2023-12-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Där har du faktiskt fel, dom flesta yngre och tränade tjejer får lätt tillbaka sin kropp. Kroppen blir väl oftast inte exakt den samma men inte långt ifrån. Talar av egen erfarenhet, jag har sett likadan ut efter alla mina tre graviditeter. Sen gör amningen sitt med! Det syns vilka mammor som ammar och inte ammar om man säger så😂
👍 Har samma erfarenhet . Jag gick tillbaka väldigt snabbt efter båda mina 2 graviditeter.
2023-12-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Där har du faktiskt fel, dom flesta yngre och tränade tjejer får lätt tillbaka sin kropp. Kroppen blir väl oftast inte exakt den samma men inte långt ifrån. Talar av egen erfarenhet, jag har sett likadan ut efter alla mina tre graviditeter. Sen gör amningen sitt med! Det syns vilka mammor som ammar och inte ammar om man säger så😂

Har ett fotbollslag med ungar, ammat hälften och gett hälften ersättning redan på bb. På mig (och fler jag känner) hade du gissat fel
2023-12-22, 14:31
Medlem
Efter att ha tagit del av texter och lyssnat på N under en tid så förvånas jag av hur låg respekt hon har och hennes blindhet för andra människors tankar och känslor. Hon sätter sig själv i främsta rummet i alla avseenden utan att ens reflektera över vad Hon kan/kunde ha gjort annorlunda.
A skriver och erkänner i sitt meddelande till N att han överreagerat och att han inte alltid tänkt på vad han sagt, men att han absolut inte menar något illa. Han ger henne även en förklaring till det och är villig att ge N det utrymme som hon kräver bara hon och bebisen mår bra. Han skriver även att han nu ser fram emot att bli pappa.
2023-12-22, 16:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Efter att ha tagit del av texter och lyssnat på N under en tid så förvånas jag av hur låg respekt hon har och hennes blindhet för andra människors tankar och känslor. Hon sätter sig själv i främsta rummet i alla avseenden utan att ens reflektera över vad Hon kan/kunde ha gjort annorlunda.
A skriver och erkänner i sitt meddelande till N att han överreagerat och att han inte alltid tänkt på vad han sagt, men att han absolut inte menar något illa. Han ger henne även en förklaring till det och är villig att ge N det utrymme som hon kräver bara hon och bebisen mår bra. Han skriver även att han nu ser fram emot att bli pappa.
Ja jag tycker han även han strong som erkänner att han har fel och brister och skriver att han är långt ifrån perfekt vet om sina brister och ska jobba på det . Även kan tänka sig gå i familjeterapi för dotterns skull något Nicci aldrig skulle erkänna
Utan anser alltid det är alla andras fel
2023-12-22, 17:48
Medlem
amiliasharborstes avatar
A gör mot ljusare tider, nytt inlägg på Instagram.

Tanken har slagit mig att allt detta är fasad, spel för galleriet för följare. Vad tror ni? Hade varit väldigt sjukt att utnyttja ett barn på det sättet.
2023-12-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste

Tanken har slagit mig att allt detta är fasad, spel för galleriet för följare. Vad tror ni? Hade varit väldigt sjukt att utnyttja ett barn på det sättet.

Vad menar du? Vem spelar ?
2023-12-22, 19:23
Avstängd
Citat:

Hur menar du nu ??? Att A skulle spela el N. Varför tala i gåtor för ?!
2023-12-22, 19:35
Medlem
Citat:

Det tror jag absolut inte. Märklig teori helt ärligt.
2023-12-22, 19:55
Medlem
Nu har N ändrat sitt IG konto till privat
2023-12-22, 20:00
Medlem
Citat:

Tänkte också så i början faktiskt. Det verkade så konstigt allt, men så som det spårade får man ju verkligen hoppas att det inte är så.
2023-12-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Tänkte också så i början faktiskt. Det verkade så konstigt allt, men så som det spårade får man ju verkligen hoppas att det inte är så.

I början så slog den tanken in...
Men efterhand så eskalerade allt & att skapa ett sådant drev mot A i falsk anda skulle vara milt uttryckt Helt Absurt.
& Varför skulle det då finnas en polisanmälan på A ???
2023-12-22, 20:19
Medlem
Han lyser upp på Instagram Andreas. Hoppas att han hittat en ny tjej som blir en bra bonusmamma till hans dotter.

Saker är på gång är helt säker!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in