Citat:
Ursprungligen postat av
Tellusstar
ha ha ha kan inte sluta skratta du måste driva med oss?? Vad för studentuppsats skulle han ha skrivit?
Ingen av bröderna har utbildng och Nisse är så grav missbrukare det går att bli innan vi talar om rena uteliggare
Båda två har gått gymnasiet. Även syrran deras. Sewsen. Är en gymnasieuppsats. Var inte svårt komma in på gymnasiet på 90-talet när det var sifferbetyg 1 – 5. Fan kunde vara TOTALLT jävla borta. Och jag menar borta. Från lektionerna och få 1 eller 2 i betyg.
Jag skriver ju om gamla tider. I ett PM jag skulle skicka så började jag skriva med sommaren 1984 som start... Det var fan en uppsats det. Som inte gick och skicka.
Jag skulle kunna skriva så inåthelvete mycket. Var en rolig tid.
Kan ju lägga till. Vad gäller komma in på gymnasiet. När jag gick på gymnasiet. Så sökte ingen året efter till den linje vi gick. Ingen.... blev inga ettor alltså. Vi var värst. Så det svåra när det kommer till komma in på gymnasiet. Var att man kanske var den enda som sökte till den utbildningen. Många började jobba efter 9:an. Gymnasiet. Är det så jävla märkvärdigt? Inte på den tiden.
Livets hårda skola. Det är inte bara något folk säger. Många äldre gick inte gymnasiet.