2023-10-30, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejjaMajja
Dos och kork!
Det blir inte bättre än så. Det tar aldrig slut. Efter en hel natt är det forfarande lika skönt som när ni började. Klart man kan fylla på med en kork i mellan så man håller kåtheten uppe hela tiden och man känner allt 100 gånger starkare med. Dem männen blir helt galna och säger att det är det bästa sex dem har haft. Det säger jag med. Fast jag har haft lika bra med andra med den kombinationen.
Men sånt håller en bra människa för sig själv.

Baaam

Trodde GHB va utdöende.
Citera
2023-11-01, 15:13
Medlem
TrueDevils avatar
Sex & porrsurfande på droger är det bästa!
Men jag varnar er! Sex utan droger kommer aldrig någonsin bli bra igen!
Citera
2023-11-08, 10:28
Medlem
Några glas alkohol och en del bra kokain tycker jag är väldigt trevligt att knulla på.
cannabis också.
Fast jag föredrar nog ändå att ha sex nykter mest.

Orgasmen efter ett maratonrunk på tjack är något helt extremt också, inte lika förtjust i att ha sex på det som med ladd dock.
Citera
2023-12-24, 10:41
Avslutad
MDMA säger jag bara. OMG! Jag vill pröva det igen
Citera
2023-12-24, 11:18
Medlem
Tjej på mdma eller tjack ojoj vilken upplevelse.
Tjacket blir många riktigt svinga.
Citera
2023-12-25, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
MDMA säger jag bara. OMG! Jag vill pröva det igen
Utveckla. Vad är det som gjorde sexet så bra med MDMA? Blev man kåtare och mer djurisk?
Citera
2023-12-25, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Utveckla. Vad är det som gjorde sexet så bra med MDMA? Blev man kåtare och mer djurisk?

Jag var i kontakt med mina känslor som aldrig innan.
Jag kände känslor inom mig själv som jag aldrig hade trodd var möjligt.

Min kropp var där men min själ var i en helt annan värld.
Jag såg färger och former som jag inte ens kan beskriva. Djurisk blev jag inte , men mycket mer sensuell och ödmjuk.

Jag vet inte hur jag ska förklara, men det var magiskt för mig. Det kändes som om jag blev födt på nytt och förståg att jag har djupare känslor inom mig själv, som är grävt väldigt väldigt djup.

Själva upplevelsen var tyvärr med fel person och i otrygg miljö. Men drogen öppnade en helt ny värld för mig.

men allt vad jag kände har givet mig smak för att gräva djupare inom mig själv.

Och skulle jag någonsin pröva det igen då ska det vara med någon som jag känner mig trygg och skyddad
Senast redigerad av Blackrose23 2023-12-25 kl. 15:13.
Citera
2023-12-26, 04:10
Medlem
Soda-Streams avatar
Citat:
Jag var i kontakt med mina känslor som aldrig innan.
Jag kände känslor inom mig själv som jag aldrig hade trodd var möjligt.

Min kropp var där men min själ var i en helt annan värld.
Jag såg färger och former som jag inte ens kan beskriva. Djurisk blev jag inte , men mycket mer sensuell och ödmjuk.

Jag vet inte hur jag ska förklara, men det var magiskt för mig. Det kändes som om jag blev födt på nytt och förståg att jag har djupare känslor inom mig själv, som är grävt väldigt väldigt djup.

Själva upplevelsen var tyvärr med fel person och i otrygg miljö. Men drogen öppnade en helt ny värld för mig.

men allt vad jag kände har givet mig smak för att gräva djupare inom mig själv.

Och skulle jag någonsin pröva det igen då ska det vara med någon som jag känner mig trygg och skyddad

MDMA är en av ingredienserna i Extacy och den kallas även för "kramdrogen" precis av anledningarna som du berättade om innan. Att ha sex när dina sinnen är så förstärkta gör det hela till en speciell upplevelse, gör det ibland om du vill det men ta det lugnt så du inte slutar som något nerknarkat gammalt Luder . Allt Gott
Citera
2023-12-26, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soda-Stream
MDMA är en av ingredienserna i Extacy och den kallas även för "kramdrogen" precis av anledningarna som du berättade om innan. Att ha sex när dina sinnen är så förstärkta gör det hela till en speciell upplevelse, gör det ibland om du vill det men ta det lugnt så du inte slutar som något nerknarkat gammalt Luder . Allt Gott

Tack för rådet. Jag ska absolut ta det lugnt, men chansen är minimal att jag slutar som något nerknarkat gammalt luder. Jag är för smart och föööör envis till det. Sist jag testade MDMA var kanske 1500 dagar sedan.

Och man ska ta det jävligt lugnt med droger och sex. Man kan njuta sex utan droger när man njuta livet och mår bra.
Citera
2023-12-26, 19:33
Medlem
Soda-Streams avatar
Citat:
Tack för rådet. Jag ska absolut ta det lugnt, men chansen är minimal att jag slutar som något nerknarkat gammalt luder. Jag är för smart och föööör envis till det. Sist jag testade MDMA var kanske 1500 dagar sedan.

Och man ska ta det jävligt lugnt med droger och sex. Man kan njuta sex utan droger när man njuta livet och mår bra.

Du låter som en smart tjej, fortsätt på den stigen så får du ett fint liv 💯
Citera
2023-12-26, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soda-Stream
Du låter som en smart tjej, fortsätt på den stigen så får du ett fint liv 💯

Tack för dina fina ord.
Citera
2024-01-07, 15:28
Medlem
Hade kokain I hop med en brud... herregud vad bra det blev...får ståfräs av tanken på det i dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in