2023-12-19, 20:25
Avstängd
Får PM att Chrippa fortfarande hävdar att jag varit drivande i Socanmälningar.

1. Läs mina inlägg här. Har flera gånger uppmanat att inte anmäla. Jag har sista tiden börjat prata löst om helgfamilj, kanske Jockes. Detta mest pga Julias situation och att C får träffa lite andra barn.

2. Finns inga bevis att jag varit drivande eller inblandad i några socanmälningar.

3. Jag har inte gjort en enda socanmälning i mitt liv.

4. Jag har nämnt att anonyma anmälningar bara kommer slängas i papperskorgen.

Känns som Chrippa gör kopplingen Socanmälningar = Flashback = 400Ben.

Om Chrippa vill vara oskyldig till motsatsen är bevisad bör det även gälla åt andra hållet. Han har själv pratat om "Yttrandefrihet men håll er till sanningen". Då gäller det även mig och socanmälningar. Bevisen på att jag socanmält eller tänkt göra det är vaga.
Citera
2023-12-19, 20:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Videon är borttagen av den som laddade upp den (Chrippa) nu. Vad och varför? Blev den anmäld?
Fan att jag inte hann se den
Citera
2023-12-19, 20:26
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kanske för att han sitter och direkt erkänner att han hotat en person att åka hem till han eller hans anhöriga.
Härligt brott att sitta och outa till sin följarskara...
Skönt att man har den nerladdad, kmr anmäla och skicka videon till polisen. Nu får det räcka för den lilla anabolaräkan.
Citera
2023-12-19, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

1. Läs mina inlägg här. Har flera gånger uppmanat att inte anmäla. Jag har sista tiden börjat prata löst om helgfamilj, kanske Jockes. Detta mest pga Julias situation och att C får träffa lite andra barn.

2. Finns inga bevis att jag varit drivande eller inblandad i några socanmälningar.

Om Chrippa vill vara oskyldig till motsatsen är bevisad bör det även gälla åt andra hållet. Han har själv pratat om "Yttrandefrihet men håll er till sanningen". Då gäller det även mig och socanmälningar. Bevisen på att jag socanmält eller tänkt göra det är vaga.

Med tanke på att han ger sig på fel person så visar det att han är kapabel till att ge sig på vem som helst utan att ta reda på fakta utan istället hittar på saker. Otäckt.
Citera
2023-12-19, 20:45
Avstängd
Citat:
Lite kul att han erkänner i sin video att han hotade med att de tänkte åka hem till 400ben eller till hans föräldrar.
Smart!

Men hur dum får man vara ärligt?? Bäst är ju bara att han lägger ner.

Citat:
Med tanke på att han ger sig på fel person så visar det att han är kapabel till att ge sig på vem som helst utan att ta reda på fakta utan istället hittar på saker. Otäckt.

Ja man får ju verkligen intrycket att bevisnivån hos honom inte behöver vara hög.

När jag får tid sen ska jag länka allt jag skrivit om socanmälningar. Kommer se rätt fort att jag nog inte är drivande där.
Citera
2023-12-19, 20:47
Avslutad
Citat:

Är du här? Plockade inte Chrippa ner dig
Citera
2023-12-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Du sa det själv

Det är Chrippa det handlar om

Så jag tänker inte förklara vad ordet "loser" står för.
Jag svarade bara på en fråga från en annan användare om varför jag tror den vart borttagen

Nu är du sådär obegriplig och svajig igen i dina kommentarer.
Det är okej om du inte förstår innebörden.
Citera
2023-12-19, 20:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Skönt att man har den nerladdad, kmr anmäla och skicka videon till polisen. Nu får det räcka för den lilla anabolaräkan.
Jävligt bra gjort av dig
Kan du inte ladda upp den någonstans så vi andra får se?
Citera
2023-12-19, 20:55
Medlem
Citat:
Juste!
Vad är din definition av en loser? Det kan vara bra att du förklarar i och med att du har en helt egen definition av vad luffare är som inte lirar med verkligheten.
Bara så att vi andra kan förstå och hänga med i dina inlägg och det inte uppstår några missförstånd.

Tror den användaren syftade till att Chrippa i sin video som nu är borta då berättade om hur han fick tag på identiteten på bara några minuter och sen satt och beskrev 400Ben som typ det genom att lyfta diverse mindre positiva grejer om h*n.
Och att 400Ben varit drivande här och legat bakom anmälningarna till soc vilket gör att han får travar med brev hem.

...men enligt videon får man prata illa om honom typ, men han uppskattade inte det som sas om att hans familj skulle vara incest 😅😅
Citera
2023-12-19, 21:00
Medlem
Citat:
Men hur dum får man vara ärligt?? Bäst är ju bara att han lägger ner.

Ja man får ju verkligen intrycket att bevisnivån hos honom inte behöver vara hög.

När jag får tid sen ska jag länka allt jag skrivit om socanmälningar. Kommer se rätt fort att jag nog inte är drivande där.

Skrev du och bad om ursäkt till Chrippa?
Eller var det bara Jocke du var i kontakt med?
Citera
2023-12-19, 21:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Tror den användaren syftade till att Chrippa i sin video som nu är borta då berättade om hur han fick tag på identiteten på bara några minuter och sen satt och beskrev 400Ben som typ det genom att lyfta diverse mindre positiva grejer om h*n.
Och att 400Ben varit drivande här och legat bakom anmälningarna till soc vilket gör att han får travar med brev hem.

...men enligt videon får man prata illa om honom typ, men han uppskattade inte det som sas om att hans familj skulle vara incest 😅😅
Ben400 nämner incest 1 gång "vi ska hänga ut honom, åka hem till honom, till hans föräldrar, till hans jobb" osv
Om han nu ska hänga ut folk, varför inte hänga ut dem som faktiskt anmäler till socialen? som faktiskt skriver hotfulla och grova saker?
Är chrippa kanske rädd för dessa personer? att dem kanske skulle bete sig som honom, att dem kanske skulle hota eller åka hem till honom?
Och därför väljer dem 400Ben som inte verkar lika hotfull eller aggressiv?
Citera
2023-12-19, 21:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

Skulle det komma hem massa hotbrev till mig från P12or pga att Chrippa påstått att jag varit drivande i Socanmälningar och hängt ut mig med namn är det ju dags att vakna av honom. Jag kan ta ansvar för det jag skrivit här men jag kommer inte ta ansvar för några Socanmälningar och acceptera konsekvenser av det. Jag har inte givit mig på Chrippa i verkliga livet och förväntar mig samma av honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in