Citat:
Ursprungligen postat av
hoppfulltant
Ja jösses vilken skräll det skulle bli om så är fallet. Vet inte om jag tror på det ändå och vet inte heller vilket som jag tror är det bästa för dom.
Skulle kanske vara skönt för A som då skulle kunna klippa alla band på riktigt. Men lilla tösen, hur går det för henne, vi är nog många som skulle oroas för hur hennes liv kommer att bli.
Å andra sidan om A är pappan och det ska bli delad vårdnad och umgänge så kan man ju verkligen se framför sig vilka slitningar det kommer bli vid hämtn/lämning, kanske i många år, för N kommer ju inte att vara lätt att samarbeta med.
som jag skrivit tidigare kanske fanns en anledning till just varför Andreas använde just horunge.
För det märkliga är att just detta och klamydian som hon tjatar mest om hela tiden . Suttit och tänk på varför hon återkommer till detta hela tiden för .
Och varför hon skriver att han har skadat henne och hon måste skydda sig .
Det ända jag kommer fram till då är att det sättet hon anser att han kan skada henne på är om sanningen kommer fram att A ej är pappa och att det är så att hon har varit otrogen .
Då rasar allt vad vad hon står för att hon hatar som otrohet , svek och lögner .
Och för att A ska tiga försökte hon med en el flera polisanmälningar som ett hot om att han ska vara tyst.
För det är så denna familj funkar