Citat:
Ursprungligen postat av
Harrywinston
JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG, Detta är vad det handlar om egentligen. Du är omogen som en tolvåring och ingenting är viktigare för dig än vart du ska äta nästa brunch och dricka Mimosa med "tjejerna". I längden kommer detta dock kännas väldigt fattigt och meningslöst. Men då är det för sent.
Vänta bara tills dina äggstockar börjar tala. Det gör de i allmänhet till slut. Det lär bli många sömnlösa nätter för dig när du väl vuxit upp och lämnat JAG JAG JAG-stadiet.
Som svar på TS ursprungsfråga så handlar det inte om framtidsoro utan det handlar om att folk är omogna och besatta av social media och influencers. Det vill att livet ska vara som i Sex and the City. De orkar inte ta hand om ett barn och ser inte längre än vad nästan räcker.
Haha ägd hon blev, snyggt skrivet också. Men jag lägger till en till grej :
Är mycket förvånad att ingen i tråden har nämnts hur den yngre gruppen (gen z) tjejer & killar blivit så extremt negativt påverkade av Tiktok, där är det verkligen är trendigt att att vara så respektlös som möjligt mot det motsatta könet. Man tycks lyssna och köpa helt blint vad främmande användare säger.
Man använder liksom Tiktok som en plattform för att uttrycka sig politiskt eller nedvärderande, det har nog fått väldigt mycket yngre män att tappa lusten av att ta initiativ till att starta relationer.
Detta syns & märks utomhus också, yngre kvinnor tittar knappt åt män längre och nöjer sig med att få sitt ego boostat av att ignorera män, helt sinnessjukt.