Citat:
Ursprungligen postat av
baralitesmartare
Sorry gumman men han är "Twice-impeached, four-times criminally indicted"
Det är juridisk fakta, honeybun.
Har jag ens kommenterat Biden?
Är du lika senil som tafsaren Drumpf?
Alltså förlåt, men på riktigt, är du typ förståndshandikappad eller har nedsatt mental kapacitet eller har någon form av intellektuell nedsättning?
Frågan är helt genuin och jag ställer den bara för att jag inte vill sitta och argumentera emot eller försöka förklara för någon som inte förstår det som diskuteras! Om du har det så ber jag om ursäkt om du tagit illa vid dig för något jag sagt.
Om nej, får du gärna förklara vad antalet åtal en person spelat för roll? Han kan ju bli åtalad 10.000 ggr, men frikännas alla 10.000 ggr, så är han ju i lagens ögon helt oskyldig?
Eller du kanske tror att alla människor lever efter sina egna lagar och kan döma någon bara för en känsla man besitter? Är det de enda argument du har för övrigt, att han är
åtalad 6ggr utav Biden och hans sida men lyckats överlista biden eller vunnit över de påstådda och falska anklagelserna? Ditt argument säger ingenting, för en av grundpelarna i en demokrati och lagsamhälle är att man är OSKYLDIG till motsatsen bevisats, att döma folk pga. sina känslor, drömmar och önskningar så bestämmer vi här och nu att du är värre nazist än vad Hitler någonsin varit.
Varför? För att jag kände för det! och nazister är onda så därför får du inte längre fortsätta samtala med oss!
Eller känner du att du blir oskyldigt påhoppad och att du inte är nazist? Spelar ju egentligen ingen roll då jag anklagat dig för det och i din värld så räcker det för att kunna bli fälld o h straffad.