Citat:
Ursprungligen postat av
Unoboss
Okej.
Varför agerar atomer annorlunda när dom observeras?
Varför är dna koden så enormt detaljerad att slumpen är en sjuk tanke att tro?
Varför finns det kunskap i Bibeln i Torahn och Koranen som inte hade kommit till kännedom för människan innan?
Varför ska allt vara ett skämt för dig?
Judarna vill utplåna alla. Inte alla judar men den sionist ideologi som Israeliska regeringen följer.
men det spelar ingen roll, det är inte det jag menar. Jag vill ha eldupphör och en human om det går att kalla det krigsföring.
Vill man utplåna Hamas får man gör det men att tro att man inte kommer behöva drabbas av förluster är fel.
Ska vi legitimera Hiroshima och Nagasaki med att det räddade amerikanska liv?
Ska man kriga ska man kriga och Israel må kriga men dom gör det som fega feta överklass barn, den värsta sorten.
Du har valt sida, du har sett bilder och känt "rätt åt dom".
Vidrigt!
För att religiösa människor är korkade och obildade. Förklara för mig hur Allah kunde missa att alla muslimer i den norra hemisfären skulle svälta ihjäl under fastan när Islam har som mål att dominera världen.
Vem var det som bytte ämne nu?
Det är väl ingen som trott att IDF inte skulle få förluster när de går in i stadsbebyggelse med infanteri? Men vill man verkligen få bort alla hamas så är det det man måste göra.
Det är exakt så vi legitimerar Dessa händelser ja. Eftersom man släppte bomberna i ett försök att slippa göra en landinvasion. Man tillverkade så många Purple heart inför den invasionen (av japan) att man än i dag inte har tillverkat några nya sedan dess. man använder fortfarande samma batch medaljer som tillverkades för 80år sedan.
Dom krigar som man ska kriga. Hamas å andra sidan krigar som grottmänniskor, kommer ur sina grottor, kastar lite vässade träpinnar och sedan springer in i grottorna igen och klagar när Israel bombar sönder ingången till grottan.
Jag är helt på israels sida i det här kriget. Hamas måste utplånas och jag ser gärna att varenda Hamas sympatisör utplånas tillsammans med sina hjältar.