2020-12-06, 06:20
Medlem
Aftonbladet har en pixlad bild.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/Vqxqyl/han-mumlade-hejhej--sedan-hogg-han
Citera
2020-12-06, 06:41
Medlem
OG81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Kan vara hålla med.. helt galet. Aldrig sett så mycket babbar där tidigare. Men tillbaka till topic, Alfågeln är ett skitställe, även i Vaxholms mått mätt. Alkisar, och wt människor. Det och området kulan..
Var ju ett mord för 7-8 år sen i Alfågeln mitt bland barn på väg till plugget en tidig morron.:

Man ser att det är en utlänning eller zigenare i bilden. Tack Löfven.
Citera
2020-12-06, 08:49
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Tror knappast att man kan kalla honom för en Babbe. Han är ju född och uppvuxen i Sverige.
Gener är gener. Inget cirkelresonemang i världen förändrar det.
Citera
2020-12-06, 13:23
Medlem
Tompa-123s avatar
Istället för att prata om det är utlänning eller inte. Någon som kan få fram bild på GM och är det samma som har florerat tidigare i tråden?
Citera
2023-10-31, 23:53
Bannlyst
En vanlig svensk kille boende i området som fick psykos!
Sluta spekulara.
Han är inlåst på Rättsspysk.
Citera
2023-11-01, 01:40
Bannlyst
Precis, hans mamma!
Dom bor i området fortfarande med storebror o man.
Det är inte det bästa området, men inte det sämsta.
Mycket busliv o så med droger o försäljning runt bensinstationen och Petersberg. Alfågeln ligger mellan. Man går inte gärna där på natten.
Citera
2023-11-30, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inteminstil
Om det skett en konfrontation hemma hos pappan är okänt för mig, med det är inte MGM pappa som är den knivskurna 55-åringen. Det var en granne som kom ut för att assistera.
När han gick ut på gården kom MGM och högg även honom.
Precis! 55-åringen är B* B*an*in*
*o
*r
*t
*g
GM familj bor kvar o sonen kommer snart hem.
Det är familjen M*r*n
*i
*a
Därför pågår massflytt från området.
Citera
2023-12-17, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndeSamariten
Det kan ju mycket väl vara turister alt. personer som berikar Vaxholm och skärgården med sin närvaro från förorten. Ungefär som Hornsbergs strand, inte direkt att klientelet som uppehåller sig där bor där. Däremot så se även mitt svar till JeppeNil.

Visst Vaxholm är väl en rik kommun men just området där dådet skedde var tidigare iaf. ansett som ett av de lite sämre områdena i Vaxholm. Det var dock förr när det var hyresrätter och numera är det ombildat till bostadsrätter men det innebär ju också att många som haft hyresrätter hängde med i ombildningen. Ingen skugga på hyresrätter sådär men inte direkt ett villakvarter det skedde i med 10miljonerskåkar med havsutsikt.

Tvärs över från området ligger ett av Vaxholms fåtal hyresrätter där relativt många icke-skidåkande folk bor och nere på campingen i Vaxholm har de slagit upp en flyktingbarrack som f.ö. är en utav två som jag vet som finns i Vaxholm. De försökte slå upp den på ett par platser men även de som kanske tycker om idén av att öppna sina hjärtar satte kaffet i vrångstrupen och NIMBA slog in så de fick sätta upp den där en bit ifrån där folk bor.

Givetvis är det inget som pekar på att någon som bor på någon utav de platserna skulle begått det här och etnciteten på GM är inte känd dock känns det väldigt tvivelaktigt att någon åker ut till Vaxholm kommunalt för att begå ett vansinnesdåd. Min beskrivning av områdena och liknande är till för att motverka bilden lite av att Vaxholm minsann bebos av enbart svenskar, så är inte fallet men det är det väl inte någonstans, möjligtvis på de allra mest dyraste områdena likt Djursholm.

Tankar går till brottsoffren givetvis och hoppas den här personen åker ut eller in med öronen före.
Ett bevis på hur Sverige degenererats helt när en fin tidigare trygg plats som Vaxholm utsätts för något sånt här.
Kanske behövs att medelklassen / övre-medelklassen för se baksidan av myntet de röstar på och inte bara folk som bor i utsatta områden även om jag såklart inte önskar det hade skett alls.
https://www.mitti.se/
Citera
2023-12-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Om det nu stämmer att GM är en missbrukande kuf med psykiska problem så borde det väl finnas både en och annan i Vaxholm som vet vem det handlar om? Känns väl ganska sannolikt att det skulle vara en lokal förmåga, inte minst med tanke på att han traskade runt i mjukisbyxor och foppatoflor vid tillfället.
Alla som bodde där då vet vem det är! Å alla som bott i vaxholm länge!!
Han bodde hemma hos sin mamma o pappa o bror.
A-M M*ran KMV 20
*i
Han fick ingen hjälp fast familjen bad hjälp från kommunen!!!
Han drack handsprit o tog mammans sovmediciner o fick psykbryt!
Det e tragiskt för alla!
Citera
2023-12-25, 18:34
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Alla som bodde där då vet vem det är! Å alla som bott i vaxholm länge!!
Han bodde hemma hos sin mamma o pappa o bror.
A-M M*ran KMV 20
*i
Han fick ingen hjälp fast familjen bad hjälp från kommunen!!!
Han drack handsprit o tog mammans sovmediciner o fick psykbryt!
Det e tragiskt för alla!

Tack för infon, tre år senare...
Citera
2023-12-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Tack för infon, tre år senare...
Jag blev nyss medlem så svårt o skriva tidigare!?

Fan va jag får skäll överallt! Det finns ingen information om tidstabu?

Jag kollade Vaxholm eftersom jag bor här sen nyfödd.

Men det var bara info jag visste så jag bara skrev, måste ju lära sig fb.
Citera
2023-12-25, 18:42
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Jag blev nyss medlem så svårt o skriva tidigare!?

Fan va jag får skäll överallt! Det finns ingen information om tidstabu?

Jag kollade Vaxholm eftersom jag bor här sen nyfödd.

Men det var bara info jag visste så jag bara skrev, måste ju lära sig fb.

Så så, ta det inte som "skäll" utan bara som ett litet "julnyp". Blev bara lite fundersam över vad jag själv hade skrivit, innan jag noterade att det skrevs redan 2020.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in