2023-12-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
De som undervisar på högskolor och universitet har vanligtvis inte gått lärarhögskola, de är inte pedagoger. Kraven är istället ämneskunskap i det berörda ämnet, oftast med en doktorsgrad och då är titeln lektor, eller ibland med endast en magister som Arnstad. Då är titeln adjunkt, så inget konstigt med det.

Sedan kan man starkt ifrågasätta Arnstads kunskap i det aktuella ämnet samt betänka att Södertörn är känt för att anställa allsköns avskrap bara de har rätt värderingar.
Okey fick för mig att Adjunk var en sak och Adjunkterad typ makeri för att runda nått utan att nån skulle märka Vilket verkar vara Arnstads signum en kille som borde ha yrkesförbud.eller göra nån nytta sopa gatan t.ex eller skura toaletter!
Senast redigerad av Rattan104 2023-12-10 kl. 23:23.
Citera
2023-12-12, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rattan104
Oj hade missat Adjunk heter det undrar om " dubbel titeln Adjungterad Lärare" är nått knep att runda regler för vad skräp betalar för?
Karln har ju inte ens gått på Lärarhögskolan!
Och vad kan en komunist aktivist tillföra, Det ligger en hund begravd här!!!

En hel jävla kennel !

Adjungerad betyder ungefär "kopplad till" ..
Idag skulle det mera rätta vara: "Lärare på konsultbasis" eller timanställd extring !
Citera
2023-12-12, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
En hel jävla kennel !

Adjungerad betyder ungefär "kopplad till" ..
Idag skulle det mera rätta vara: "Lärare på konsultbasis" eller timanställd extring !
Han har säkert planer på att runda nån utbildning och via genvägar få nått riktigt bra slappt jobb där han kan sprida sin egna skit. H an har gjort det förut och ränderna hos såna går aldrig ur.
Citera
2023-12-26, 20:18
Medlem
Vänstern i Sverige har ju producerat flera debattörer som felaktigt benämns journalister eller forskare. Dessa har ingenting gemensamt med journalistik eller forskning om man menar kritiskt granskande av fakta och slutsatser som inte enbart är färgade av politik. De är helt enkelt politiska aktivister och borde stå för det och benämnas som det.

Några av dessa aktivister som inte är journalister eller forskare, fast de- eller media hävdar det är ju exempelvis Mattias Gardell, Thobias Hubinette, Anders Lindberg och Jan Guillou.

Det finns dock en trio som sannolikt står längre från sans-, vett-, journalistik och forskning än de andra. Denna trio kan man dessutom med rätta ha funderingar om deras mentala hälsa så jag hoppas att ingen av dem omyndigförklarats för då vill jag såklart inte hänga ut dem som korkade.

De tre är Alexandra Pascalidou, Alexander Bengtsson och Henrik Arnstad.

Henrik Arnstad har ju blivit en knäppis med hela norden med sitt märkliga agerande och blivit synonym med ett uttryck som tidigare var Knäppgök och Tokfrans fast numer är "Go full Arnstad", för att beskriva när en människa tappar allt och går mental okontrollerad bärsärk.

Jag kan återkomma i ett inlägg om en festlig händelse i Turkiet som i högsta grad avser Henrik Arnstad.

Det finns såklart högerdebattörer som inte heller är journalister/forskare men de lyfts sällan fram i svensk media så dem lämnar jag utanför detta inlägg.
Citera
2023-12-27, 07:00
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Jag kan återkomma i ett inlägg om en festlig händelse i Turkiet som i högsta grad avser Henrik Arnstad.

Ut med språket och ge oss alla en försenad julklapp!
Citera
2023-12-27, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Ut med språket och ge oss alla en försenad julklapp!
På en resa i Turkiet åkte vi en guidetur till några ruiner. På resan stannade bussen och plockade upp två turkar på bonn-vischan som skulle guida, de var experter på ruinen men skrala på språk så buss-ciceronen fick översätta.

Vi stod och blickade över ruinen då en turist från ett annat sällskap fick tokspel, solsting eller snedtändning på nån knarkmix. Han vrålade och sprang omkring och krockade med turister och ruinväggar så det var kaos. Vakter brottade ner kaossnubben men han fortsatte att vråla och sprattla.

Då pekar en av turkguiderna och säger - "han går full Arnstad", den andra guiden nickar och jag hummar instämmande, sen tänkte jag, -va fan sa turken så jag frågar - what, pardon, scusi, was sagen sie? Turkarna pekade på vrålsprattlaren och sa i kör "han går full Arnstad".

Jag tänkte, kan det finnas en turkisk fras som låter som detta nordiska talesätt om mentalt skenande?

Jag hämtade buss-ciceronen så hon kunde översätta turkarnas förklaring.

En snubbe från deras by hade flyttat till Sverige och när han va i hembyn på semester så lärde han ut svenska svordomar och skojiga fraser. Att "gå full Arnstad" var etablerat som uttryck för idioti.
Citera
2024-01-04, 22:11
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
På en resa i Turkiet åkte vi en guidetur till några ruiner. På resan stannade bussen och plockade upp två turkar på bonn-vischan som skulle guida, de var experter på ruinen men skrala på språk så buss-ciceronen fick översätta.

Vi stod och blickade över ruinen då en turist från ett annat sällskap fick tokspel, solsting eller snedtändning på nån knarkmix. Han vrålade och sprang omkring och krockade med turister och ruinväggar så det var kaos. Vakter brottade ner kaossnubben men han fortsatte att vråla och sprattla.

Då pekar en av turkguiderna och säger - "han går full Arnstad", den andra guiden nickar och jag hummar instämmande, sen tänkte jag, -va fan sa turken så jag frågar - what, pardon, scusi, was sagen sie? Turkarna pekade på vrålsprattlaren och sa i kör "han går full Arnstad".

Jag tänkte, kan det finnas en turkisk fras som låter som detta nordiska talesätt om mentalt skenande?

En snubbe från deras by hade flyttat till Sverige och när han va i hembyn på semester så lärde han ut svenska svordomar och skojiga fraser. Att "gå full Arnstad" var etablerat som uttryck för idioti.

Man tackar! Till och med turkarna tar avstånd från Arnstad

Jag trodde att han hade varit i Turkiet och haft något utspel om fascister och kurder så att det retade upp någon turk.
Citera
2024-02-29, 03:25
Medlem
Citat:

Jag trodde att han hade varit i Turkiet och haft något utspel om fascister och kurder så att det retade upp någon turk.

Inte bara det, hans ständiga draglok i den antifascistiska kampen Belltower News som det osvikliga anti-fascistiska geniet har fått artiklar publicerade i
De lägger nu ut proisraeliska artiklar.
Och här dumpar de palestinierna och Hamas:
https://www.belltower.news/film-of-h...terror-154533/

På förstasidan finns en salig blandning av anti-islamism, anti-fascism och antinazism:
https://www.belltower.news/

Så nu sviktar Värdegrunden betänkligt under Arnstads fötter.

Att till och med att Bell Tower skulle slänga muslimerna under bussen, måste ju
bara svida ordentligt i eldsjälen Arnstad ?

Bell Tower, eller Amadeu Antonio Stiftung som de också kallar sig är en slags
fyrbåk mot AfD.

Men till en del så verkar artiklarna vara delvis plagiat men med en ganska kraftigt omarbetad brödtext.
Vidare så är den engelska versionen betydligt bättre översatt än tidigare utgåvor.

Ingenstans verkar det framgå om hur många som arbetar hos Belltower heller.

Troligen så beställer de färdiga artiklar från PK-skribenter som kan hamra in budskapet att
allt är "vita mäns fel".
De har en artikel som behandlar den muslimska klankriminaliteten i Tyskland, och vill så klart förringa och downplaya fenomenet så mycket det bara går.
https://www.belltower.news/arab-clan...-media-147799/

Belltower har dock ingen koll på vem de citerar, det är den här filuren, Mahmoud Jaraba:
https://www.mei.edu/profile/mahmoud-jaraba

Mannen påstås ha en doktorsexamen i Turkiet och tillhörde tidigare Muslimska Brödraskapet, och ser ut att vara Tysklands egen femtekolonnare och mycket snarlik Sossarnas Hamas El Haj som hade 36 "döda" släktingar.

De kanske "bara var psykiskt döda" ? (= Ett bevingat mångkulturellt ordspråk )

Artikeln lutar åt att skylla all sådan kriminalitet på fascister, nynazister och rasister.

OBs - Såg att Pansargeniet och stridsvagnsesset Arnstad har bara fått en enda artikel publicerad i Belltower News, den om IKEA-fascismen:

https://www.belltower.news/nordic-re...relsen-109787/

Lite väl snurrig inledning på artikeln, och det osar mycket Arnstad om den:

Citat:
THE PAN-EUROPEAN “IKEA FASCISM” OF NORDISKA MOTSTÅNDSRÖRELSEN
The Nordic Resistance Movement has an ambitious aim: to establish a pan-Scandinavian neo-Nazi state. The movement has chapters in Sweden, Finland, Norway, Denmark and Iceland, and is well-networked internationally. It is responsible for numerous attacks and murders in Nordic countries in recent years. But the movement is in crisis: In Sweden, the group has split in two and in Finland, the NMR was banned by the Supreme Court last year.
Lite egendomlig för i artiklen står författarens namn Nicholas Potter men att det ryktas att det är Arnstad som ska ha skrivit det mesta i den.

Så det ryktas nu på sina håll att Arnstad har samlat hela landets samlade expertis på fascism, plus EXPOs hackergrupper att sno åt sig hela IKEAs kundregister.

Och att de förklädda i balaklavas ska ge sig ut på nattliga räder och spraya IKEA-kunders hus och portuppgångar med hakkorssymboler.

Ovanstående skribent Nicholas Potter är ännu mera judevänlig och israelvänlig på sin egen
webbsida:
https://nicholaspotter.net/

Det kan inte vara lätt att heta Arnstad nu längre
Citera
2024-02-29, 06:53
Medlem
Amors avatar
Citat:
På en resa i Turkiet åkte vi en guidetur till några ruiner. På resan stannade bussen och plockade upp två turkar på bonn-vischan som skulle guida, de var

Haha underbart, hoppas uttrycket sprider sig. Spännande sen när framtidens språkgorskare ska utreda var uttrycket kommer ifrån.

De måste sätta sig in i ett av de galnaste länder som finns, Sverige tidigt 2000-tal.

Kommer doktoreras och skrivas uppsatser, men ingen kommer riktigt förstå vidden av galenskaperna som pågick här. Ett land som med öppna ögon begick kollektivt mångkulturellt självmord, anförda av en stressig Henrik Arnstad.
Citera
2024-02-29, 08:56
Den här mannen har luddiga öron som en hobbit! Har man en gång sett att det växer hår på hans öron kan man inte ose det!
Citera
2024-03-01, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJHeinrichHimmler
Den här mannen har luddiga öron som en hobbit! Har man en gång sett att det växer hår på hans öron kan man inte ose det!

Varför inte ?
Kanske att Panzerfausten Arnstad på riktigt och alldeles sant är en hobbit,
eller annars troligen en rymdödla ?
Det är inte omöjligt att Panzerfausten Arnstad skulle kunna vara någon slags rymdödla som har antifascistiska känselhår på öronen.

Vad säger FBs expertis på rymdödlor om detta då ?
Skulle det kunna vara den väl bevarade hemligheten som hela PK-MSM ruvat
länge på ?

PK-MSM har helt klart en ofelbar förmåga att hitta fascismen i vardagen,
så någon hemlighet kring detta måste det rimligtvis finnas

Rymdödlorna lägger visst ödleägg ute på Södertörn sägs det
Aftonbladets specialteam bevakar området mycket noga med ständig drönarövervakning,
att ruvningen förstås går rätt till...
Det är visst den feministiska hönsgården där som står för ruvningen ryktas det.
Det kacklas dagen lång där på Södertörn och på MPs kansli...

De tunna fjunen på Arnstads öron kan fånga upp fascistiska vibrationer och stämningar i luften, och det är därför som han har ett sjätte sinne för fascism och rasism ?

Arnieparnie Arnstad klättrar upp i sin vindpinade väderkvarn på Södertörn och blickar ut över det
böljande landskapet och mediterar sig in på de fascistiska vibrationerna och
kan ge ut en fascistprognos för det rasistiska klimatet de kommande veckorna

"Spridda skurar av rasism", som Lars Vilks uttryckte det ?

Precis som att Greta kan se alla koldioxiderna med sina
blotta ögon ?
Så klarar Arnstad det med bravur att detektera fascism och rasism.

Detta att Greta kan se CO2 påstår alltså hennes mamma Malena Ernman ?
Ernman har nämligen säkert en doktorsexamen i spektroskopi,
och att Greta har speciella infraröda linser i ögonen.
En sanning som är huggen i sten precis som Moses stentavlor.

Koldioxid syns nämligen i infrarött ljus. Eller rättare sagt inte alls, eftersom CO2n ser svart
ut i infrarött ljus.

Vilka djur har den förmågan ?

Jo, faktiskt har somliga ormar känselorgan som kan känna av värmestrålning,
nämligen detsamma som infrarött ljus.
Möjligt att det också finns insekter som kan se detta besynnerliga ljus ?

Kanske är det så att koldioxiderna och fascisterna sänder ut samma strålning
som Arnstad kan känna och se.

Som ödmjuk antifascistisk och relativiserande fascistforskare har han länge dolt sina talanger inför sin
beundrarskara på Södertörn och Aftonbladets hängivna fotfolk, där de i allsköns
hemlighet utvecklar en antirasistisk AI-Bott som ska upptäcka rasism och fascism
i den gråa och trista svenska vardagen.

Och Taaadaam !!! - På Södertörn måste det också förstås sättas upp en staty där Arnstad
ber till Allah vänd mot Mecka.

Ni vet det där med Allah ska med, och Värdegrunden
och hela meddevitten
Citera
2024-03-03, 15:23
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Jag läste senaste tidningen "Båtliv" som man får om man är med i en båtklubb. Jag blev smått förvånad när jag läste artikeln "Taube, sjömansvisor och svenskhet". Tydligen har Arnstad nu forskat på ämnet och skrivit avhandlingen "Swedish sailor songs, popular culture and maritime national identities, 1918-1960"
Båtliv släpper in denna dåres synpunkter i sin tidning. Jag fattar inte hur det kan hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in