Citat:
Ursprungligen postat av
GiatarrNenne
Ja. Jag är beredd att hålla med dig till fullo. MAGAIterna sitter djupt fast i skiten nu. Det är litet underhållande, faktiskt; det är alltid glädjande att se att högmodiga, obegåvade dårar ställer till det för dig.
OM jag ska vara litet kritisk mot ditt inlägg tror jag att epitetet MAGAbögar är litet missvisande; de flesta bögar jag känner har i alla fall en rudimentär mental kapacitet.
Jag skulle nog hellre använda uttrycket MAGApedofiler.
Du är inte särkilt insatt i amerikansk inrikespokitik, eller hur utan du skjuter vilt från höften och hoppas träffa rätt precis som flocken..
Sanningen är att en stor del av USA:s befolkning är djupt besvikna på Dems.
Exempelvis är budgeten snart i dritt fall.
Invandringen har eskalerat till den grad att även korkade demokrater i Texas nu demonstrerar öppet mot inflödet. Och med den har kriminaliteten ökat drastiskt.
”Bidenomics” var osedvanligt dumt, med tanke på väljarnas oro över inflationen, räntorna, mat- och drivmedelspriserna. Nu används hans slogan mot honom.
Utrikespolitiskt har det också gått snett. Från lämbandet av Afghanistan till nu då de inte viker sej för eld upphör och fredsförhandlingar som omvärlden förväntar sej.