2023-12-15, 23:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Hoppade in i denna tråden för den har legat i topp under en lång tid och undrade varför.
Ni sitter som några jävla skvallerkärringar och skvallrar. "Buhu" killen tog med sig sitt husdjur till en hyrd stuga. Om inte hunden äter upp alla möbler och Jocke städar efter sig, varför då starta problem? Är ni så jävla avundsjuka på denna snubbe? Ni är fan en bunte patetiska skvallerkärringar. Zoomar in bilder och följer honom maniskt för att hitta minsta fel och brister.
Vad får dig att gå upp på morgonen? "Dopy"
Är det hänt extra ur din mors hylla
Svarade du på fel kommentar?
Vem har jag skvallrat till att jocke tog med hunden? jag skrev en kommentar på flashback
Vem har skrivit ""Buhu" killen tog med sig sitt husdjur till en hyrd stuga."? jag skrev aldrig det.
Det handlar inte om att hunden förstör, om du hade läst min kommentar hade du fattat varför husdjur inte var tillåtna.

Vad ska man vara avundsjuk på? Han äger inte sitt hem, inte sina dyra bilar, han köper inte ens sina egna kläder, hans företag ägare allt.
Vårat företag äger just nu 9 hus, 3 andra byggnader, 7 bilar och mycket mycket mer, det är inte speciellt imponerande. Ett pris på att man tjänar bra är att man själv har råd att betala sitt hus, sin bil och sina kläder med sina egna pengar.

Ehm, missade du att hundar var förbjudna i stugan pga allergiker? du vet att det finns folk som kan få allvarliga allergiska reaktioner och t.o.m dö?
Varför inte hyra en stuga där husdjur är tillåtna om man nu vill/behöver ha med sin hund?
Varför ska Jocke komma undan regler, och riskera andra människors liv och hälsa bara för att han har lust?
Citera
2023-12-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Svarade du på fel kommentar?
Vem har jag skvallrat till att jocke tog med hunden? jag skrev en kommentar på flashback
Vem har skrivit ""Buhu" killen tog med sig sitt husdjur till en hyrd stuga."? jag skrev aldrig det.
Det handlar inte om att hunden förstör, om du hade läst min kommentar hade du fattat varför husdjur inte var tillåtna.

Vad ska man vara avundsjuk på? Han äger inte sitt hem, inte sina dyra bilar, han köper inte ens sina egna kläder, hans företag ägare allt.
Vårat företag äger just nu 9 hus, 3 andra byggnader, 7 bilar och mycket mycket mer, det är inte speciellt imponerande. Ett pris på att man tjänar bra är att man själv har råd att betala sitt hus, sin bil och sina kläder med sina egna pengar.

Ehm, missade du att hundar var förbjudna i stugan pga allergiker? du vet att det finns folk som kan få allvarliga allergiska reaktioner och t.o.m dö?
Varför inte hyra en stuga där husdjur är tillåtna om man nu vill/behöver ha med sin hund?
Varför ska Jocke komma undan regler, och riskera andra människors liv och hälsa bara för att han har lust?
Uppenbarligen var det dig jag syftade på då du blev skitnödig direkt och skulle försvara dig.
Tror du allvarligt på att någon kommer dö för att han har haft sin hund där? Vilken skitnödig människa du är.
Du vet väl om att man måste vara god för pengarna för att låna dom, det visste du nog inte för du har inte dom pengarna.
Jag tror nog att Jocke tjänar bra då någon har gett han lov att låna så mycket pengar.
Du verkar avundsjuk och bitter som lägger så mycket tid på att förstöra någon annans lycka.
Citera
2023-12-15, 23:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Uppenbarligen var det dig jag syftade på då du blev skitnödig direkt och skulle försvara dig.
Tror du allvarligt på att någon kommer dö för att han har haft sin hund där? Vilken skitnödig människa du är.
Du vet väl om att man måste vara god för pengarna för att låna dom, det visste du nog inte för du har inte dom pengarna.
Jag tror nog att Jocke tjänar bra då någon har gett han lov att låna så mycket pengar.
Du verkar avundsjuk och bitter som lägger så mycket tid på att förstöra någon annans lycka.
Försvara mig emot vad? jag frågade bara om du svarade på fel kommentar eftersom jag aldrig gjort/skrev det du påstod.

Och jag fattade det som att du var väldigt imponerad av vad Jockes företag äger, så ville bara informera att det är inte så imponerande när företag äger saker. Det är mer imponerande när företaget tjänar så bra med pengar att man kan ta ut lön och betala för saker med sina egna pengar.
Vårat företag är som sagt inte heller imponerande, det är ett litet företag.

Jocke tar inte lån i sitt namn, han tar det på företaget, med tillgångarna i företaget som säkerhet. Det är ganska normalt. Pengarna han lånar går då även in i företaget, och inte in på hans privata konto.

På vilket sätt förstörde min kommentar om reglerna för stugan jocke hyr hans lycka?
Tro mig, jocke ligger inte hemma och gråter och är olycklig pga min kommentar om reglerna angående husdjur. Herre gud, hur mentalt svag tror du jocke är egentligen?

Den enda som verkar ha tagit åt sig av min kommentar ang reglerna verkar vara du?
Citera
2023-12-16, 00:11
Medlem
Citat:
Försvara mig emot vad? jag frågade bara om du svarade på fel kommentar eftersom jag aldrig gjort/skrev det du påstod.

Och jag fattade det som att du var väldigt imponerad av vad Jockes företag äger, så ville bara informera att det är inte så imponerande när företag äger saker. Det är mer imponerande när företaget tjänar så bra med pengar att man kan ta ut lön och betala för saker med sina egna pengar.
Vårat företag är som sagt inte heller imponerande, det är ett litet företag.

Jocke tar inte lån i sitt namn, han tar det på företaget, med tillgångarna i företaget som säkerhet. Det är ganska normalt. Pengarna han lånar går då även in i företaget, och inte in på hans privata konto.

På vilket sätt förstörde min kommentar om reglerna för stugan jocke hyr hans lycka?
Tro mig, jocke ligger inte hemma och gråter och är olycklig pga min kommentar om reglerna angående husdjur. Herre gud, hur mentalt svag tror du jocke är egentligen?

Den enda som verkar ha tagit åt sig av min kommentar ang reglerna verkar vara du?
Du kollar upp vad en kändis stuga kostar och vilka regler som gäller där. Kollar även upp om hyresgästerna har husdjur.
Större kärring kan man inte bli.
Har du inget liv?
Du försöker öppet förstöra för honom då du skriver all info på flashback där folk verkligen agerar på sådana uppgifter.
Men jag ursäktar dig om du inte besökt internet förut eller är nybliven 18åring på fb..
Citera
2023-12-16, 00:12
Medlem
abvs avatar
Citat:
Helt rätt, jocke behöver inte följa några regler för han har många följare på instagram. Hur många härinne kan säga att man drivit Sveriges absolut största runkblogg liksom?
Citera
2023-12-16, 00:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du kollar upp vad en kändis stuga kostar och vilka regler som gäller där. Kollar även upp om hyresgästerna har husdjur.
Större kärring kan man inte bli.
Har du inget liv?
Du försöker öppet förstöra för honom då du skriver all info på flashback där folk verkligen agerar på sådana uppgifter.
Men jag ursäktar dig om du inte besökt internet förut eller är nybliven 18åring på fb..
Jag kollade upp stugan eftersom Chrippa påstod att den kostade orimligt mycket att hyra. Det tog mig seriöst max 5 minuter att hitta stugan, och konstatera att Chrippa ljög som vanligt.
Jag såg Jocke hålla Batman i famnen i en video.
Reglerna för stugan tog mig 2 minuter att läsa. Kollade upp det eftersom dem skitigt i Chrippas säng, och jag ville kolla om det fanns med i reglerna om ersättning ifall man skadade egendomen.

Om andra väljer att mejla uthyrarna angående hunden är det deras eget val.
Men tycker du inte det är bra om ägaren till stugan får veta att det varit husdjur i huset så dem kan sanera innan nästa hyresgäst? så ingen allergiker riskerar en allergisk reaktion?
Bryr du dig verkligen så lite om ifall andra människor råkar illa ut? saknar du totalt empati och respekt för andra människor?

Tro mig, min kommentar om reglerna ang husdjur kommer inte förstöra för Jocke. Du verkar verkligen tro att Jocke är extremt känslig, som om han vore en fjäder, och om det blåste för mycket skulle han bli skadad.
Du kan vara lugn, Jocke är vuxen, han klarar nog mer än du tror, och jag tror absolut han klarar av att ta ansvar för ifall han tagit med en hund till en stuga där man inte får ha husdjur.
Vad tror du kommer ske pga det? tror du jockes företag kommer gå i konkurs och jocke kommer hamna på psyk akuten ifall företaget får veta att det varit en hund i stugan eller?
Citera
2023-12-16, 00:51
Medlem
Citat:
Varför är du så känslig för vad andra skriver?
Varför tar du åt dig?
Varför verkar du ta det som skrivs om Jocke personligt?
Hur mår du egentligen?
Jag undrar varför vuxna "män" sitter på bloggar och kommenterar kändisars ekonomi, kollar upp deras husdjur etc . Vad är det för liv?
Ni följer ju uppenbarligen dom maniskt då ni kan sätta en prislapp på varenda plagg dom har på sig.
Köpte Joakim två paket rödbetssallad på Ica igår så är du där som bror duktig och pekar finger "men hans barn dårå liksom, ska han inte köpa vitaminer "
Snälla självdö
Citera
2023-12-16, 01:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag undrar varför vuxna "män" sitter på bloggar och kommenterar kändisars ekonomi, kollar upp deras husdjur etc . Vad är det för liv?
Ni följer ju uppenbarligen dom maniskt då ni kan sätta en prislapp på varenda plagg dom har på sig.
Köpte Joakim två paket rödbetssallad på Ica igår så är du där som bror duktig och pekar finger "men hans barn dårå liksom, ska han inte köpa vitaminer "
Snälla självdö
Bloggar?
Vi skiter i deras ekonomi, det är deras upprepade lögner som diskuteras.
Jag gillar hundar, jag gillar Jockes hund, den är gullig. Gillar inte du Jockes hund?

Vart har jag kommenterat vad deras kläder kostar? visa mig 1 enda kommentar där jag nämnt prislappen på deras kläder.
Vart har jag kommenterat vad för mat jocke handlar? visa mig 1 enda kommentar där jag nämner vad för mat jocke köper hem

Åter igen visar du hur känslig du är runt detta ämne.
Om du inte pallar att läsa det som skrivs i denna tråd utan att få små utbrott och ta åt dig personligen så skulle jag rekommendera att du inte läser denna tråd. det måste vara jobbigt att reagera så kraftigt och må så dåligt över en kommentar angående en regel för en hyrstuga?
Citera
2023-12-16, 01:10
Medlem
Citat:
Bloggar?
Jag gillar hundar, jag gillar Jockes hund, den är gullig. Gillar inte du Jockes hund?

Vart har jag kommenterat vad deras kläder kostar? visa mig 1 enda kommentar där jag nämnt prislappen på deras kläder.
Vart har jag kommenterat vad för mat jocke handlar? visa mig 1 enda kommentar där jag nämner vad för mat jocke köper hem

Om du inte pallar att läsa det som skrivs i denna tråd utan att få små utbrott och ta åt dig personligen så skulle jag rekommendera att du inte läser denna tråd. det måste vara jobbigt att reagera så kraftigt och må så dåligt över en kommentar angående en regel för en hyrstuga?
Herregud där skrev du en bok.
Det bevisar bara vilka fanboys ni är i tråden.
Jag gick bara in på aktuella ämnen på fb idag, kände igen namnet på en kille som var aktuell för 10 år sedan om inte mer. Så hittar jag någon desperat internetkrigare som du , som har följt honom och hans familj som någon barnlös kärring.
Tycker synd om dig.
Förväntar mig svar från dig om 3 minuter för du sitter säkert och uppdaterar just nu.
Citera
2023-12-16, 01:19
Medlem
Citat:
Bloggar?

Vilken jävla "fanboy" du är.
Du tillochmed pratar som dom.
"Visa mig" du har full koll på deras vardag, det är ditt liv. Jag gick bara in i en tråd på flashback och såg hur en bög var helt manisk över en person som var på tv för över 10 år sedan.
Du är som en nyfiken gammal kärring.
Citera
2023-12-16, 01:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Herregud där skrev du en bok.
Det bevisar bara vilka fanboys ni är i tråden.
Jag gick bara in på aktuella ämnen på fb idag, kände igen namnet på en kille som var aktuell för 10 år sedan om inte mer. Så hittar jag någon desperat internetkrigare som du , som har följt honom och hans familj som någon barnlös kärring.
Tycker synd om dig.
Förväntar mig svar från dig om 3 minuter för du sitter säkert och uppdaterar just nu.
Förutom att all information jag skrev fick jag ifrån 1 video på Chrippas kanal.
Så om du inte ens är ett fan av Jocke, hur kan du veta så mycket om honom ifall du inte kollat på hans videos på 10 år?

Gullig du är, men du kan vara lugn, du behöver inte tycka synd om mig.
Jag är mer orolig för varför du blir så känslosam för en person du inte ens kollat på på 10 år? varför kommentarer om honom rör upp såna starka känslor hos dig?

Jag är lika aktiv här inne som du är, så vad säger det om dig?
Citera
2023-12-16, 01:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vilken jävla "fanboy" du är.
Du tillochmed pratar som dom.
"Visa mig" du har full koll på deras vardag, det är ditt liv. Jag gick bara in i en tråd på flashback och såg hur en bög var helt manisk över en person som var på tv för över 10 år sedan.
Du är som en nyfiken gammal kärring.
Du påstår att jag skrivit saker om Jocke jag aldrig skrivit. Så jag bad dig bara bevisa ditt påstående.

Bög och gammal kärring? lite svårt att vara båda bög och gammal kärring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in