2023-12-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hur stort är förrådet uppskattningsvis?

Har du följt tråden så har du sett ritning på förrådet.
Citera
2023-12-28, 10:38
Medlem
Citat:
Hur stort är förrådet uppskattningsvis?

En dryg meter brett bara, gissar jag från minnet. Jag ska ta fram fotona senare idag.
Men som sagt, det finns knappast något av intresse alls i dem.
Citera
2023-12-28, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kattentufsan
Men du skrev att "trappuppgång hölls låst men det var den aldrig ens mitt i natten". Hur kan du veta det om du inte kände på dörren?

Brottsplatsen var i JJ.s lgh.
Ska du skrämma bort nya skribenter med dina påhopp?
Skärp dig, L Ä S och tänk till innan du attackerar.
Vad vinner du på att gå på som du gör? Du framstår som otroligt korkad, kan inte ens läsa innantill eller söka fakta själv.
Det blir oerhört svårt att servera dig någon som helst fakta, då du redan är inställd på vem som är fiende eller vän.
Ett tips, tagga ner.

På tal om npf, h o p p a r du över kaffet bokstavligen?
Citera
2023-12-28, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelinglin
En dryg meter brett bara, gissar jag från minnet. Jag ska ta fram fotona senare idag.
Ok, från svt's dokumentär, när journalisterna öppnade dörren till förrådet, så såg ddt rymligt ut, med "gott om plats" till vänster innanför dörren. Tror du att det är möjligt att Tove förvarades där?
Citera
2023-12-28, 10:43
Avslutad
Citat:
Har du följt tråden så har du sett ritning på förrådet.
Jisses, ritningen som kan ha vissa avvikelser, säger nada enchillada om dom verkliga förhållandena. Det är inte nya ritningar och fotodokumentationer lyser med sin frånvaro, Sherlock
Citera
2023-12-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ska du skrämma bort nya skribenter med dina påhopp?
Skärp dig, L Ä S och tänk till innan du attackerar.
Vad vinner du på att gå på som du gör? Du framstår som otroligt korkad, kan inte ens läsa innantill eller söka fakta själv.
Det blir oerhört svårt att servera dig någon som helst fakta, då du redan är inställd på vem som är fiende eller vän.
Ett tips, tagga ner.

På tal om npf, h o p p a r du över kaffet bokstavligen?

Skriver den "nya" skribenten att porten inte är låst ens på nattetid så måste jag väl få ställa frågan om hen varit där och känt på porten vid den sena tiden! Är det en "attack"?

Jag är inte i tråden varken för att skaffa mig fiender eller vänner. Jag skriver min uppfattning och det får du stå ut med. Kaffet hoppar jag aldrig över... varför undrar du och vad har det med mordet att göra?

Ps Väntar fortfarande med spänning på vad JJ gjort skyldig till på Hinsan, vad du funnit!?
Har du hittat var JJ tittat på porrfilm efter mordet som du hävdat? Ds
Citera
2023-12-28, 11:12
Avslutad
Citat:
Det vet man aldrig, väntar med spänning på att få se utrymmet.
Citera
2023-12-28, 11:12
Medlem
Citat:
Jisses, ritningen som kan ha vissa avvikelser, säger nada enchillada om dom verkliga förhållandena. Det är inte nya ritningar och fotodokumentationer lyser med sin frånvaro, Sherlock

Ritningarna kan vara gamla, och som du skrivit finns det nog plats för att ställa upp ett lik i en matta.
Citera
2023-12-28, 11:24
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Ritningarna kan vara gamla, och som du skrivit finns det nog plats för att ställa upp ett lik i en matta.
Haha! Teorin om att T skulle ha rullats in i någon matta och ställts upp i förrådet är ju så barnslig och dum så ingen (förutom ett par stycken i tråden) kan ta det på allvar.
Förrådet är uteslutet då ett lager av damm täckte golvet, det är klarlagt.
Citera
2023-12-28, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Haha! Teorin om att T skulle ha rullats in i någon matta och ställts upp i förrådet är ju så barnslig och dum så ingen (förutom ett par stycken i tråden) kan ta det på allvar.
Förrådet är uteslutet då ett lager av damm täckte golvet, det är klarlagt.
Det är det inte alls, det undersöktes aldrig, förren en titt ett halvår senare.
Citera
2023-12-28, 11:37
Medlem
Citat:
Ok, från svt's dokumentär, när journalisterna öppnade dörren till förrådet, så såg ddt rymligt ut, med "gott om plats" till vänster innanför dörren. Tror du att det är möjligt att Tove förvarades där?

Det fanns utrymme nog för en kropp. Men jag begriper inte poängen med att kroppen skulle förvaras eller gömmas där, eftersom JJ och MH forslade bort kroppen inom bara några få timmar.
Citera
2023-12-28, 11:48
Avslutad
Citat:
Det fanns utrymme nog för en kropp. Men jag begriper inte poängen med att kroppen skulle förvaras eller gömmas där, eftersom JJ och MH forslade bort kroppen inom bara några få timmar.
En teori är att Johanna tänkt göra sig av med kroppen helt utan Majas vetskap, att hon gömde den där medan hon gjorde sig av med bevis. Men hon blev påkommen och drog till med donkenstoryn och klarade inte av att få ner kroppen själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in