2023-12-24, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flummigheter
Någon som har video på sångmissen?

Lät ju intressantare än själva programmet.

Sök på David Lindgren på tiktok.

Efter missen sluter han ögonen och vill dö
Citera
2023-12-24, 09:37
Medlem
Flummigheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Sök på David Lindgren på tiktok.

Efter missen sluter han ögonen och vill dö

Tack, trodde man behövde ett konto där, men det gick fint utan.

https://www.tiktok.com/@vickelatch21/video/7315975393947831584?lang=sv-SE
Citera
2023-12-24, 09:52
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/69ERz8/valde-bort-miljonvinsten-i-bingolottos-uppesittarkvall

Snopet att "välja" bort en miljon för att vinna en bil utan att ha körkort
Citera
2023-12-24, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bawsbawsbaws
Är det möjligt att i linjär tv blocka reklamen på nåt vänster?

Ja, tryck på den röda knappen på fjärrkontrollen
Efter ca 4 minuter trycker du på samma röda knapp.
Citera
2023-12-24, 10:10
Avstängd
Dumunge missar 1 mille i färgfemman - omyndig?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/69ERz8/valde-bort-miljonvinsten-i-bingolottos-uppesittarkvall

Alla som såg bingolotto såg ju klantarslet välja en bil istället för 1miljon kr. Hon sa även ”jaja har följt kvällen” 😂

Nu har aftonbladet gjort ett reportage om henne, det visar sig att hon är omyndig.

Enligt bingolotto har de 18 års gräns.

Tror ni hon får behålla bilen hon vann?

Vad tyckte ni om ett sånt misstag att skippa millen?

Hilda Wallström, 17, valde bort miljonvinsten i ”Bingolottos Uppesittarkväll”.
Alla som följt ”Färgfemman” visste att en miljon ruvade bakom lucka 1.
– Jag vann istället en bil, men jag har inte körkort, säger hon till Aftonbladet.

Spel och tillstånd
Vi har 18-årsgräns för alla våra spel.

Senast redigerad av Har2meterkuk 2023-12-24 kl. 10:32.
Citera
2023-12-24, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Snopet att inse att hon inte kommer vinna någon bil heller för att det är 18-års gräns på alla typer utav spel, även bingolotto! Vilken fail.
Citera
2023-12-24, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Är det inte 18 års åldersgräns för spela Bingolotto officiellt konstigt de delar ut en bil till en 17 åring
Citera
2023-12-24, 10:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLe4Me
Snopet att inse att hon inte kommer vinna någon bil heller för att det är 18-års gräns på alla typer utav spel, även bingolotto! Vilken fail.
Gäller bara för att köpa lotter och hämta ut vinst.
Citera
2023-12-24, 10:28
Medlem
sebastian66s avatar
Om du läser så har ju inte denna tjejen tittar på Bingolotto hela tiden. Hur kan man då kunna veta att det ligger en miljon på lucka nummer ett? Det står även att bilen är värd 609.000.
Jag tycker ändå att det är en väldigt bra peng. Lite grann som du säger att det är konstigt att man kan spela på Bingolotto om man är under 18. Jag tror att man kan dribbla med detta och säga att familjen äger Lotten men dotter valde. Jag tycker att man ska vara glad för att hon har vunnit en bil. Att anmäla sådana saker är ju löjligt.
Citera
2023-12-24, 10:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Om du läser så har ju inte denna tjejen tittar på Bingolotto hela tiden. Hur kan man då kunna veta att det ligger en miljon på lucka nummer ett? Det står även att bilen är värd 609.000.
Jag tycker ändå att det är en väldigt bra peng. Lite grann som du säger att det är konstigt att man kan spela på Bingolotto om man är under 18. Jag tror att man kan dribbla med detta och säga att familjen äger Lotten men dotter valde. Jag tycker att man ska vara glad för att hon har vunnit en bil. Att anmäla sådana saker är ju löjligt.

De frågade henne i luren ”Har du kollat på hela programmet?” Då damen påtalar kraftigt ”Jaja har följt det”. Vilket gör det till en stor fail.
Citera
2023-12-24, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jag hade en trippellott och vann "60Kr Ny Bingolott" på tvåans Bingobricka. Men dom måste gjort generalfel. Vad fan menas med 60kr ny Bingolott? Ska jag ska få 3 nya lotter och 180kr eller ska jag få 180kr som inte ens räcker till en ny Bingolott eftersom Bingolotten kostar 300kr. Det finns ju ingen Bingolott som kostar 60kr övh så vinst blir således helt värdelös. För det kan väl fan inte vara så att man får 60kr rabatt en ny lott och man ska behöva betala en helt ny lott och mellanskillnaden kommer kosta mig i princip lika mycket som jag har "vunnit" Det är isåfall bland det sjukaste jag varit med om i spelväg..
Det står ju inte "60kr rabatt på ny lott"
Det klart och tydligt "60kr Ny lott)"

Tänk på att överskottet går till ungdomsidrotten

De 120 kr du blir av räcker till en skridskoslipning till något fattigt hockeyspelande barn.
Citera
2023-12-24, 10:35
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
De frågade henne i luren ”Har du kollat på hela programmet?” Då damen påtalar kraftigt ”Jaja har följt det”. Vilket gör det till en stor fail.
Men till mångas stora förvåning valde Hilda Wallström bort miljonvinsten.

– Jag hade bara kollat delar av programmet, så jag missade var miljonen var. Jag var så chockad över att jag fick ringa in till studion, så jag valde bara ett nummer, säger hon till Aftonbladet.
Det innebär att Aftonbladet ljuger i så fall. Detta är ju vad Hilda säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in