2023-12-24, 01:38
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Är det bingolotto på tv:n?

Som 3 miljoner i landet sitter bänkade till, fast 2.5 av dessa avskyr det men låtsas tycka om det, för det hör ju till julen/mönstret/ej vara annorlunda.

Var längesen man hade tv (ej hemlös, men 7 sinnen).

God Jul!

Trodde själv att Bingolotto var något som spelades i bingohallar.
Inte 17 kan 3milj sitta och titta på TV dagen före julaftonen.
Är detta program något nytt som SVT hittat på för att hjärntvätta befolkningen med?
Citera
2023-12-24, 01:47
Medlem
bellusorcas avatar
Alla gäster förutom Viktor Norén låter som en mardröm.

Jag övervägde att köpa bingolott när jag stod i affären idag, kvinnan i kassan försökte hetsa mig och jag föll nästan för det.

Tur att jag stod emot lol.

Någon flashbackare som vann något då?
Citera
2023-12-24, 01:48
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Trodde själv att Bingolotto var något som spelades i bingohallar.
Inte 17 kan 3milj sitta och titta på TV dagen före julaftonen.
Är detta program något nytt som SVT hittat på för att hjärntvätta befolkningen med?

Vet inte, låter oroväckande isf!
Ett parti geni efter lite käk hade väl varit bättre - plus allmänbildande.

0 handhjärtan av 5 möjliga till lokets kopiorna
Citera
2023-12-24, 01:50
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Alla gäster förutom Viktor Norén låter som en mardröm.

Jag övervägde att köpa bingolott när jag stod i affären idag, kvinnan i kassan försökte hetsa mig och jag föll nästan för det.

Tur att jag stod emot lol.

Någon flashbackare som vann något då?
I och med att tjäna/slösa begreppet finns, så vann jag en lott.

Jag köper fullt och fast att 3 miljoner sitter klistrade framför bingo. Det är en tradition.
Citera
2023-12-24, 02:27
Avstängd
Hur orkar ni höra på gaphalsen bingo-Lotta? Klarar inte av det och byter kanal direkt. Dessutom är det bara pensionärer som vinner precis som i alla andra lotterier. Är väl där dom lägger pensionen och äter kattmat.
Citera
2023-12-24, 07:54
Medlem
karlsoons avatar
Jag hade en trippellott och vann "60Kr Ny Bingolott" på tvåans Bingobricka. Men dom måste gjort generalfel. Vad fan menas med 60kr ny Bingolott? Ska jag ska få 3 nya lotter och 180kr eller ska jag få 180kr som inte ens räcker till en ny Bingolott eftersom Bingolotten kostar 300kr. Det finns ju ingen Bingolott som kostar 60kr övh så vinst blir således helt värdelös. För det kan väl fan inte vara så att man får 60kr rabatt en ny lott och man ska behöva betala en helt ny lott och mellanskillnaden kommer kosta mig i princip lika mycket som jag har "vunnit" Det är isåfall bland det sjukaste jag varit med om i spelväg..
Det står ju inte "60kr rabatt på ny lott"
Det klart och tydligt "60kr Ny lott)"
Citera
2023-12-24, 08:09
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jag hade en trippellott och vann "60Kr Ny Bingolott" på tvåans Bingobricka. Men dom måste gjort generalfel. Vad fan menas med 60kr ny Bingolott? Ska jag ska få 3 nya lotter och 180kr eller ska jag få 180kr som inte ens räcker till en ny Bingolott eftersom Bingolotten kostar 300kr. Det finns ju ingen Bingolott som kostar 60kr övh så vinst blir således helt värdelös. För det kan väl fan inte vara så att man får 60kr rabatt en ny lott och man ska behöva betala en helt ny lott och mellanskillnaden kommer kosta mig i princip lika mycket som jag har "vunnit" Det är isåfall bland det sjukaste jag varit med om i spelväg..
Det står ju inte "60kr rabatt på ny lott"
Det klart och tydligt "60kr Ny lott)"

En vanlig lott kostar 60 kronor, du får 180 kronor att köpa bingolotter för men du måste köpa alla bingolotter samtidigt då du löser in vinsten.
Senast redigerad av Bingokungen 2023-12-24 kl. 08:09. Anledning: felklick
Citera
2023-12-24, 08:13
Medlem
Som vanligt inga vinster
Andra raka utan en vinst på 2 lotter.
Förövrigt ovanligt långtråkigt
Citera
2023-12-24, 08:24
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
En vanlig lott kostar 60 kronor, du får 180 kronor att köpa bingolotter för men du måste köpa alla bingolotter samtidigt då du löser in vinsten.

Mjo, men det är ju på en "vanlig" omgång och ingen vettig människa bryr sig om Bingolotto resten av året Det är bara 23 december som kan gå an. Därför är vinsten värdelös.
Citera
2023-12-24, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Mjo, men det är ju på en "vanlig" omgång och ingen vettig människa bryr sig om Bingolotto resten av året Det är bara 23 december som kan gå an. Därför är vinsten värdelös.
Hur lång tid har man på sig att lösa ut vinsten? Kan man inte plocka ut en ny jullott om ett år?
Citera
2023-12-24, 09:14
Medlem
Flummigheters avatar
Någon som har video på sångmissen?

Lät ju intressantare än själva programmet.
Citera
2023-12-24, 09:28
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutkungen3000
Hur lång tid har man på sig att lösa ut vinsten? Kan man inte plocka ut en ny jullott om ett år?

30 september 2024, tror blir svårt få tag i nya lotter till jul redan då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in