Citat:
Svarade du på fel kommentar? Hoppade in i denna tråden för den har legat i topp under en lång tid och undrade varför.
Ni sitter som några jävla skvallerkärringar och skvallrar. "Buhu" killen tog med sig sitt husdjur till en hyrd stuga. Om inte hunden äter upp alla möbler och Jocke städar efter sig, varför då starta problem? Är ni så jävla avundsjuka på denna snubbe? Ni är fan en bunte patetiska skvallerkärringar. Zoomar in bilder och följer honom maniskt för att hitta minsta fel och brister.
Vad får dig att gå upp på morgonen? "Dopy"
Är det hänt extra ur din mors hylla
Ni sitter som några jävla skvallerkärringar och skvallrar. "Buhu" killen tog med sig sitt husdjur till en hyrd stuga. Om inte hunden äter upp alla möbler och Jocke städar efter sig, varför då starta problem? Är ni så jävla avundsjuka på denna snubbe? Ni är fan en bunte patetiska skvallerkärringar. Zoomar in bilder och följer honom maniskt för att hitta minsta fel och brister.
Vad får dig att gå upp på morgonen? "Dopy"
Är det hänt extra ur din mors hylla
Vem har jag skvallrat till att jocke tog med hunden? jag skrev en kommentar på flashback
Vem har skrivit ""Buhu" killen tog med sig sitt husdjur till en hyrd stuga."? jag skrev aldrig det.
Det handlar inte om att hunden förstör, om du hade läst min kommentar hade du fattat varför husdjur inte var tillåtna.
Vad ska man vara avundsjuk på? Han äger inte sitt hem, inte sina dyra bilar, han köper inte ens sina egna kläder, hans företag ägare allt.
Vårat företag äger just nu 9 hus, 3 andra byggnader, 7 bilar och mycket mycket mer, det är inte speciellt imponerande. Ett pris på att man tjänar bra är att man själv har råd att betala sitt hus, sin bil och sina kläder med sina egna pengar.
Ehm, missade du att hundar var förbjudna i stugan pga allergiker? du vet att det finns folk som kan få allvarliga allergiska reaktioner och t.o.m dö?
Varför inte hyra en stuga där husdjur är tillåtna om man nu vill/behöver ha med sin hund?
Varför ska Jocke komma undan regler, och riskera andra människors liv och hälsa bara för att han har lust?