Citat:
Ursprungligen postat av
shaquilleoatmeal
Så i slutändan litar du på att du får en pension av Sverige, hur stor den nu blir. Samt att du litar på din fru. Vad händer om hon går bort före dig?
Just därför känner jag för att köpa något boende i Sverige och ha framtiden säkrad. Bo i Asien så länge det går, men veta att jag alltid kan åka tillbaka och bo bra. Efter många år i Asien uppskattar man bra boende och bra mat på bordet.
Ja du det känns inte som att jag funderar på om hon kommer att gå bort före mig eller efter mig. Om hon går bort för mig tror jag att jag kan bo kvar med tanke på att hennes syster jobbar hos oss.
Det känns inte som att jag tänker så för att min sambo är yngre än mig. Jag förutsätter att Jag packar in före henne.

. Sedan finns inga garantier och naturligtvis. Det kan alltid vara bra att ha ett boende om du känner att du är lite orolig och osäker på din kvinna.
Jag tycker att vi lever helt sjukt bra. Jag tror att man kan säga att vi lever lite över standard.
Min sambo hon jobbar inte utan tar hand om barnen. Vi har hennes syster som jobbar här som tar hand om det mesta inklusive min sambo. Det känns som att jag tycker att detta funkar helt okej. Vi brukar liksom äta det vi känner för att äta. Vi behöver inte fundera på vad vi ska handla. Man kan säga att vi lever väldigt bra utan att skryta.