2020-08-20, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
På engelska kallas det för "virtue signaling" och på svenska kan det kallas för godhetssignalerande. Hon gör det för att ta sociala statuspoäng, inte för att hon tycker så egentligen. Godhetssignalerande är något som du hittar hos kvinnor och feminina män.

Känner du dottern och vet vad hon gör och varför?
Citera
2020-08-20, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Som Du uttrycker Dig verkar Du veta vilka förhållanden som gäller, GM kontra BO:en.

Kan Du förklara hur det ligger till?

Vad kommer det sig att dottern till den äldre mannen går ut och i princip försvarar GM (om det stämmer vad som framkommit i tråden). Jag tänker att på något vis borde de då känna till varandra... tror inte att uppgiften kommit från polisen som väl inte kunde ställa diagnos på GM och berättat för dottern.
Läs tråden.
Citera
2020-08-20, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Läs tråden.

Jag har läst tråden och upplever att det inte finns något/någon, som med bestämdhet kan avslöja vem som känner vem.
Citera
2020-08-25, 18:38
Medlem
https://mitti.se/nyheter/hjalpte-polisinsats-attackerades/

Citat:
En man i 55-årsåldern knivhöggs i Vaxholm – efter att ha hjälpt till vid en insats där en annan man knivhuggits en stund tidigare.
Polisen anmäldes för tjänstefel – och även SOS Alarm utreder nu sin hantering av händelsen.

Jag har bara citerat en liten del av artikeln.
Citera
2020-08-25, 22:04
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Visade sig vara en babbe igen. Som misstänkt.

Tror knappast att man kan kalla honom för en Babbe. Han är ju född och uppvuxen i Sverige.
Citera
2020-08-25, 22:11
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terpentino
Att syftet med gärningen är att skapa rädsla, skräck och panik Om någon känner hat mot samhället och låter hat detta resultera i ett randomangrep på personer tror det landar som psykfall.I vart fall om det är en random person som begår brottet.Ett formellt korrekt svar kan jag dock inte ge.

Oavsett så kommer GM att få det nice på Rättspsyk eller fängelset.
Kanske kan han brevväxla med en lika galen kvinna och få en ny livspartner.

https://www.expressen.se/kvallsposten/mordaren-linda-axelssons-nya-liv-med-sveriges-farligaste-kvinnor/
Citera
2020-09-16, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Kan vara hålla med.. helt galet. Aldrig sett så mycket babbar där tidigare. Men tillbaka till topic, Alfågeln är ett skitställe, även i Vaxholms mått mätt. Alkisar, och wt människor. Det och området kulan..
Var ju ett mord för 7-8 år sen i Alfågeln mitt bland barn på väg till plugget en tidig morron.:

Okej, tycker att alfågeln är ett relativt lugnt område. Men det är riktigt att alfågeln och kulan är det som man skulle klassa som de sämsta områdena på ön. Om det är det värsta ett område har att erbjuda så hade Sverige varit ett väldigt bra land. Den här typen av dåd tror jag kan hända var som helst. Jag bodde förut i ett område i vad som nog skulle klassas som ett av Stockholms finaste områdena. Vi hade en helt klart psyksjuk granne där. Han var totalt nyckfull och det skulle inte förvåna mig om han skulle få en psykos och i ett paranoid förvirring utföra våldsdåd.

Jag tror Vaxholm är ett av de lugnaste kommuner du kan bo i. Inte bara i Stockholms området utan i Sverige.
Citera
2020-09-17, 22:53
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Tror knappast att man kan kalla honom för en Babbe. Han är ju född och uppvuxen i Sverige.

Så om en katt föds i ett stall är den automatiskt en häst då?
Citera
2020-10-10, 11:29
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/drack-handsprit-innan-knivattack-i-vaxholm/reptjh!gdClZRgDxbQp5VksQlxUTg/

Citat:
26-åringen som misstänks för knivdådet i Vaxholm somras var påverkad av handsprit. Det framgår av polisens förundersökning. Nu har mannen åtalats för två försök till mord. Mannen har erkänt.

Jag har bara citerat en liten del av artikeln.
Citera
2020-10-10, 12:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
I polisförhör som Mitt i tagit del av har 26-åringen berättat att han mått dåligt en längre tid och och därför ätit flera mediciner. Han led av sömnlöshet och innan dådet hade han dessutom druckit "en ganska stor mängd" handsprit.

Suck, ytterligare ett vrak som tillåts drälla omkring.
Senast redigerad av halaltarzan 2020-10-10 kl. 12:15.
Citera
2020-12-05, 22:01
Medlem
Finns d någon bild på GM
Citera
2020-12-06, 03:11
Medlem
Han verkar ha dömts till rättspsyk.
Någon som har FUP och dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera