Citat:
Ursprungligen postat av
lappegro
Visst det nya favvobegreppet som används i NMR: "Motståndsrörelsen ägde..."
är det inte lika kul att kalla allting "braksuccéer längre?"
NMR ägde stockholm
NMR ägde västerås
visste inte att allting som krävs för att äga en stad är att dyka upp 20 pers på kvällen och skandera i tio minuter för att sedan gå hem
Hur många såg er "äga" staden? Max 30 pers? Varav hälften var småtjejer?

Jävligt snabbt marscherat i så fall må jag säga då vi under dessa "10 minuter" hann gå flera kilometer, misshandla svartingar i plural, försvara oss från polis, hålla två tal på torget och tjafsa med polisen för att få våra kamrater släppta.
Vidare var det eftermiddag och inte kväll, och det var hundratals som såg och hörde oss. Ännu fler som ser filmer och artiklar från det nu i efterhand.
Dina försök att vara rolig misslyckades alltså precis som varje gång du försöker, men för all del - tack för uppmärksamheten!