Citat:
Du inser väl att något är konstigt med 7 år av hatkampanj mot Trump, i svensk massmedia och i västerländsk massmedia överhuvudtaget, inte minst i amerikansk massmedia. Valet 2020 gick märkligt till men allt valfusk har dementerats, fram till 2023 när Trumps fiender hävdar att han stod för valfusk? Corona-"utbrottet" 2020 och BLM-kriget samma år, samma år som det där andra presidentvalet skulle äga rum, allting bara som av en slump? Flera årtal mot Trump.
Det enda de inte försökt sig på ännu är attentatet, det som skedde mot JFK 1963.
Jag sympatiserqade med Trump med hänvisning först till världsfreden. Med Trump borta var det storkrig i Europa ganska precis ett år efter installationen av den senile president amerikanerna har nu. En annan sak som gör valresultatet 2020 misstänksamt är att Trump är mot woke, mot vaccin-fascism, är inte klimatpropagandist. Han är ingenting av dagens vänster som är hysterisk och rubbad. Jag har otroligt svårt att se hur dagens vänster tilltalar folkmassorna, men jag kan ha fel.
Det här är bara ett försök till men det kliar i fingret på dem hela tiden att ta till våld mot honom.
Det enda de inte försökt sig på ännu är attentatet, det som skedde mot JFK 1963.
Jag sympatiserqade med Trump med hänvisning först till världsfreden. Med Trump borta var det storkrig i Europa ganska precis ett år efter installationen av den senile president amerikanerna har nu. En annan sak som gör valresultatet 2020 misstänksamt är att Trump är mot woke, mot vaccin-fascism, är inte klimatpropagandist. Han är ingenting av dagens vänster som är hysterisk och rubbad. Jag har otroligt svårt att se hur dagens vänster tilltalar folkmassorna, men jag kan ha fel.
Det här är bara ett försök till men det kliar i fingret på dem hela tiden att ta till våld mot honom.
Ja om det är så illa så beror det väl mest på att Trump inte klarar av ämbetet som president. Han är en lättviktare som uppenbarligen inte klarar av jobbet som politiker. För att han ska göra det måste han ju först se till att bli vald. Vad tror du att hans problem där beror på?