2023-12-19, 11:19
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Hade han försökt göra hembesök hos mig hade jag haft backup hemma i form av en tjänsteman från kronofogden

Ha ha ha ha! Det är ju garanterat hans form utav kryptonit!
Citera
2023-12-19, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Ha ha ha ha! Det är ju garanterat hans form utav kryptonit!

Han hade väll skrikit till tjänstemannen "Jag är la för fan 35 år gammal och gör vad jag vill"
Citera
2023-12-19, 11:26
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Han hade väll skrikit till tjänstemannen "Jag är la för fan 35 år gammal och gör vad jag vill"

Om kamerorna rullar så troligtvis ja men om inga kameror är på så hade han nog böjt sig framåt och låtit kronkalle straffknulla honom i brunögat.

Vad är grejen med hans läppar? Använder han nån jävla läppglans eller liknande för hans läppar har ju en sån rosa kulör man sett brudar som missbrukar för mycket smink ha.
Citera
2023-12-19, 13:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hade han försökt göra hembesök hos mig hade jag haft backup hemma i form av en tjänsteman från kronofogden
Perfekta ju
"Hej chrippa, vi har försökt få tag på dig gällande dina skulder. Vad bra att du kunde komma hit så vi äntligen kan prata"
Citera
2023-12-19, 13:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Om kamerorna rullar så troligtvis ja men om inga kameror är på så hade han nog böjt sig framåt och låtit kronkalle straffknulla honom i brunögat.

Vad är grejen med hans läppar? Använder han nån jävla läppglans eller liknande för hans läppar har ju en sån rosa kulör man sett brudar som missbrukar för mycket smink ha.
Kan droger, testo eller liknande påverka läpparna, och han sminkar över det för att försöka dölja det?
Hans utseende är ju även allt, kan han ha tatuerat läpparna för att få en annan färg, sådär som vissa utseende fixerade tjejer gör?
Citera
2023-12-19, 13:51
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kan droger, testo eller liknande påverka läpparna, och han sminkar över det för att försöka dölja det?
Hans utseende är ju även allt, kan han ha tatuerat läpparna för att få en annan färg, sådär som vissa utseende fixerade tjejer gör?

Man kan inte tatuera läpparna på det sättet. Ser mest ut som han använder nån form av kvinnoprodukt på sina läppar. Han ser sjukt rolig ut med tanke på att han har tok för stort huvud och hans käft är också för stor. Går nog in ett par kukar där he he
Citera
2023-12-19, 13:52
Medlem
Citat:
Man kan inte tatuera läpparna på det sättet. Ser mest ut som han använder nån form av kvinnoprodukt på sina läppar. Han ser sjukt rolig ut med tanke på att han har tok för stort huvud och hans käft är också för stor. Går nog in ett par kukar där he he

Haha, din kommentar om stor käft blev extra rolig när jag såg din profilbild.
Citera
2023-12-19, 13:54
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Haha, din kommentar om stor käft blev extra rolig när jag såg din profilbild.

Det är min läpp som är töjd på min bild, skillnad att födas som ett missfoster än att modifiera sig till ett missfoster.
Stor skillnad.
Citera
2023-12-19, 13:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jo det kan man

"Det är en kosmetisk tatuering på läpparna. Syftet med behandling kan vara att göra ett par ljusa läppar mörkare och mer livfulla."

"Efter ditt första besök när du gjort ett nytt set ingår ett gratis återbesök inom 2 månader. Vid besöket fyller vi på med pigment där det behövs. Därefter håller tatueringen oftast i ca 2-3 år innan en påfyllning behöver göras."

https://beautycenter.se/uncategorized/ombrelips-puderlips/
Citera
2023-12-19, 14:01
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo det kan man

"Det är en kosmetisk tatuering på läpparna. Syftet med behandling kan vara att göra ett par ljusa läppar mörkare och mer livfulla."

"Efter ditt första besök när du gjort ett nytt set ingår ett gratis återbesök inom 2 månader. Vid besöket fyller vi på med pigment där det behövs. Därefter håller tatueringen oftast i ca 2-3 år innan en påfyllning behöver göras."

https://beautycenter.se/uncategorized/ombrelips-puderlips/

Ok det där var något nytt och bland det bögigaste jag sett och stort tack btw att du lärde mig något nytt.

Tvivlar på att han har råd med att göra något sånt då hans kaffepengar uteslutande verkar gå till Uber, snabbmat och tjack
Citera
2023-12-19, 16:59
Medlem
Plastartikels avatar
Jag hade seriöst garvat läppen av mig om det kom fram att han tatuerat läpparna.
Vilken jäkla bild man får upp i huvudet.
Typ läppar a la Jonas Grentzelius. 🥰
Citera
2023-12-19, 18:15
Medlem
Citat:

Sett sådana läppar förr på folk som typ slaktar solarium hela tiden
Men ja, kan bero på annat också. Men de är extremt rosa, gris rosa! Vilken jävla turn off hur som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in