2023-12-23, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
det finns visst ingen hejd på hur underbar fångenskapen hos Hamas är. Kvinnorna älskar det. Alla hölls trygga och mätta. De thailändska gästarbetarna fick lite välbehövlig semester från slaveriet i Israel och de kidnappade barnen kom hem mer väluppfostrade. Sök hjälp Natasja, antipsykotisk medicin kan göra underverk!

Ja de kanske borde börja med sparesor för västerlänningar eftersom man mår bättre efter man har varit där! Dock under jord...
Citera
2023-12-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goseklumpen
Frågan är vad fan skulle hon göra om hennes man drog?

Han kom hem och hittade henne i sängen med en annan karl så de ligger i skilsmässa. Oskar har en ny dam, som verkar befriande normal.

Så LD måste börja försörja sig själv. Inte jobbat på 20 år, hatisk, lat och jag vet inte ens om hon har en studentexamen. Så hon har nog rejäl ångest.
Citera
2023-12-23, 21:55
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Såg att hon bombat instagram med säkert 50+ storys igen.
Hela hennes vakna tid verkar gå åt att gräva ner sig i det kriget.
Hennes barn måste bli lidande kan man ju tänka.
Citera
2023-12-23, 22:23
Medlem
dursmunstyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Såg att hon bombat instagram med säkert 50+ storys igen.
Hela hennes vakna tid verkar gå åt att gräva ner sig i det kriget.
Hennes barn måste bli lidande kan man ju tänka.

Verkade ha suttit uppe till 3-4 på morgonen också.

.................................................. .....

^ storyline för en person som flippat
Citera
2023-12-25, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dursmunstycke
Verkade ha suttit uppe till 3-4 på morgonen också.

.................................................. .....

^ storyline för en person som flippat

Ja hon verkar ha suttit hela julafton på samma sätt. Och samtidigt tappat rätt mycket följare...
Även de som håller med henne kan ju ändå förstå att ingen paus, ens på jul, inte är sunt och man orkar inte kolla mer.
Citera
2023-12-25, 13:59
Medlem
Jag antar att hon vänder på dygnet för hon postar saker hela nätterna. Bådar ju inte bra om man har barn som ska tas om hand även om de inte är bebisar längre.

Förresten påstår hon att ukrainska soldater är med IDF i Gaza och folkmördar palestinier. Jag tänker att ukrainska specialförband har nog lite annat för sig.
Citera
2023-12-25, 14:21
Medlem
dursmunstyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Ja hon verkar ha suttit hela julafton på samma sätt. Och samtidigt tappat rätt mycket följare...
Även de som håller med henne kan ju ändå förstå att ingen paus, ens på jul, inte är sunt och man orkar inte kolla mer.

Nån som har koll på vad hon hade som mest? 69 200 nu.
Citera
2023-12-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dursmunstycke
Nån som har koll på vad hon hade som mest? 69 200 nu.

När jag började titta för ett par veckor sedan hade hon i alla fall 72000 nåt. Sen har det väl varit ett minus på ca 50 per dygn.
Citera
2023-12-25, 16:48
Medlem
Citat:
När jag började titta för ett par veckor sedan hade hon i alla fall 72000 nåt. Sen har det väl varit ett minus på ca 50 per dygn.

Rättar mig själv, måste vara mer än så men det är vid "speciella" inlägg eller vad man ska kalla dem som hon får ett betydligt större tapp just den dagen vad jag sett.
Citera
2023-12-25, 17:13
Medlem
dursmunstyckes avatar
Citat:
Rättar mig själv, måste vara mer än så men det är vid "speciella" inlägg eller vad man ska kalla dem som hon får ett betydligt större tapp just den dagen vad jag sett.

Fick ett resultat på google där det står 72k följare.

edit, nyheter24 skriver om en nedstängning i januari, och att hon då hade 73 000 följare.
Senast redigerad av dursmunstycke 2023-12-25 kl. 17:18.
Citera
2023-12-25, 18:59
Medlem
ElonMusts avatar
Har följt henne länge och tycker hon har vettiga åsikter för det mesta, men när hon lägger ut följande citat (skärmdump) från nån snubbe på X tog det fan emot:
Citat:
as a jewish american the only thing I felt on 10/7 was the satisfaction of history finally taking the course we all knew it would. my heritage teaches me to side with the oppressed and not grieve the oppressor.
Citera
2023-12-25, 20:26
Medlem
VillageOblivias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag antar att hon vänder på dygnet för hon postar saker hela nätterna. Bådar ju inte bra om man har barn som ska tas om hand även om de inte är bebisar längre.

Förresten påstår hon att ukrainska soldater är med IDF i Gaza och folkmördar palestinier. Jag tänker att ukrainska specialförband har nog lite annat för sig.

Intressant att LD har vänt sig emot Ukraina, jag minns när kriget startade och hon hade en lång story om hur kåt hon var på Zelenskyj. I och för sig är Islamister generellt emot Ukraina och Dahmer har visat att det till syvene och sist inte finns någon eller något hon bryr sig om förutom muslimska män, så jag antar att hon har rättat sig i ledet i den frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in