2023-12-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aannars
Det verkar gå sisådär för dom rödgula pojkarna nuförtiden.
Vad är hajpen med Ridde egentligen?
Han är en simpel kokain missbrukare, inget annat. Eventuellt transvestit också
Det finns ingen hajp utan det är såna som dig som babblar så att det blir en slags hajp.

Det finns inget mystiskt eller hemligt med han och ingen annan heller i 1% världen. Dom vill festa och använda ladd och alkohol. Detta leder till ekonomiska problem och andra problem. Och till väldigt låg moral, tyvärr.

Sedan finns det grader i helvetet. Han Co**e i HA har misshandlat sin sambo brutalt t ex.

Ridde har aldrig slagit eller hotat en tjej . Och hans dåliga tänder kommer från det att dom har viktigare saker att göra än att gå till tandläkaren

Det går mycket upp och ner för rödgula ja. Så har det alltid varit beroende på hur många som är på insidan av murarna.
Citera
2023-12-19, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Det finns ingen hajp utan det är såna som dig som babblar så att det blir en slags hajp.

Det finns inget mystiskt eller hemligt med han och ingen annan heller i 1% världen. Dom vill festa och använda ladd och alkohol. Detta leder till ekonomiska problem och andra problem. Och till väldigt låg moral, tyvärr.

Sedan finns det grader i helvetet. Han Co**e i HA har misshandlat sin sambo brutalt t ex.

Ridde har aldrig slagit eller hotat en tjej . Och hans dåliga tänder kommer från det att dom har viktigare saker att göra än att gå till tandläkaren

Det går mycket upp och ner för rödgula ja. Så har det alltid varit beroende på hur många som är på insidan av murarna.

Va bra att han kan prioritera annorlunda nu när han är utkastad i bad standing.
Det är alltså bristande hygien som är orsaken till löständerna och inte misshandel?
Undra va som är värst?
Citera
2023-12-19, 13:24
Medlem
Citat:
Va bra att han kan prioritera annorlunda nu när han är utkastad i bad standing.
Det är alltså bristande hygien som är orsaken till löständerna och inte misshandel?
Jag kan inte svara på detta och bryr mig inte (och ingen annan heller mc gäng är för fan 90 tal )
men har svårt att tro att han är utkastad. Däremot generellt dom som drar in mycket pengar som hållt på med stora narkotikaaffärer som han Manolo t ex är svårare att kasta ut eftersom en sån har hög status även om det inte sägs öppet.

Dom som är grava missbrukare och har skulder och dålig ekonomi blir en belastning bara som vissa inte orkar med.
Citera
2023-12-19, 13:48
Avslutad
Citat:
Jag kan inte svara på detta och bryr mig inte (och ingen annan heller mc gäng är för fan 90 tal )
men har svårt att tro att han är utkastad. Däremot generellt dom som drar in mycket pengar som hållt på med stora narkotikaaffärer som han Manolo t ex är svårare att kasta ut eftersom en sån har hög status även om det inte sägs öppet.

Dom som är grava missbrukare och har skulder och dålig ekonomi blir en belastning bara som vissa inte orkar med.

Ridde är utkastad. Det har precis hänt, ni kommer få höra det inom kort

Som du själv skrev; dom grava missbrukarna med skulder och dålig ekonomi blir endast en belastning.
Senast redigerad av Aannars 2023-12-19 kl. 13:50.
Citera
2023-12-19, 14:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Om det nu är så att Ridde har problem med tänderna så har det nog mest och göra med hans gener som han ärvt från sin pappa. Ridha.

Citat:

Som du själv skrev; dom grava missbrukarna med skulder och dålig ekonomi blir endast en belastning.

Och du skulle haft ett PM om du haft över 50inlägg. Var en jävla massa jag skrev. Blir lite nostalgisk. Har du hela skolkatalogen? Tänker på bilden du har på Ridde.
Citera
2023-12-19, 14:59
Medlem
Citat:
Skriv för vad också då om du vet så mycket!

Om man inte blir utkastad för att ha planerat mörda en tjej med amfetamin så har jag svårt att tro att R skulle gjort något värre. Och han är grundare och har varit med många fler år än Manolo m fl
Citera
2023-12-19, 15:22
Medlem
Citat:

Rätt svårt att tro eftersom Mehdi har kvar han på sina plattformar.
Citera
2023-12-19, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Om det nu är så att Ridde har problem med tänderna så har det nog mest och göra med hans gener som han ärvt från sin pappa. Ridha.

Och du skulle haft ett PM om du haft över 50inlägg. Var en jävla massa jag skrev. Blir lite nostalgisk. Har du hela skolkatalogen? Tänker på bilden du har på Ridde.

Beror löständerna på misshandel eller kokain?
Det är fortfarande lite oklart, kan nån som vet mer om detta klargöra vem som slog ut dom och varför.?
Det är nog bara du som tror att det har med hans gener att göra
Senast redigerad av Aannars 2023-12-19 kl. 16:30.
Citera
2023-12-19, 16:46
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Beror löständerna på misshandel eller kokain?
Det är fortfarande lite oklart, kan nån som vet mer om detta klargöra vem som slog ut dom och varför.?
Det är nog bara du som tror att det har med hans gener att göra

Jag tror inte. Jag vet. Om du kunnat ta mot PM så hade du förstått. Jag skrev ju om saker som är över 40år gamla i det PM jag skulle skicka till dig. Jag vet en jävla massa om den gamla fina tiden. Inte så mycket om vad som händer nu. I Göteborg...? Inte vart där på många år. Och vill inte dit igen.

Du har under 50 inlägg därför kunde jag inte skicka PM till dig.

Det där med tänderna. Hans farsa hade problem med tänderna. Och det uppmärksammades i Dagens nyheter. 1998. Tidningen alltså. Helt sjukt att det är snart 26år sedan. Vad i helvete vad tiden går.

BERUSNINGSMEDEL - DROGER

Studentuppsatser

Av: Nizar Bouhlal. Ulvesundskolan. SP96sh. Lärare: Tonny ... Det är också vanligt att tänderna lossnar på en missbrukare då munnens slemhinnor torkar ut.

Riddes lillebror. Haha. Skriva om det... han var rolig lilla nisse. Fyfan vad jag saknar den tiden. 1900-talet. Slutet av det.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-12-19 kl. 17:02.
Citera
2023-12-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
BERUSNINGSMEDEL - DROGER

Studentuppsatser

Av: Nizar Bouhlal. Ulvesundskolan. SP96sh. Lärare: Tonny ... Det är också vanligt att tänderna lossnar på en missbrukare då munnens slemhinnor torkar ut.

Riddes lillebror. Haha. Skriva om det... han var rolig lilla nisse. Fyfan vad jag saknar den tiden. 1900-talet. Slutet av det.
ha ha ha kan inte sluta skratta du måste driva med oss?? Vad för studentuppsats skulle han ha skrivit?
Ingen av bröderna har utbildng och Nisse är så grav missbrukare det går att bli innan vi talar om rena uteliggare
Citera
2023-12-19, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hyfsat bekräftat men det var ju några år sen. Iofs så var ju Fadi Bonde rätt vass fast han var enbent så Ridde borde ju kunna glappa med käften lika bra med löständer. Var ju jävligt snabb att hota med våldtäkt på polisers fruar och ungar varje gång han greps. Tomma hot. Ridde har ju inte direkt utmärkt sig för att göra smarta val i livet.

Vilken idiot.
Vad vinner han på det?
Jag hörde att piképolisen brukar paketera honom duktigt och låta honom ligga i rännstenen ett bra tag innan dom tar med sig honom in.
Senast redigerad av Aannars 2023-12-19 kl. 18:17.
Citera
2023-12-19, 18:27
Medlem
Vem är 20åringen från skara som dom tagit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in