Citat:
Ursprungligen postat av
TheFlyingFarang
Du kunde röstat på MP. Hade något av dessa partier, V och MP, gått fram kraftigt på grund av deras Nato motstånd, Kanske fått 20-25 procent tillsammans hade vi säkert haft en separat Nato omröstning. Men båda partierna backade kraftigt vilket resulterade i att vi har en kvalificerad majoritet i riksdagen för en Nato anslutning.
Valresultatet visade att en separat folkomröstning om Nato var fullständigt onödig.
Jag blev väldigt sur över sossarnas vändande i frågan och hur jävla uselt man skött allt. Moderaterna är fan lika usla. Vi får stå och skämmas och rädas för att bära svenska flaggan på kläderna. Det är för jävligt hur politikerna bara låtsas som att det regnar och blir cuckade av USA och EU.
Jag är så jävla trött på det och det finns fan inte ens en anledning att rösta förens nu när nazisterna är vid makten då får man väl rösta på korrupta sossarna. Fan vad jag är trött på detta.
Riv monarkin och inför republik så folk får rösta på personer som sedan förhoppnings vis tar något jävla ansvar.
Att du köper denna fars betyder att du antingen är avlönad av skattebetalarna för att lura dig genom vardagarna eller så är du dum i huvudet. Möjligheten finns ju också att du bara är le och uppkäftig förstås detta är ju flashback och jul ledigheten är i full gång.