2023-12-21, 19:33
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Bara för att du är en jävla loser som inte har något liv och därmed inget att försvara finns det många med god stridsmoral i Sverige.

Jag är en av dem och vi kommer att skjuta landsförrädare som du det första vi gör, i händelse av krig.

Det blir säkert skitbra med all denna polarisering som är påbjuden av dem som intalat dig vad du ska tycka.. Detta så till den milda grad att "vi" är beredda att skjuta dem som "vi" anser vara landsförrädare..
Citera
2023-12-21, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Det blir säkert skitbra med all denna polarisering som är påbjuden av dem som intalat dig vad du ska tycka.. Detta så till den milda grad att "vi" är beredda att skjuta dem som "vi" anser vara landsförrädare..
Dom som intalat (hjärntvättat) sitter och gapskrattar och gnuggar sina händer. Precis som dom alltid gjort.
Skulle nu denna "patriot" vilja skjuta landsförrädare kan det börjas på direkten, hela riksdagen kryllar av dom.
Citera
2023-12-21, 19:46
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Jag hade stått bakom dig om det inte hade varit för den enormtkorrupta oärliga politiken och ledningen detta land har drabbats av. Vid en stort angrepp kommer vi antingen kapitulera eller se ut som Ukraina gör.
Jag skulle flytta från Sverige om det var möjligt, för den dagen kriget kommer har ingen något val, då är det kriminellt att vägra och står fienden och knackar på dörren kan man inte backa. Men om man kan vara efterklok redan nu så hade jag gärna lämnat och du anser du säkert att jag är förrädare och mycket mer och på det har jag inga kommentarer.
Jag har barn och jag tycker det spel som spelas om världens naturresurser osv är en helt annan värld än den du och jag lever i, med det sagt menar jag att det är svårt för mig att verkligen den ena eller den andra pga deras ideologier. Vill någon förslava Sverige så ger jag mitt liv men om vi ska vara en bricka i USAs provocerande för världs dominans på handel är jag fan inte motiverad alls.

Gällande islameringen är det absolut en kulturkrock och då ska man diskutera och hitta lösningar.
Gällande extrem islam gäller samma sak som all extrem politisk/religiös verksamhet att den är fel och till viss del skadlig och att en minoritet kan aldrig avgöra vad en majoritet ska göra.
Landets värderingar har förändrats och tyvärr har inte folket fått se en öppen debatt och gått till urnorna utan man har fått hänga på dom statliga beskeden och tycka vart efter.

God Jul

Vi, och alla andra som tror på frihet lika djupt som vi gör, skulle hellre dö stående än leva krypande. FDR.

Du tillhör förmodligen Incel generationen som aldrig behövt kämpa för något, aldrig gjort något för några andra, blivit curlad genom livet och då har jag kanske lite förståelse för din bitterhet. Men dina misslyckanden beror på dig själv och ingen annan. Inte politikerna, inte muslimerna, inte judarna eller ens kvinnorna. Det är du själv som misslyckats.

Vi är tillräckligt många - med råge - i Sverige som tror på den första raden här. Skulle ryzzen försöka paddla över östersjön med sin armada av fyllon ska vattnet färgas rött av deras blod, varenda flygplan ska bekämpas och varenda landstigning ska slås tillbaka, varenda medlöpare sk hängas och varje ryzz på svensk mark är en måltavla.

Det kan hända att det inte räcker i slutändan men då har vi i allafall dött stående och slipper leva krypande resten av våra liv..
Citera
2023-12-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Det har förhelvete inget med vad någon annan säger åt mig. Det är min fosterlandskärlek och kärlek till andra människor omkring mig som gör att jag vill försvara detta.

Men en loser som du fattar ju inte sånt.
Citera
2023-12-21, 19:50
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Vi, och alla andra som tror på frihet lika djupt som vi gör, skulle hellre dö stående än leva krypande. FDR.

Du tillhör förmodligen Incel generationen som aldrig behövt kämpa för något, aldrig gjort något för några andra, blivit curlad genom livet och då har jag kanske lite förståelse för din bitterhet. Men dina misslyckanden beror på dig själv och ingen annan. Inte politikerna, inte muslimerna, inte judarna eller ens kvinnorna. Det är du själv som misslyckats.

Vi är tillräckligt många - med råge - i Sverige som tror på den första raden här. Skulle ryzzen försöka paddla över östersjön med sin armada av fyllon ska vattnet färgas rött av deras blod, varenda flygplan ska bekämpas och varenda landstigning ska slås tillbaka, varenda medlöpare sk hängas och varje ryzz på svensk mark är en måltavla.

Det kan hända att det inte räcker i slutändan men då har vi i allafall dött stående och slipper leva krypande resten av våra liv..
Vad har jag misslyckats med?

Jag är bitter och väldigt cynisk. Jag hade stannat och slagits som jag skrev men om jag fick välja, låt oss säga att jag var miljardär då hade jag flyttat från Sverige idag pga den osäkerhet som ligger över oss. Hur kom du in på incels? Och hur fan kan du vara nöjd med landets ledning och vår så kallade demokrati. Dra åt pipsvängen!
Citera
2023-12-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
För allt vad vi vet så kan GiatarrNenne vara en judehona som sitter här och försöker agitera svensken till krigsvansinne. Man kan inte ta något man läser här vid face value.
Det har väl förfan inget med judarna att göra. Det har med mitt fosterland och de människor jag älskar här i landet att göra.

Men som sagt du är en jävla loser som inte har något värt at försvara.
Citera
2023-12-21, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang

Precis så!
Citera
2023-12-21, 19:54
Medlem
Citat:
Bara för att du är en jävla loser som inte har något liv och därmed inget att försvara finns det många med god stridsmoral i Sverige.

Jag är en av dem och vi kommer att skjuta landsförrädare som du det första vi gör, i händelse av krig.

Först släpar ni hit halva Mellanöstern och halva Afrika. Och sedan förstår ni inte varför ens kampvilja är minst sagt ljummen. Varför ska jag skjuta på mina europeiska bröder för att några jävla somalier i Rinkeby ska kunna leva gratis och föröka sig som kaniner? Vem betalar dig för att skriva den här antivita dyngan?
Citera
2023-12-21, 19:55
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Ryssland har säkerligen 20 miljoner män i stridsduglig ålder och den ryska regimen tvekar knappast att använda dessa och använda samma taktik som slaget i stalingrad.

Tvekar knappast? Se där, nu hittar du på saker igen.
Hittills har de tvekat att kalla in tillräckligt med folk för att få ett slut på kriget i Ukraina.
Vad är det då som säger att Putin skulle få för sig att helt plötsligt mobilisera 20 miljoner pers för att slåss mot Nato, inom låt säga, de närmsta 5-10 åren?? Fram med bevis tack.
Citera
2023-12-21, 19:56
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Det har förhelvete inget med vad någon annan säger åt mig. Det är min fosterlandskärlek och kärlek till andra människor omkring mig som gör att jag vill försvara detta.

Men en loser som du fattar ju inte sånt.

Det du skrev, förmodligen i affekt, var ett udda sätt att visa prov på fosterlandskärlek..
Men faktum kvarstår, spelet är riggat och både du och jag är små myror med fast övertygelse om att få barret att trilla åt rätt håll..
https://www.youtube.com/watch?v=k34boxNrqL8
Citera
2023-12-21, 19:57
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Precis så!
Vi drömmer här nu att Sverige försvara sitt land med dom soldater vi har och att hela kampen om ljus och mörker ska ske i Stockholm och att alla väst länder skickar alla sina trupper och blahablahablaha.
Det blev nyligen svenska skjutna för att dom var svenskar.
Jag tror inte USA kommer skydda oss.
Jag tror absolut vi ger Ryssland skäl att militärt special operera eller något liknande vilket fuckar våran tillvaro, än att då i jämförelse behålla neutralitet och medla. Tror man att dom svenska skickade vapen kommer vara tungan på vågen? Är det inte bara muckande och idioti på order av USA?
Citera
2023-12-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2718281828459045
Först släpar ni hit halva Mellanöstern och halva Afrika. Och sedan förstår ni inte varför ens kampvilja är minst sagt ljummen. Varför ska jag skjuta på mina europeiska bröder för att några jävla somalier i Rinkeby ska kunna leva gratis och föröka sig som kaniner? Vem betalar dig för att skriva den här antivita dyngan?
Jaha en till loser.

Jag har förhelvete inte släpat hit en enda jävla babbe! Tvärtom är jag urförbannad på politikerna som släpat hit en massa utlänningar.

Jag lovar att jag inte ska skjuta på en enda europeisk "broder" om de bara håller sig borta från Sverige. Men kommer fanskapen hit med vapen i hand ska jag se till att beväpna mig och möta dem med samma mynt.

Pojkjävel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in