Citat:
Ursprungligen postat av
taenok
Kan du bara svara på min väldigt enkla fråga?
De är redan givna, men din agenda klarar inte av att smälta detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Neroxx
Återigen så har personer svårt att se min poäng alternativt så är jag usel på att föra fram den (är inte helt omöjligt) . Det jag försöker belysas är hur djupt förankrade båda parter är på dina hörn. Trumpsupportrar kommer kräva extremt bra bevis för att kunna gå ifrån Trump, de kommer söka efter saker som kan vara oklara och klinga sig fast på det. Och finns det överhuvudtaget en politisk vinkling så kommer det vara svårt att övertyga dessa på något sätt, för då dras häxjakts-vinkeln. Andra sidan behöver endast en liten sticka för att hävda skyldighet. Detta går till viss del för båda lägren, ribban som krävs för att skylla sin egen kandidat för något är rätt hög (extremt hög hos Trumplägret) och man kan "lätt" skylla på politiska motiv och skyffla det under mattan.
Bevis finns i stor omfattning.
Och det nya samtalet vi nu hört talas om, berättar hur donalds pressar Wayne county att vägra skriva på resultatet.
Bara den i sig räcker för denna lag och som samhällsomstörtande verksamhet.
Ditt nonsens berättar att du bryr dig inte om att donalds försök till vallbrott och valfusk finns på band och att det kan aktivera en sådan här lag.
Finns liksom inget du kan säga som ändrar detta, och nonsens och skräp är till ingen hjälp för dig.
Vad Demokrater har med donalds samhällsomstörtande verksamheter och göra, det är dock en gåta.
Att de åtalas är en självklarhet, om nu du inte försöker säga att donalds står över lagen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Finmanniska
Trump är inte dömd för "insurrection" nej.
Helt ointressant om donalds är dömd, men varför berättar du att du inte har en susning om vad du pratar om?