Citat:
Ursprungligen postat av
Gemini_
Låter som dåliga bortförklaringar. Förmodar att du aldrig haft för avsikt att kämpa för ditt fosterland oavsett. Att fly med svansen mellan benen upplevs mindre ärorikt.
Du anser det dåliga bortförklaringar att förvägra landsförrädare och allehanda vänsterbyk, som utgör den klara majoriteten av befolkningen den rådande regeringen till trots, de tjänster som ingår i det militära försvar som fordras i skarpt läge?
Haha, nåja, jag förstår vad du är för typ av person: i bästa fall den som ursäktar gråsossen som i äldre dar klagar över vad landet har blivit, samtidigt som de likt förbannat, med knytnäven stolt slåendes på bröstet, deklarerar att de aldrig någonsin ens skulle kunna tänka tanken att rösta på något annat parti än sossefanskapen.
Inte nog med att du ursäktar dem, du erbjuder dem din hjälp och tjänstgöring i militären när krisen infinner sig. Du vill ju ändå inte vara "ynklig", eller hur?
Patetiskt. Vad skulle en sådan som du veta om vad som är ärorikt eller inte? :)
Jag är stolt över min hängivenhet till att i allt väsentligt neka vänsterfanskapen och de andra samhällsstörtande elementen, d.v.s. Liberalerna, Fredrik Reinfeldt & Co. m.m., mina tjänster. Vad jag anser är det du och dina gelikar som harigt flyr med svansen mellan benen.