2023-12-18, 19:52
  #85
Medlem
Det har nu kommit upp en riktigt schysst film från demonstrationen och hyllningen av Daniel Wretström
https://t.me/motstandsrorelsen_se
Citera
2023-12-19, 12:47
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejGreger666
Det har nu kommit upp en riktigt schysst film från demonstrationen och hyllningen av Daniel Wretström
https://t.me/motstandsrorelsen_se
Filmen bekräftar det som bilderna redan visat att det inte var mer än 20-25 personer på plats. Extra illa när det är personer från hela landet som åkt för att delta.
Citera
2023-12-19, 12:54
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Martin Saxlind är väl samma person som inte visste vem Visbyterroristen Theodor Engström var trots att de haft kontakt på sociala medier och båda var medlemmar i samma organisation under en period.

Sen ljög Nordiska motståndsrörelsen vidare och förnekade att terroristen Theodor Engström varit medlem eller ens stödmedlem i NMR.

Trovärdig källa? Nä knappast. Fram med bilder!
Ok så Nordiska motståndsrörelsen är kända för att ljuga. Det var inte oväntat.

Saxlinds påstående om att det var 50 på plats verkar vara extremt svårt att bevisa trots att organisationen både tog bilder och spelade in en film
Citera
2023-12-19, 13:52
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagepamingrind
Ok så Nordiska motståndsrörelsen är kända för att ljuga. Det var inte oväntat.

Saxlinds påstående om att det var 50 på plats verkar vara extremt svårt att bevisa trots att organisationen både tog bilder och spelade in en film
Det finns ju egentligen ingen anledning till att ljuga och antalet är nui ju bara 2st som ältar, ingen annan bryr sig

Filmen ligger nu uppe på hemsidan också https://motståndsrörelsen.se/2023/12/19/video-fran-blixtdemonstrationen-i-vasteras/
Citera
2023-12-19, 15:19
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejGreger666
Det finns ju egentligen ingen anledning till att ljuga och antalet är nui ju bara 2st som ältar, ingen annan bryr sig

Filmen ligger nu uppe på hemsidan också https://motståndsrörelsen.se/2023/12/19/video-fran-blixtdemonstrationen-i-vasteras/
Du har ju tidigare i tråden hävdat att det var 50 personer som deltog?! Borde du inte kunna backa upp det med alla bilder/filmer som florerar?
Citera
2023-12-19, 15:37
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagepamingrind
Du har ju tidigare i tråden hävdat att det var 50 personer som deltog?! Borde du inte kunna backa upp det med alla bilder/filmer som florerar?

Finns ju ingen mer än afa:iter med downs syndrom som är besatta av siffror. Det viktiga är ju som jag skrev tidigare vad man åstadkommer, sen om det behövs 3 pers eller 300 pers för att åstadkomma det är rätt ointressant för alla utom rödingar som sitter i sin permobil och dreglar.

Motståndsrörelsen ägde Västerås. Snyggt jobbat och grym film!
Citera
2023-12-19, 17:57
  #91
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Finns ju ingen mer än afa:iter med downs syndrom som är besatta av siffror. Det viktiga är ju som jag skrev tidigare vad man åstadkommer, sen om det behövs 3 pers eller 300 pers för att åstadkomma det är rätt ointressant för alla utom rödingar som sitter i sin permobil och dreglar.

Motståndsrörelsen ägde Västerås. Snyggt jobbat och grym film!
Det var rätt intressant för Nordiska motståndsrörelsen med antalet deltagare på sina demos innan den stora splittringen ägde rum.

Tycker du verkligen att Motståndsrörelsen ägde Västerås när man med 20-25 inresta personer går runt med polisbeskydd under några timmar? Pinsamt.
Citera
2023-12-19, 18:06
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Det var rätt intressant för Nordiska motståndsrörelsen med antalet deltagare på sina demos innan den stora splittringen ägde rum.

Tycker du verkligen att Motståndsrörelsen ägde Västerås när man med 20-25 inresta personer går runt med polisbeskydd under några timmar? Pinsamt.

Kolla på filmerna som länkats här istället och läs rapporteringen så ser du istället att man slogs mot polis som inte ens lyckades skydda varken rasfrämlingar eller rödingar.

Så ja det är verkligen en seger att kunna stå upp mot polis, rödingar och svartskallar och faktiskt en ännu större seger om man bara var 20-25 pers. Sjukt imponerande faktiskt!

Skulle det, som du säger, handla om inresta aktivister också så är det faktiskt ännu mer respektingivande. Snacka om offervilja!

Jag vet ju dock att du egentligen förstår allt detta och din enorma besatthet av ämnet bevisar det mer än väl.
__________________
Senast redigerad av KillGoldstein 2023-12-19 kl. 18:11.
Citera
2023-12-19, 18:20
  #93
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Kolla på filmerna som länkats här istället och läs rapporteringen så ser du istället att man slogs mot polis som inte ens lyckades skydda varken rasfrämlingar eller rödingar.

Så ja det är verkligen en seger att kunna stå upp mot polis, rödingar och svartskallar och faktiskt en ännu större seger om man bara var 20-25 pers. Sjukt imponerande faktiskt!

Skulle det, som du säger, handla om inresta aktivister också så är det faktiskt ännu mer respektingivande. Snacka om offervilja!

Jag vet ju dock att du egentligen förstår allt detta och din enorma besatthet av ämnet bevisar det mer än väl.
Så att NMR kraftsamlat 20-25 kufar från hela landet och får polisbeskydd genom Västerås är "Sjukt imponerande faktiskt!" ?!?! Otroligt. Kraven är verkligen låga.

Tyvärr kan alla se hur försvagad och patetisk organisationen har blivit trots att du fortsätter tokmata ut inlägg till NMRs försvar.
Citera
2023-12-19, 20:11
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagepamingrind
Du har ju tidigare i tråden hävdat att det var 50 personer som deltog?! Borde du inte kunna backa upp det med alla bilder/filmer som florerar?
Nu är du så där efterbliven igen
Jag refererar till Radio Nordfront, ingenting annat. Det var ju rätt mycket civilister på plats så om inte Tiktok, Facebook och annat hade censurerat så hårt så hade du säkert fått både fler bilder och filmklipp
Citera
2023-12-19, 20:13
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Det var rätt intressant för Nordiska motståndsrörelsen med antalet deltagare på sina demos innan den stora splittringen ägde rum.

Tycker du verkligen att Motståndsrörelsen ägde Västerås när man med 20-25 inresta personer går runt med polisbeskydd under några timmar? Pinsamt.
Det var en grym aktion och det vet du om, därför skitpostar du
Citera
2023-12-19, 20:53
  #96
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejGreger666
Det var en grym aktion och det vet du om, därför skitpostar du
Nej snarare en tragisk uppvisning. NMR samlar 20-25 kufar från hela landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in