2023-12-22, 20:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Nu har N ändrat sitt IG konto till privat
Nä den är ej privat ! Jag kommer dock ej in men syrran titta nyss och hon kommer in
2023-12-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
A gör mot ljusare tider, nytt inlägg på Instagram.

Tanken har slagit mig att allt detta är fasad, spel för galleriet för följare. Vad tror ni? Hade varit väldigt sjukt att utnyttja ett barn på det sättet.

Det tror inte jag iaf, skulle det vara N som tänker så då? Kan ju isf inte varit med tanke att behålla relationen med A efteråt. A skulle väl aldrig gå igenom detta hat/hotdrev frivilligt. Nä det är för mig en orimlig tanke.

Men, mot ljusare tider går vi ju alla nu, vintersolståndet idag, och kanske A känner en lättnad att en extremt jobbig tid har fått ett avslut, då tänker jag på om det nu varit en förundersökning som blivit nedlagd. Vi vet ju inte detta.

Att han är i Gbg och träffar en kompis från LI kanske också känns bra, och ska förhoppningsvis fira jul med familjen.

Sedan kan man ju bara hoppas att han tagit några steg framåt mot att få träffa dottern, eller fått några positiva signaler från N eller myndigheter som också känns bra för honom. Håller alla tummar för det.
2023-12-22, 20:26
Medlem
Citat:
I början så slog den tanken in...
Men efterhand så eskalerade allt & att skapa ett sådant drev mot A i falsk anda skulle vara milt uttryckt Helt Absurt.
& Varför skulle det då finnas en polisanmälan på A ???

Precis, chansen är minimal att det skulle vara så.
2023-12-22, 20:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Det tror inte jag iaf, skulle det vara N som tänker så då? Kan ju isf inte varit med tanke att behålla relationen med A efteråt. A skulle väl aldrig gå igenom detta hat/hotdrev frivilligt. Nä det är för mig en orimlig tanke.

Men, mot ljusare tider går vi ju alla nu, vintersolståndet idag, och kanske A känner en lättnad att en extremt jobbig tid har fått ett avslut, då tänker jag på om det nu varit en förundersökning som blivit nedlagd. Vi vet ju inte detta.

Att han är i Gbg och träffar en kompis från LI kanske också känns bra, och ska förhoppningsvis fira jul med familjen.

Sedan kan man ju bara hoppas att han tagit några steg framåt mot att få träffa dottern, eller fått några positiva signaler från N eller myndigheter som också känns bra för honom. Håller alla tummar för det.
Låter mkt rimligt det du skriver
2023-12-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Nä den är ej privat ! Jag kommer dock ej in men syrran titta nyss och hon kommer in

Hmmm. Konstigt. Ok.
Följer din syster N eller är kontot Allmänt för henne??
Jag får upp på Instagram att kontot är privat????
2023-12-22, 21:06
Avstängd
Citat:
Hmmm. Konstigt. Ok.
Följer din syster N eller är kontot Allmänt för henne??
Jag får upp på Instagram att kontot är privat????
Jag fick som dej här om dagen men stod ej privat bara inga inlägg och bara vit med en kamera. NEJ hon följer henne inte. Men vi blev nyfikna när du skrev så då jag trodde hon blockat mig . Men det har hon ej eftersom jag får upp hennes bild . Syrran fick upp när hon höll på och klä på sig och snackar i nått svart och på chiara när hon ligger för att gå ut ser det ut som
2023-12-22, 21:11
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Han lyser upp på Instagram Andreas. Hoppas att han hittat en ny tjej som blir en bra bonusmamma till hans dotter.

Saker är på gång är helt säker!

Skönt att se att han mår bra, efter omständigheterna. Allt fult han fått höra.
Och hoppas att han och N nu kan komma överens.

Hade inte du fått höra från nån stor kreatör (?) att det var saker på g också? Du lämnade en cliffhanger förut!
Senast redigerad av Shattered 2023-12-22 kl. 21:46.
2023-12-22, 21:17
Medlem
Citat:
Jag fick som dej här om dagen men stod ej privat bara inga inlägg och bara vit med en kamera. NEJ hon följer henne inte. Men vi blev nyfikna när du skrev så då jag trodde hon blockat mig . Men det har hon ej eftersom jag får upp hennes bild . Syrran fick upp när hon höll på och klä på sig och snackar i nått svart och på chiara när hon ligger för att gå ut ser det ut som

Ok. Hmmm. Är lite dålig på just IG inställningarna och vad/hur man själv kan ändra, påverka samt interagera med andra användare? Men uppenbarligen så har ngt hänt där vid lag. Jag råkade ju säga Grattis 😅
2023-12-22, 21:21
Avstängd
Citat:
Ok. Hmmm. Är lite dålig på just IG inställningarna och vad/hur man själv kan ändra, påverka samt interagera med andra användare? Men uppenbarligen så har ngt hänt där vid lag. Jag råkade ju säga Grattis 😅
Precis råka ju gratulera båda och det var ju inte populärt 😂🤣
2023-12-22, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Skönt att se att han mår bra, efter omständigheterna. Allt fult han fått höra.
Och att han och N nu kan komma överens.

Hade inte du fått höra från nån stor kreatör (?) att det var saker på g också? Du lämnade en cliffhanger förut!
va vart har du hört att N & A kan komma övrens inte läst någonstans blev nyfiken nu 🤔
2023-12-22, 21:46
Medlem
Citat:
Nu har N ändrat sitt IG konto till privat

Vet inte om hon ändrat till privat, jag har följt henne sedan LI men har inte kommenterat alls för att inte åka ut, även om det kliat i fingrarna ibland.

Det inlägg som vissa av er inte ser har N redigerat. Först stod det att dom var och handlade dom sista julklapparna, sedan har hon ändrat till lite att hon tycker det är så mysigt men inget om var dom är. Bilder på N och vagn utanför en byggnad. Även bild inifrån en galleria där hon har tösen i famnen.

Jag har iaf läst 2 inlägg där man har varnat henne för RS virus , med all rätt, en 10 dagars bebis ute och shoppar i en Galleria! Dom kan ju har varit på besök hos Bvc men det har dom väl inte så man måste gå genom ett köpcenter? När det varnas på varenda nyhetssida att man ska ta det försiktigt med bebisarna! Iaf har dom kommentarerna där dom varnat för RS tagits bort och samtidigt ändrade hon texten i inlägget.
Hoppas N fick en liten tankeställare så inget drabbar den lilla tösen.
2023-12-22, 21:48
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
va vart har du hört att N & A kan komma övrens inte läst någonstans blev nyfiken nu 🤔

Lade till ett hoppas, var mer en önskan från mig 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in