2023-12-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
FITTPICK
tror mig se fittpicen, ett urklipp från en chattlogg precis innan loggarna börjar.
Avklippt tyvärr, svårt att se vad det föreställer..
Ser rätt välanvänd ut.

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/
Fy vilken vidrig människa 🤮

Jag läste det här igår och delar eftersom det saknas kunskaper om hur kvinnor agerar. Jag är inte så insatt i olika gärningstyper som begår övergrepp så jag upplevde det som bra med information.

Barn utsatta för sexuella övergrepp av en kvinnlig förövare https://ecpat.se/wp-content/uploads/2021/04/Forskningsrapport_ECPAT_Barn-utsatta-av-kvinnliga-fo%CC%88ro%CC%88vare_2019_webb.pdf
Citera
2023-12-20, 17:29
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Sorry, inte så bra på det tekniska...
Det är hon från Mariefred, Fittpicgäddan #291 Hank #292 fick henne att falla i glömska..

Jaha kåtkärringen från Mariefred som sög av spädbarn, som du skrev föll hon lite i skugga av vår stjärna Bajs-Henke som tog all sändningstid i etern under lång tid.

Hur har det gått för den kärringen, har hon bytt namn och gubben dragit eller fortsatte livet ¨ungefär¨som före Dumpen intågande i hennes liv?
Om inte annat så måste hon se fram emot julen då prinskorvarna kommer på tal, hon borde gilla småkorvarna som substitut till blå-lila spädbarns-snoppar.
Citera
2023-12-20, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Jaha kåtkärringen från Mariefred som sög av spädbarn, som du skrev föll hon lite i skugga av vår stjärna Bajs-Henke som tog all sändningstid i etern under lång tid.

Hur har det gått för den kärringen, har hon bytt namn och gubben dragit eller fortsatte livet ¨ungefär¨som före Dumpen intågande i hennes liv?
Om inte annat så måste hon se fram emot julen då prinskorvarna kommer på tal, hon borde gilla småkorvarna som substitut till blå-lila spädbarns-snoppar.

Hon har bytt tilltalsnamn till ett av sina mellannamn. Inte mkt mer.
Undrar om det firas med familjen i jul...
Swingersfest på nyår förmodligen.
Citera
2023-12-20, 18:12
Medlem
#291 hade jag missat. Lyssna på telefonsamtalet om du vill höra en kvinnlig pedofili försvarstal. Inget fördelaktigt samtal direkt, låter som en riktig häxa.
Citera
2023-12-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Så kan det ju vara, att Dumpen träffar på sådana online men att det inte leder till videokonfrontation. Så vi får aldrig se dem...

Exakt. Så mörkertalet är än större.
Citera
2023-12-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Intressant hur många på sociala medier hävdar att gäddorna som håvas upp är "sjuka" och bör hamna på dårhus. Skulle, genom en kvalificerad gissning, säga att det på sin höjd är ett tiotal som faktiskt skulle diagnosticeras med en allvarlig psykisk störning. Avvikande värderingar och en narcissistisk självbild är ingen påtaglig psykisk avvikelse. Tycker det är viktigt att särskilja på dessa, majoriteten av de här personernas beteende kan inte skyllas på att de "är sjuka" och därmed inte "vet vad de sysslar med" som många gärna vill få det till. Kanske är sanningen för jobbig att behöva ställas inför, och att man då istället försöker att bortförklara det genom att dra "psykfall"-kortet.

Fyra som definitivt är farliga för gemene mans rättigheter till hälsa för liv och lem och lätt skulle hamna på rättspsyk vid en grundlig undersökning är Peddo-nekrodrömmar #200, Snabelgäddan #170, Robinson-gäddan #144 och Cashanddrugz #239.

Chattloggarna för samtliga ovan är vidriga, men den som har satt störst avtryck hos mig personligen efter att ha sett på konfrontationerna är helt klart Snabelgäddan. Man märker så tydligt att han är van vid att alltid ljuga, manipulera och hota sig fram i livet. Han har alltid rätt, och ingen får säga emot honom, vilket han garanterat har utnyttjat vid sina sexualbrott. Den blicken är som en avgrund. Önskar så att man kunde låsa in fanskapet med särskild utskrivningsprövning. Han är på riktigt oerhört farlig.

Man kan ha ett sjukt beteende utan att vara kliniskt, konstaterat, sjuk.
Citera
2023-12-20, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Söker man på hans kik som nämns i annonsen kommer en massa skit upp
https://studentannonser.net/index.php?p=annons&cgi=oYT8yClOq5
https://studentannonser.net/index.php?p=annons&cgi=RMIk2JGeDu

Sen ett antal från 4chan
Får Albert Fish-vibbar av det där kräket.
Citera
2023-12-20, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Fan är lucka 20 då? Har de börjat med dagliga publiceringar i december får de fanimig fortsätta fram till julafton. 4 dagar fram till dopparedan så jag förväntar mig högkvalitativa konfrontationer framöver.

Du får lyssna på senaste poddavsnittet medan du väntar!
https://open.spotify.com/episode/51KM2At6MYCPb2OiXPfu27?si=Jvk6UwngSxe-TWC4czAm6g&fbclid=IwAR0zHu8bgfvB6S8gG7jtH184hlPo2C eOGdd76oVL_csUU0zqun4EYt7FAuM&nd=1&dlsi=a82dd93d2f e44663
Citera
2023-12-20, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#291 hade jag missat. Lyssna på telefonsamtalet om du vill höra en kvinnlig pedofili försvarstal. Inget fördelaktigt samtal direkt, låter som en riktig häxa.

Napp 291. Ja men det är en kommunisttant. 25år+ inom barnomsorgen så hon lär ha gått många värdegrundskurser mm. Obehagligt att dottern ofta onanerar i soffan medan porrfilm ständigt rullar i familjens tv-ruta. Stalin-morsan blockades efter det

"Jag tycker detta är fruktansvärt, det är fruktansvärt". -Ja fast det är du som orsakat det liksom. Det blir bidrag till pensionen där och noll julklappar till mamma.
Citera
2023-12-20, 23:00
Medlem
Crankyshake2s avatar
Nån som hört hur de gått för mannen med kebabsåsen? #261
Citera
2023-12-20, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
På facebook-sidan om Gränna har de tagit bort posten om #333 och lagt in en artikel där polisen säger att dumpen kan störa deras utredningar.
Det inlägget har fått ett par likes.
Vad säger man?!

Fick höra på omvägar att #333 är en mycket respekterad man i Gränna. Han ska visst röra sig i de "Finare" kretsarna i byn för Gränna är inte så stort så alla känner alla på ngt sätt.Nu är detta bara hörsägen då jag inte är från trakten utan pratat med en vän på Fejjan som kände till alltihop.
Citera
2023-12-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Nån som hört hur de gått för mannen med kebabsåsen? #261

Han var väl helt utan social fallhöjd? Sitter förmodligen och spammar allt från dumpenkonton till gamla tanter än idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in