Citat:
Ursprungligen postat av
Reverend.Camden
Tack!
Något som är märkligt är hur både demokraterna och republikanerna inte lyckats få fram bättre kandidater. Bara det känns skumt...
Jag håller med dej. De två senaste valen i USA måste väl omfattat de absolut sämsta kandidaterna i landet sedan indiantiden?
Varken Hillary, Trump eller Biden har ju haft några kvaliteter som politiker. Troligen hade de båda hövdingarna Sitting Bull och Crazy Horse hanterat ett presidenskap i landet bättre än vad de senaste oduglingarna gjort.
Jag hoppades faktiskt lite på Trump som president i valet 2016, som en frisk fläkt, men han visade sig ju vara lika oduglig som politiker som han är och varit som företagare. Han gjorde ju ett praktfiasko under sin presidenttid och misslyckades med alla sina vallöften. Även om Hillary spöade Trump i antal röster i det valet så hade hon troligen inte gjort bättre i från sig som president, arma USA.
I det kommande valet kan väl vi alla hoppas på att ingen av oduglingarna i trion jag nämnt ställer upp som kandidater? USA skulle faktiskt behöva en duktig och kompetent president och inte en pajas som chef.