2023-12-19, 21:10
Medlem
Nu har Chrippa lagt upp videon igen (suck). Vet inte om han ändrat något i den nu?
Citera
2023-12-19, 21:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Skrev du och bad om ursäkt till Chrippa?
Eller var det bara Jocke du var i kontakt med?

Jag har princip bara varit i kontakt med Jocke. Han har höjts i mina ögon de senaste åren och höjdes lite till i lördags. Finns inte så mycket att säga. Vi hade ett bra snack och han hade rätt i mycket. Han vill inte bli indragen i vårt bråk med Chrippa och tycker man ska låta bli att anmäla till skatteverket och stugägare. Han ville bara förklara några saker. Känns som det efter vårt samtal finns respekt till varandra.
Citera
2023-12-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ben400 nämner incest 1 gång "vi ska hänga ut honom, åka hem till honom, till hans föräldrar, till hans jobb" osv
Om han nu ska hänga ut folk, varför inte hänga ut dem som faktiskt anmäler till socialen? som faktiskt skriver hotfulla och grova saker?
Är chrippa kanske rädd för dessa personer? att dem kanske skulle bete sig som honom, att dem kanske skulle hota eller åka hem till honom?
Och därför väljer dem 400Ben som inte verkar lika hotfull eller aggressiv?

Oh nej men jag är helt med på den sidan och håller fullständigt med ju!! Och ja det känns ju som att han uppenbarligen måste vara det för jag kan inte alls se orsaken till att hoppa på 400Ben när det finns bra mycket värre användare. Enda jag kan tänka mig att 400Ben varit den som kanske ändå varit närmast inpå honom som person om nu 400Ben var ifrån typ samma område.
Men jag gjorde bara en liten recap på videon som han la ut ikväll men tydligen tog bort också (?) då han sa att just incest-biten tog - och det har ju spekulerats lite i vad som orsakade hans plötsliga utfall.

Sen att han och Jocke körde swish-grejen på skämt för att driva med gubbarna här och att det inte tog lång tid innan det togs upp här - men känner väl inte direkt att det blev något som blev en grej här ens mer än att ingen tog honom på allvar iom hans mytomani i övrigt 🤷‍♂️
Citera
2023-12-19, 21:16
Medlem
Dopys avatar
Varför kommenterar folk på engelska under hans video? förstår dem svenska kan dem väl skriva på svenska? köpta kommentarer?
Citera
2023-12-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har princip bara varit i kontakt med Jocke. Han har höjts i mina ögon de senaste åren och höjdes lite till i lördags. Finns inte så mycket att säga. Vi hade ett bra snack och han hade rätt i mycket. Han vill inte bli indragen i vårt bråk med Chrippa och tycker man ska låta bli att anmäla till skatteverket och stugägare. Han ville bara förklara några saker. Känns som det efter vårt samtal finns respekt till varandra.

Det var så jag uppfattade det också av ditt inlägg då, att det bara var Jocke- men Chrippa sa att du hade skrivit och bett om ursäkt till honom så det var klart nu för annars hade de åkt hem till dina föräldrar och filmat och berättat vad deras barn gör på internet typ..🙄

Så han får det ju att låta lite annorlunda
Citera
2023-12-19, 21:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
...men enligt videon får man prata illa om honom typ, men han uppskattade inte det som sas om att hans familj skulle vara incest 😅😅

Angående det med incest vill jag egentligen först verkligen kolla igenom vad jag skrivit men:

1. Håll isär inavel och incest. Sen kanske det inte är så charmigt att ens släkt blir kallad inavel men inavel i släkten och incest inom familjen är två helt olika saker! Rätt ska ändå vara rätt.

2. Nån nämner nu ikväll att jag nämnt incest en gång, vilket jag tror stämmer, och då skrev jag en rolig historia som skulle tas med en nypa salt vilket jag sen skrev, där jag skrev nåt liknande "i huset kunde gangbangfester och incest ske, vem vet". Det och att incest skulle ske i familjen är inte samma sak. Som sagt ska rätt vara rätt. Sen är detta charmig? Nej.

Jag kan inte ansvara för andras bristande läsförståelse.
Citera
2023-12-19, 21:23
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ben400 nämner incest 1 gång "vi ska hänga ut honom, åka hem till honom, till hans föräldrar, till hans jobb" osv
Om han nu ska hänga ut folk, varför inte hänga ut dem som faktiskt anmäler till socialen? som faktiskt skriver hotfulla och grova saker?
Är chrippa kanske rädd för dessa personer? att dem kanske skulle bete sig som honom, att dem kanske skulle hota eller åka hem till honom?
Och därför väljer dem 400Ben som inte verkar lika hotfull eller aggressiv?

Chrippa är en feg, ynklig luffare som sitter i sin lägenhet och gapar och skriker. Påhejad av fjortisar. Han är jagad och stressad. Flyktvägarna börjar sinar. En hyena som väljer ut det svagaste bytet som han vet han kan slå.
Citera
2023-12-19, 21:24
Medlem
Citat:
Angående det med incest vill jag egentligen först verkligen kolla igenom vad jag skrivit men:

1. Håll isär inavel och incest. Sen kanske det inte är så charmigt att ens släkt blir kallad inavel men inavel i släkten och incest inom familjen är två helt olika saker! Rätt ska ändå vara rätt.

2. Nån nämner nu ikväll att jag nämnt incest en gång, vilket jag tror stämmer, och då skrev jag en rolig historia som skulle tas med en nypa salt vilket jag sen skrev, där jag skrev nåt liknande "i huset kunde gangbangfester och incest ske, vem vet". Det och att incest skulle ske i familjen är inte samma sak. Som sagt ska rätt vara rätt. Sen är detta charmig? Nej.

Jag kan inte ansvara för andras bristande läsförståelse.

Jag menade inte att det var du som skrivit det utan som sagt jag lyfte bara saker han sa i sin video och då pratade han nog en hel del om flashbacktråden överlag också.
Citera
2023-12-19, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Chrippa talar ut om hur han plockat ner en Flashback-medlem (400Ben) i sin senaste video:

https://www.youtube.com/watch?v=HCqHrz89q3o
Såg videon, men den togs bort och en "ny" ligger uppe..

Han är oerhört lik sin kollega Carl Fredrik Alexander Rask👏💯
Citera
2023-12-19, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Såg videon, men den togs bort och en "ny" ligger uppe..

Han är oerhört lik sin kollega Carl Fredrik Alexander Rask👏💯

Yes såg det. Här är den: https://www.youtube.com/watch?v=C7h7GCWG-Qc

Passa på att ta del av videon innan det är för sent!
Senast redigerad av anwe8 2023-12-19 kl. 21:31.
Citera
2023-12-19, 21:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Skulle det komma hem massa hotbrev till mig från P12or pga att Chrippa påstått att jag varit drivande i Socanmälningar och hängt ut mig med namn är det ju dags att vakna av honom. Jag kan ta ansvar för det jag skrivit här men jag kommer inte ta ansvar för några Socanmälningar och acceptera konsekvenser av det. Jag har inte givit mig på Chrippa i verkliga livet och förväntar mig samma av honom.
Chrippa har ju dock nu gett sig på dig irl genom att hänga ut dig för 100 000 följare på instagram och nästan 200 000 följare på youtube.
Citera
2023-12-19, 21:30
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Varför kommenterar folk på engelska under hans video? förstår dem svenska kan dem väl skriva på svenska? köpta kommentarer?
Han och brorsan köper views och comments
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in