2023-12-28, 15:40
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Du hade haft klor, vassa tänder, tjock hy, grövre skelett och muskler om du var en allätande apa som skolan lärde dig att du är.. och du hade inte fått cancer av att äta kött.. om du var en allätare.

Letar du efter nått att tro på rekommenderar jag skolor, kyrkor, och Medea den grekiska guden av illusioner, som du kan tro på.

Det är där du kan bli hyllad för att du är en troende apa och ateist som alla andra.

Kosmologi heter min religion men människor leder inte min religion som är personlig mellan mig och min skapare, och inte mellan mig och nån kyrka eller präst som känner min skapare åt mig.
Kosmologi är en vetenskap som handlar om t ex Big Bang. Ditt fantasifulla pladder har precis ingenting med det att göra.

Har du några bevis för din "kosmologi", förutom vad dina föräldrar (dvs dina skapare) har berättat för dig?

Sen kanske jag missade vad du och din "kosmologi" säger om meningen med livet, dvs om Topic. Vad är meningen med livet?
Citera
2023-12-28, 15:47
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Kosmologi är en vetenskap som handlar om t ex Big Bang. Ditt fantasifulla pladder har precis ingenting med det att göra.

Har du några bevis för din "kosmologi", förutom vad dina föräldrar (dvs dina skapare) har berättat för dig?

Sen kanske jag missade vad du och din "kosmologi" säger om meningen med livet, dvs om Topic. Vad är meningen med livet?

Jag har astralrest och känt kundalini.. ingen annan religion passar nån som upplevt sånt och vägrar följa ledare.

Flyger man snabbare än ljuset mellan planeter i milkyway galaxen så kan man ju knappast lyssna på en religiös ledares tro om biblar och koraner, och om hur man blir helig genom att tro på massa trams.
Citera
2023-12-28, 15:48
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll vad du tror. Energi kan aldrig sluta existera.

Andra aktiverar tallkotten istället, för att se vad som finns utanför och innanför den här fysiska verkligheten, och se vart de döda tar vägen.

Med de flesta väntar som du på nån vetenskapsman eller jesus som ska visa sanningen som fanns inom oss hela tiden.. men ingen kan visa dig din tallkottkörtel när det är du som måste aktivera den om du vill tillhöra den lilla grupp som vet sanningen.

Du verkar ha hittat din grej i alla fall. Du får ta en skön meningen med livet promenad i tallskogen och leta efter kottar.
Citera
2023-12-28, 15:55
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Jag har astralrest och känt kundalini.. ingen annan religion passar nån som upplevt sånt och vägrar följa ledare.

Flyger man snabbare än ljuset mellan planeter i milkyway galaxen så kan man ju knappast lyssna på en religiös ledares tro om biblar och koraner, och om hur man blir helig genom att tro på massa trams.
Wow vilken trip. Var du hög på svamp? Skulle aldrig hålla på med sån skit, det förstör ju hjärnan, kolla bara på dig.

Och så glömde du att svara på frågan om meningen med livet enligt dig och din "kosmologi".
Citera
2023-12-28, 16:10
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Wow vilken trip. Var du hög på svamp? Skulle aldrig hålla på med sån skit, det förstör ju hjärnan, kolla bara på dig.

Och så glömde du att svara på frågan om meningen med livet enligt dig och din "kosmologi".

Tallkottkörteln skapar dmt som är ett ämne som släpper lös medvetandet från kroppen när nån dör, somnar eller astralreser.

Vissa som Joe Rogan tror att dmt är ett rökbart knark fast det fungerar såklart inte som vanligt om det röks.

För mig är detta livets mening.. att återfödas i en högre dimension. Att bli en gud.

Andra har en livsmening där dom inte kunde hantera att vara människor ens, och var därför som djur som åt djur för att bli återfödda som djur.. helvetet.. om du frågar mig som har kollat in på slakterier och vet hur hårt ditt efterliv blir.
Citera
2023-12-28, 16:36
Bannlyst
Citat:
Tallkottkörteln skapar dmt som är ett ämne som släpper lös medvetandet från kroppen när nån dör, somnar eller astralreser.

Vissa som Joe Rogan tror att dmt är ett rökbart knark fast det fungerar såklart inte som vanligt om det röks.

För mig är detta livets mening.. att återfödas i en högre dimension. Att bli en gud.

Andra har en livsmening där dom inte kunde hantera att vara människor ens, och var därför som djur som åt djur för att bli återfödda som djur.. helvetet.. om du frågar mig som har kollat in på slakterier och vet hur hårt ditt efterliv blir.

Cannabis och/eller någon hallucinogen och/eller schizofreni. Totalt ovederhäftigt flummande.
Citera
2023-12-28, 17:03
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Cannabis och/eller någon hallucinogen och/eller schizofreni. Totalt ovederhäftigt flummande.

Det vet du nog djupt inne att visst går livet till så som jag beskrev.
Men visst är det jobbigt.. att behöva sota för sina synder.. dom som påstår sånt läskigt måste ju ha knarkat..
eller står det kanske i biblar och koraner om helvete och himmelrike efter livet som uppenbarligen inte kan ta slut?
Citera
2023-12-28, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Du verkar ha hittat din grej i alla fall. Du får ta en skön meningen med livet promenad i tallskogen och leta efter kottar.

Hahaha jag dör. =) En del av min mening med livet är i alla fall att läsa inlägg som dessa.
Citera
2023-12-28, 17:53
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll vad du tror. Energi kan aldrig sluta existera.

Andra aktiverar tallkotten istället, för att se vad som finns utanför och innanför den här fysiska verkligheten, och se vart de döda tar vägen.

Med de flesta väntar som du på nån vetenskapsman eller jesus som ska visa sanningen som fanns inom oss hela tiden.. men ingen kan visa dig din tallkottkörtel när det är du som måste aktivera den om du vill tillhöra den lilla grupp som vet sanningen.

Du tycker inte det är lite märkligt att det finns knappt några fall där OBEs verifierats i kontrollerade tester?
Citera
2023-12-28, 20:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Du tycker inte det är lite märkligt att det finns knappt några fall där OBEs verifierats i kontrollerade tester?

Militären har testat mycket på folk som är "speciella". MkUltra tex.

I skolor och på tv så får du inte lära dig något om det, men offren har ju berättat om MkUltra och hur barn blev torterade i "regeringars" jakt på kunskap om barnen som har förmågor och kan vara jättefarliga änglar som har valt att födas som människor i de sista dagarna.

Så beslut togs om att barn ska få adhd-diagnos och amfetamin av staten om barnen har problem med att lyda idioter vilket kan vara tecken på en läskig ängel i människokropp som behöver amfetamin för att dämpa de enorma mängder energi som de kärleksfulla problembarnen har.

För mer info läs om indigobarnen som har blå aura och som började födas på 70-talet men mest på 80-talet.
Finns många böcker om dom, men inte i skolor.
Citera
2023-12-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Hahaha jag dör. =) En del av min mening med livet är i alla fall att läsa inlägg som dessa.

Haha! Ja sant lite goa Flashback-inlägg är aldrig fel att läsa.

Meningen med livet cirkusen kommer säkert att fortsätta även 2024.
Senast redigerad av Link04 2023-12-28 kl. 20:11.
Citera
2023-12-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha! Ja sant lite goa Flashback-inlägg är aldrig fel att läsa.

Meningen med livet cirkusen kommer säkert att fortsätta även 2024.

Det kör vi på. Inte en sten skall vara ovänd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in