2023-12-19, 19:15
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
ha ha ha kan inte sluta skratta du måste driva med oss?? Vad för studentuppsats skulle han ha skrivit?
Ingen av bröderna har utbildng och Nisse är så grav missbrukare det går att bli innan vi talar om rena uteliggare

Båda två har gått gymnasiet. Även syrran deras. Sewsen. Är en gymnasieuppsats. Var inte svårt komma in på gymnasiet på 90-talet när det var sifferbetyg 1 – 5. Fan kunde vara TOTALLT jävla borta. Och jag menar borta. Från lektionerna och få 1 eller 2 i betyg.

Jag skriver ju om gamla tider. I ett PM jag skulle skicka så började jag skriva med sommaren 1984 som start... Det var fan en uppsats det. Som inte gick och skicka.

Jag skulle kunna skriva så inåthelvete mycket. Var en rolig tid.

Kan ju lägga till. Vad gäller komma in på gymnasiet. När jag gick på gymnasiet. Så sökte ingen året efter till den linje vi gick. Ingen.... blev inga ettor alltså. Vi var värst. Så det svåra när det kommer till komma in på gymnasiet. Var att man kanske var den enda som sökte till den utbildningen. Många började jobba efter 9:an. Gymnasiet. Är det så jävla märkvärdigt? Inte på den tiden.

Livets hårda skola. Det är inte bara något folk säger. Många äldre gick inte gymnasiet.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-12-19 kl. 19:34.
Citera
2023-12-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aannars
Vilken idiot.
Vad vinner han på det?
Jag hörde att piképolisen brukar paketera honom duktigt och låta honom ligga i rännstenen ett bra tag innan dom tar med sig honom in.
Antagligen har han inte sagt så som påstås utan något annat när han varit påverkad.

Piketen behandlar folk korrekt, inte som på amerikanska filmer som du tror. Alla kriminella vet att gör man inte motstånd är det som ett vanligt gripande
Citera
2023-12-19, 19:57
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimel
Nej Ridde va president i gbg avdelningen efter mehdi det e dom två som byggt upp BMC gbg dom två starta den...

Pimel. Fan att du är avstängd. Har du en ny användare så in och skriv. Pimel. Du är den Pimel va? Gamla tider.
Citera
2023-12-19, 20:00
Avslutad
Hur kan Mehti och Ridde ens vara kvar i Bandidos?
Båda 2 är informatörer!
I och för sig så kunde Peter Rätz jobba och klättra i rang inom dessa organisationer ett bra tag innan han blev påkommen.

Ingen har ju missat att Mehti åker runt i polisens Audi vid det här laget.
Ridde är också informatör.
Hur många grejer har inte han varit inblandad i, där alla utom han åker i fängelse?
Citera
2023-12-19, 20:06
Avslutad
Citat:
Antagligen har han inte sagt så som påstås utan något annat när han varit påverkad.

Piketen behandlar folk korrekt, inte som på amerikanska filmer som du tror. Alla kriminella vet att gör man inte motstånd är det som ett vanligt gripande

Precis. Polisen behandlar folk korrekt så länge man inte hotar att våldta deras fruar och barn (!)
Gör man det så åker silkesvantarna av.
Det stog t.o.m i GP att han gjort detta!

Alla kriminella vet att man hotar inte polisens fruar och barn med våldtäkt, utom 1.
Citera
2023-12-19, 20:13
Medlem
Citat:
Hur många grejer har inte han varit inblandad i, där alla utom han åker i fängelse?
R. är ju utfattig som alltid vad skulle han vara inblandad i??
Citera
2023-12-19, 20:15
Avslutad
Citat:

Det brukar vara så om man röker crack.
Citera
2023-12-19, 20:17
Medlem
Citat:
Han är utan medlemskap i Bandidos MC
Bad Standing!
Dom fick nog till slut.

Enligt säkra källor.
(Mehti Seyed)

Skitsnack
Men skulle det mot förmodan vara sant är du antingen medlem prospect eller med i RGF för annars skulle du absolut inte få reda på det
Citera
2023-12-19, 20:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Hur kan Mehti och Ridde ens vara kvar i Bandidos?
Båda 2 är informatörer!
I och för sig så kunde Peter Rätz jobba och klättra i rang inom dessa organisationer ett bra tag innan han blev påkommen.

Ingen har ju missat att Mehti åker runt i polisens Audi vid det här laget.

Tänk om du fått mitt PM. Allt har att göra med Zeke. Det är något som gäller fortfarande.

Du och ni andra fattar ingenting. Dom som vet håller käft. Eller har skrivkramp. Men när du når 50 inlägg. Jag har valt dig. Aannars och ge information.

Zeke skulle bli president. Nej inte i Bandidos. Jag skriver om tiden innan. Skriver i gåtor...
Citera
2023-12-19, 21:39
Medlem
Citat:

R*dde och M*dhi började samtidigt.
En av dessa lyckades göra en väldigt massa pengar,Den andre bor kvar i en skolåda

Det som är lite kul är alla som hånade Mr seyyed för hans medverkan i Dialogiskt.

Han har pengar det har inte ni.!
Citera
2023-12-19, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
R*dde och M*dhi började samtidigt.
En av dessa lyckades göra en väldigt massa pengar,Den andre bor kvar i en skolåda

Det som är lite kul är alla som hånade Mr seyyed för hans medverkan i Dialogiskt.

Han har pengar det har inte ni.!

Mehti kan inte göra pengar. Hans pengar kommer från ett arv.
Han har startat massa rörelser med hjälp av sina arvspengar som alla går i konkurs.
Citera
2023-12-19, 22:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Enligt Aftonbladet är en Bandidos topp häktad i sin utevaro.
Låter som Jeffer* *ng.
35-årsåldern bor i Marbella.

Njuter hoppas på 20 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in