2023-12-27, 19:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kidrauhl
Nej de hade ju en del o önska... Nu ska det funka

1

2

3

4

5

Väldigt tveksam det är hon. Inte samma ögonfärg, inte samma hårfärg och inte riktigt samma mun. Även om de sista videosen var likt mun, hud och rörelsemönster.
Citera
2023-12-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Väldigt tveksam det är hon. Inte samma ögonfärg, inte samma hårfärg och inte riktigt samma mun. Även om de sista videosen var likt mun, hud och rörelsemönster.

Det är hon. Ögonfärg går o ändra med linser, hårfärg ändrar hon var och varenda vecka. Om du förstorar upp så ser du att sladd till sminklampa och tapetskarven är identetiska, även kabelklammern är på mm...

Filmen från krogen där fröken sitter i sin plyschdräkt och naglar la André ut på sin story (han är låtskrivaren till bla Dalahäst). Han har även spelat in en duett med Felicia som ses på nedan länk. Efter misstaget tog han bort Felica från sina sociala plattformar.

länk
Citera
2023-12-27, 20:34
Avstängd
Citat:
Det är hon. Ögonfärg går o ändra med linser, hårfärg ändrar hon var och varenda vecka. Om du förstorar upp så ser du att sladd till sminklampa och tapetskarven är identetiska, även kabelklammern är på mm...

Filmen från krogen där fröken sitter i sin plyschdräkt och naglar la André ut på sin story (han är låtskrivaren till bla Dalahäst). Han har även spelat in en duett med Felicia som ses på nedan länk. Efter misstaget tog han bort Felica från sina sociala plattformar.

länk

Jag ska erkänna att det finns likheter. Hur säker är du på att det är Fröken Snusk? Pratar vi 80 %? 100?
Citera
2023-12-27, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag ska erkänna att det finns likheter. Hur säker är du på att det är Fröken Snusk? Pratar vi 80 %? 100?

95. Man kan ju aldrig vara säker när det handlar om indicier.. Men Rasmus Gozzi har producerat annan musik med Felicia som sångare och Felicia likaså med andra producenter. Fröken Snusk är flaggskeppet i hennes karriär Intressant också att Mrkoll är säkra på sin sak.

Felicia Eriksson
Citera
2023-12-27, 20:57
Avstängd
Citat:
95. Man kan ju aldrig vara säker när det handlar om indicier.. Men Rasmus Gozzi har producerat annan musik med Felicia som sångare och Felicia likaså med andra producenter. Fröken Snusk är flaggskeppet i hennes karriär Intressant också att Mrkoll är säkra på sin sak.

Felicia Eriksson

Att Fröken Snusk är Felicia Eriksson i Märsta är väl 100 kartlagt?

Vet inte om jag hänger med riktigt. Hon i videosen utan mask är en Felicia? Tom Felicia Eriksson i Märsta? Vet vi det?
Senast redigerad av 400Ben 2023-12-27 kl. 21:00.
Citera
2023-12-27, 22:06
Medlem
Jag har hört att hon har persisk ursprung och är från orten.
Citera
2023-12-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Jag har hört att hon har persisk ursprung och är från orten.

Nej idag hörde jag att hon är ifrån Kina. Tar tillbaks vad jag sa om Felicia. Rasmus gav mig min veckopeng..
Citera
2024-01-05, 23:15
Avslutad
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0Q2oLg/rasmus-gozzis-latar-borta-fran-spotify
https://www.expressen.se/noje/flera-froken-snusk-och-rasmus-gozzi-latar-mystiskt-borta-fran-spotify/

Köper Fröken Snusk och Rasmus Gozzi streams? Flera av Fröken Snusk och Rasmus Gozzis låtar är borta från Spotify, bland annat Rid mig som en dalahäst. Spotify kommentar till Aftonbladet:

”Även om vi inte kommenterar enskilda fall så vidtar vi ett flertal åtgärder om vi upptäcker manipulerade streams”, skriver Johan Seidefors, musikchef för Spotify Norden till Aftonbladet.
Senast redigerad av Brottslig 2024-01-05 kl. 23:18.
Citera
2024-01-06, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0Q2oLg/rasmus-gozzis-latar-borta-fran-spotify
https://www.expressen.se/noje/flera-froken-snusk-och-rasmus-gozzi-latar-mystiskt-borta-fran-spotify/

Köper Fröken Snusk och Rasmus Gozzi streams? Flera av Fröken Snusk och Rasmus Gozzis låtar är borta från Spotify, bland annat Rid mig som en dalahäst. Spotify kommentar till Aftonbladet:

”Även om vi inte kommenterar enskilda fall så vidtar vi ett flertal åtgärder om vi upptäcker manipulerade streams”, skriver Johan Seidefors, musikchef för Spotify Norden till Aftonbladet.

Inte förvånad om de köper streams, deras målgrupp är ju bara personer i Sverige då de sjunger på svenska och ungefär de som kör epa och det är inte flera miljoner.
Citera
2024-01-06, 10:16
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Alla svenska idiotsrtister köper streams, tror alla på topplistan fuskat. De är ju ett boken system om de går streams komma högt upp och tjäna mer pengar på exponering eller tom tvätta kriminella pengar.
Citera
2024-01-06, 10:33
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Vad händer med fröken snusk och hennes raderade låtar på spotify?

Har hon lämnat sin master Rasmus och han lacka eller är det köpta streams?
Citera
2024-01-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Alla svenska idiotsrtister köper streams, tror alla på topplistan fuskat. De är ju ett boken system om de går streams komma högt upp och tjäna mer pengar på exponering eller tom tvätta kriminella pengar.

Alla på topplistan förutom Miss-Li som spelas på radion varannan minut. Svårt att inte köra av vägen när hennes låtar kommer på.

Tycker att det är så konstigt att fröken snusk blivit så stor. Vulgära låtar när hon faktiskt verkar ha en bra sångröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in