Tessan är på akuten för tredje gången och Alexander rantar om torra muffins...
Family is everything
Förra året rensades julen ut direkt efter julafton, precis som BFF feastarna gör, i år är pyntet kvar
Oj då, stjäl hon Carl-Fredriks uppmärksamhet?
All eyez on me
Var det inte bara någon vecka sedan han beklagade sig över torra muffins från Trossen? Vilken jävla sopa han är, inte ens en vettig muffins kan klåparen köpa, han kan inte ens betala den utan ekonomisk hjälp från sin avlidna farfar.
Var det inte bara någon vecka sedan han beklagade sig över torra muffins från Trossen? Vilken jävla sopa han är, inte ens en vettig muffins kan klåparen köpa, han kan inte ens betala den utan ekonomisk hjälp från sin avlidna farfar.
Vart är barnen? Kanske utstationerade hos morfar och farmor?
Muffins är någonting som småbarn kan baka, men Alexander älskar icas muffins, trots att dom är torra som "knäckebröd"...🙄
Muffins är någonting som småbarn kan baka, men Alexander älskar icas muffins, trots att dom är torra som "knäckebröd"...🙄
Barnen är självklart hos T föräldrar. Hur ska den där dumme fan kunna ta hand om 3 jävla barn när han inte ens lyckas köpa en färsk muffins? Det är dagcenter nivå på honom.
Jag vet att barnen har det bättre hos mormor & morfar, dom ger ungarna en trygghet som Rask inte kan, både känslomässig & ekonomisk. Tacka gudarna för Thereses föräldrar just nu ❤️
Att det sen är skevt att köpa muffins för 20kr när man är arbetslös och har 3 barn att försörja tänker jag inte ens gå in på. En mer egoistisk man är nästintill omöjlig att hitta.
Barnen är självklart hos T föräldrar. Hur ska den där dumme fan kunna ta hand om 3 jävla barn när han inte ens lyckas köpa en färsk muffins? Det är dagcenter nivå på honom.
Jag vet att barnen har det bättre hos mormor & morfar, dom ger ungarna en trygghet som Rask inte kan, både känslomässig & ekonomisk. Tacka gudarna för Thereses föräldrar just nu ❤️
Att det sen är skevt att köpa muffins för 20kr när man är arbetslös och har 3 barn att försörja tänker jag inte ens gå in på. En mer egoistisk man är nästintill omöjlig att hitta.
Hellre en torr tråkig muffin än en färsk muffin som Rask bakat. Med smak av röv och lössnus och annat äckel han pillat på?
De är torra eftersom han micrar dem i 20 sekunder.. ska man Micra bröd som inte är fruset räcker det med max 10 sekunder annars blir brödet överhettad och vätskan försvinner.
Vill man få brödet fuktigt och saftigt stoppar man in en kopp som är halvfull med varmt vatten, så att ångan återfuktar brödet.
Men det är klart att han till och med är för värdelös för att ens klara av att micra en jävla muffin utan att det blir bajskaka av det.
Kan det vara Alf som är arg och spökar från andra sidan graven?
" - Jaha? Här har man gått och jobbat ett helt liv och sparat och gnetat för att skapa lite trygghet och välstånd och sen hinner man inte ens kallna innan äggskallen rusar mot McDonalds med pengarna han stjäl från min fortfarande kroppsvarma plånbok."
Så njurstenarna kan vara bad karma från andra sidan, från en förgrymmad farfader som vill lära sina kvarlevande en läxa. Och han fokuserar på Tessan eftersom det straffar snusmumriken hårdare ifall hon tas ur funktion. Skulle han ge sig på Rask så hade han bara utnyttjat situationen till självömkan och offerkofta och så hade Tessan fått jobba dubbelt så hårt istället. Nu drabbas Rask indirekt, på det värsta av vis, nämligen genom att han blir den som får ansvaret för hela familjen i knäet.
Nu när Dirtyone är på ofrivillig semester i en månad så känner jag att om inte tråden ska tappa fart så måste någon ta upp den fallna manteln under tiden. Jag kommer alltså att återkomma till tråden sporadiskt och presentera det ena vansinniga inlägget knasigare än det andra, och sprida små tomtebloss av förtal och illasinnad ryktesspridning om Rask och hans familj i samma stil som Dirtyone alltid brukar göra. Varför? För att det är roligt, och det absolut viktigaste i världen är att jag har roligt.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2023-12-29 kl. 00:26.
Undrar om han nästa dag, när han köper muffins, frågar kassörskan ”ni följer mig på insta va, såg ni va jag la ut igår?”
Fortsätter han kanske ICA anmäler för förtal, då ryker de sista kronorna av arvet i skadestånd 😊
Senast redigerad av Ralfhead 2023-12-29 kl. 01:25.
Ryktet går att Rask och Chrippa och Jocke samarbetar med duktigt folk, någon form av lite större produktion där dom ska hänga ut hatare från flashback.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!