minst 3 gånger iaf. Tror det var nåt om att han gått hem till Ploj på efterfest med några ziplock-påsar och att just han längtar efter en vit jul... Det var nog i avsnittet med Micke och sen i fredags. Det är inte första gången det nämns men den här veckan verkar det som att vissa bara väntat på ett tillfälle att skämta om det. Men visst, det kan ju vara för att det är så osannolikt att det blir kul att driva med.
Citera
2023-12-26, 21:39
Medlem
Nu är han i gång igen haha.

Tanken nu är att han vill att folk ska bojkotta hans tidigare idolers podcaster (personer som så klart ignorerar honom och inte svarat på hans DMs sen 2017 utöver när Wikingsson får dåligt samvete).

Har Fredrik funderat över varför den enda personen han personligen känner som kommenterar hans inlägg är typ hans mamma? Alla övriga är ju random vänsteraktivister som han aldrig träffat.
Citera
2023-12-26, 22:44
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Nu är han i gång igen haha.

Tanken nu är att han vill att folk ska bojkotta hans tidigare idolers podcaster (personer som så klart ignorerar honom och inte svarat på hans DMs sen 2017 utöver när Wikingsson får dåligt samvete).

Har Fredrik funderat över varför den enda personen han personligen känner som kommenterar hans inlägg är typ hans mamma? Alla övriga är ju random vänsteraktivister som han aldrig träffat.

Ja nu ska det drevas mot Alex och Sigge samt Filip och Fredrik. Igen. Och om ett tag kommer han ångra sig och försöka bjuda in dem för att försonas i podden. Igen.
Citera
2023-12-27, 11:49
Medlem
Kretsloppet fortsätter.
Ett litet axplock. Söderholm gjorde podd med Calle Schulman, blev osams och tar massa chanser att baktala "Skalman" exempelvis i sin podd med Julia Frändfors. Tillsammans drevade dom på och fick Julias ex Olle Palmlöf petad från p3. Olle tuggar dock på ihop med gott snack-profilen/Söderholms kompis Jesper. Calle? Han har tagit in gott snack-profilen/Söderholms kompis Zorbas med regelbundenhet. Inget är på riktigt. Och nu ska han dreva mot sina mentorer Filip och Fredrik... zzz zzzzz bloggbrudar!
Citera
2023-12-27, 20:05
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Ja nu ska det drevas mot Alex och Sigge samt Filip och Fredrik. Igen. Och om ett tag kommer han ångra sig och försöka bjuda in dem för att försonas i podden. Igen.
Samtidigt har han blivit internetkompis med Stina Wollter idag. Vad händer härnäst, startar han en ny podd med Johanna Bladh kanske?
Citera
2023-12-28, 07:28
Medlem
YuriOrlovs avatar
Fredrik har blivit EXAKT den personen Gott Snack gänget har drivit med sen första början.
Citera
2023-12-28, 21:22
Medlem
peterZiipens avatar
Spårar totalt. Nu lägger han ut en screenshot på ett anonymt DM där någon påstår att Filip Hammar sagt att han hatar judar. Vad är ens syftet?
Citera
2023-12-28, 21:31
Medlem
yoloswagetcs avatar
Var är alla människor i hans närhet? Vad gör GS-gänget? Han mår uppenbarligen inte bra. Hans förtal av Filip Hammar måste ändå ses som nån slags spiken i kistan. Dags att hjälpa honom ur galenskapen?
Citera
2023-12-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Spårar totalt. Nu lägger han ut en screenshot på ett anonymt DM där någon påstår att Filip Hammar sagt att han hatar judar. Vad är ens syftet?
Då har han tagit bort det nu för hittar ingenting. Var det alltså ett påstående från någon tredje part som påstår att Filip sagt att han (Filip) hatar judar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in