2023-12-18, 21:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Några funderingar:
- Kräftan hänger ut folks namn och adress och hotar och begår direkt ett brott. Jocke får ta snacket åt sin vuxna brorsa fast tråden handlar om Kräftan?
- Vad är problemet med hunden om de hade tillåtelse?

Sen tar de snacket med sig som varken har kontaktat något företag eller husägare....

Jocke tog inte kontakt med mig för att skydda Chrippa. Jag har skrivit varför han tog kontakt. Han vill inte bli indragen i vårt bråk med Chrippa egentligen.

Jag tror Jocke inte ville hyra en stuga där de kommit överens om att han fick ha hund och så skulle massa ta kontakt och störa han på jobbet i onödan för att Jocke bokat av honom. Det var nån affärspolare. Ungefär så Jocke skrev till mig och förklarade.

Jocke trodde att jag tagit kontakt med stugägare och ville prata om det. Att det var onödigt och så och jag kan förstå honom.

Jockes och mitt snack handlade om honom i denna tråden. Han och jag pratade knappt om hans bror.
Citera
2023-12-18, 21:08
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Skapligt komisk sekvens i anjos video när chrippa ska fråga två hantverkare om ett rep för att dra upp bilen han körde i diket. Han beter sig ju som en grottmänniska.
Han är smått barsk utan att överdriva.

Skulle du mäkta med en helg i fjällen med Chrippisch? Jag skulle vara helt jävla dränerad på energi

Lite svårt för sånadär intensiva människor då jag är väldigt lugn själv.
Citera
2023-12-18, 21:13
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han är smått barsk utan att överdriva.

Skulle du mäkta med en helg i fjällen med Chrippisch? Jag skulle vara helt jävla dränerad på energi

Lite svårt för sånadär intensiva människor då jag är väldigt lugn själv.
Jag håller med. Om killarna inte hade vetat vem han var skulle de ju ha trott att han var utvecklingsstörd.
Citera
2023-12-18, 21:24
Avstängd
Snusfris avatar
Jocke borde ta en allvarligt snack med gaphalsen. Finns ju en risk att han följer med i fördärvet med den gapiga och labila människan. När han blir inblandad i detta youtube trams.
Citera
2023-12-18, 22:14
Medlem
Necropoliss avatar
Nu är rask2020(chrippa) tillbaka på instagram..
Citera
2023-12-19, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Nu är rask2020(chrippa) tillbaka på instagram..

Chrippa är så djävla omogen, han är i nivå med Olof K Gustafsson
Citera
2023-12-19, 01:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/fnt6GNP

Christofer kommer jaga fler...🙄
haha
önskar honom lycka till med det...
men han ska nog vara försiktig, en dag kanske han råkar hota eller åker hem till en person som är lika galen som honom, och då kanske han inte är så jävla kaxig längre...
Citera
2023-12-19, 01:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Skapligt komisk sekvens i anjos video när chrippa ska fråga två hantverkare om ett rep för att dra upp bilen han körde i diket. Han beter sig ju som en grottmänniska.
Hantverkarna bara skrattar åt honom när han tjoar om dessa pinnar. "det finns inga pinnar", nej, men det finns en ca 1 meter hög snövall som du kört rakt in i ju, inga pinnar i världen hade hjälpt honom från att inte backa in i en snövall
Däremot är nog hantverkare bland dem snällare och mer hjälpsammare människorna i vårat samhälle
Citera
2023-12-19, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
haha
men han ska nog vara försiktig, en dag kanske han råkar hota eller åker hem till en person som är lika galen som honom, och då kanske han inte är så jävla kaxig längre...

Haha skulle anaboladvärgen vara en galen jävel? Då har du inte varit med om mycket!
Citera
2023-12-19, 08:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jag reagerade på det med. Folk är väl livrädda för att bli avslöjade att dem inte är så fräcka irl som dom vill ge sken utav här på Flashback.

Personligen hade jag inte varit direkt rädd om Chripple hade försökt att göra hembesök hos mig.

Hade han försökt göra hembesök hos mig hade jag haft backup hemma i form av en tjänsteman från kronofogden
Citera
2023-12-19, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Hade han försökt göra hembesök hos mig hade jag haft backup hemma i form av en tjänsteman från kronofogden

Perfa, då hade de kunnat mäta ut hans fejk-Rolex. Kfm har ju sålt vidare fejk-Rolex tidigare😁
Citera
2023-12-19, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
haha

Tycker att han lägga ner det där gangster-beteendet och uppföra sig som en ansvarig förälder istället.
Vi har nog med jobb i samhället med kriminella gäng som hotar och som skickar hem folk till andra. Behövs inte en till. Han ska föregå med gott exempel både för sitt barn och för sina följare som är minderåriga som av någon anledning ser upp till han.
Eller dags att byta inriktning på yrke om man inte kan sköta sina kort rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in